Nee, Mus, nou klets je echt uit je nek:Mus schreef: ↑20 mei 2025 23:23Het is dan toch jammer dat jij je laat provoceren door Lost and not found yet. Niet om het één of ander dikkemick maar je zou zo onderhand toch beter mogen wetendikkemick schreef: ↑20 mei 2025 22:22Door jou ben ik totaal anti Israeliet geworden! Provocateur.lost and not found yet! schreef: ↑20 mei 2025 22:19
Ik spreek gewoon iemand aan op zijn onderschrift! Hoe hij zichzelf profiteert! En dat vind jij? Ja, wat vind jij dat eigenlijk? Dus waarom? DAAROM! En daarbij, het is enkel JIJ die voor jezelf kunt bepalen wat dit teweeg heeft gebracht! Voor niemand anders! Natuurlijk weet ik ook wat het teweeg heeft gebracht! Maar ik mag daar geen andere mening over hebben dan dat jij er over denkt te hebben? En daarbij, jou volgend, ben je met plezier of met tegenzin antisemiet?
Door jou en Netanyahu!![]()
- waarom wijs je dikkemick er niet naar waarheid op dat hij vrijwel nooit,
werkelijk echt bijna nooit de verantwoordelijkheid neemt voor datgene wat hij zelf schrijft!
Bovendien heb ik tientallen keren gelezen van zijn hand dat het hem in principe geen reet kan schelen en dat hij er geen seconde van wakker ligt! En dan iedereen provocateur noemen die een andere mening heeft en ondertussen er van alles bijslepen, zoals bijvoorbeel pedofilie?