Ieder kan daar zijn gedachten over hebben, terecht of niet.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 06 feb 2022 11:26Alsje er met mijn bril naar kijkt, dan zijn aandeelhouders slecht parasieten.Jagang schreef: 05 feb 2022 12:05 De aandeelhouderseconomie is een grote vergissing geweest, waarvan we nu niet meer af lijken te kunnen komen.
Mi. kun je niet generaliseren adh. de praktijk van wat ontstaan is na eerst decennia lang goed gefunctioneerd te hebben in opzet en doel.
En veranderingen slechts zullen kunnen voortkomen uit en door een cultuurverschuiving.
Dat heeft ook geen enkele zin, anders dan dat je van die wetenschap gebruik kunt maken bij innovatie en ideeën van hoe het in de toekomst beter georganiseerd zou kunnen worden.
Als je het al kunt organiseren.
Want zo globaal het nu is, kan nooit meer wezenlijk invloed op uitgeoefend worden.
Alleen voorspeld aan de hand van wat we nu weten.
Zijn er kenteringen?
En welke zijn dat?
En wat kan de kleine man daarmee?
En in hoeverre is dat op wereldschaal?