In een aantal landen voegen ze een kleurstof toe aan het water. Die wordt alleen gebruikt bij de echte hooligans. Ze oppakken is vervolgens een stuk makkelijker.
Over de vuurwerk traditie
Moderator: Moderators
Re: Over de vuurwerk traditie
En dan moeten ze nog fors over de knie.lanier schreef: ↑23 nov 2021 18:44In een aantal landen voegen ze een kleurstof toe aan het water. Die wordt alleen gebruikt bij de echte hooligans. Ze oppakken is vervolgens een stuk makkelijker.
** Planeet ziet er echt mooi uit vanuit de ruimte... och jammer.... **
Ik blijf denk ik toch voorstander van de (rubber) kogel en de knieschijfknuppel. Ik denk dat een steeds groter deel van de Nederlandse bevolking zich gaat ergeren aan deze hersenloze, gewetenloze confrontatie zoekende hooligans. De lafbekken met smoeltjes (nu wel!) en hoody's.
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Het lijkt wel dat iedereen intoleranter wordt, en dat is géén goed teken. Ondertussen lijkt er een complot gaande om door middel van complottheoriën de macht volldig in handen van rechts te brengen, en het lijkt nog te werken ook!
Ik wens u alle goeds
Satirisch gezien?Peter van Velzen schreef: ↑24 nov 2021 03:20 Ondertussen lijkt er een complot gaande om door middel van complottheoriën de macht volldig in handen van rechts te brengen, en het lijkt nog te werken ook!
Opmerkelijk goed opgemerkt.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Er is geen excuus voor deze raddraaiers. Geen enkel. Zielige jeugd, 1,5 meter, cafeetje dicht, sigaretten duurder etc etc. Deze sneuneuzen laat geen gelegenheid voorbij gaan om de maatschappij te ontwrichten. Dit maakt me inderdaad intolerant.Peter van Velzen schreef: ↑24 nov 2021 03:20 Het lijkt wel dat iedereen intoleranter wordt, en dat is géén goed teken. Ondertussen lijkt er een complot gaande om door middel van complottheoriën de macht volldig in handen van rechts te brengen, en het lijkt nog te werken ook!
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Dat laatste is wel duidelijk. Je beide conclusies zouden op gebrek aan kennis gebaseerd kunnen zijndikkemick schreef: ↑24 nov 2021 13:47Er is geen excuus voor deze raddraaiers. Geen enkel. Zielige jeugd, 1,5 meter, cafeetje dicht, sigaretten duurder etc etc. Deze sneuneuzen laat geen gelegenheid voorbij gaan om de maatschappij te ontwrichten. Dit maakt me inderdaad intolerant.Peter van Velzen schreef: ↑24 nov 2021 03:20 Het lijkt wel dat iedereen intoleranter wordt, en dat is géén goed teken. Ondertussen lijkt er een complot gaande om door middel van complottheoriën de macht volldig in handen van rechts te brengen, en het lijkt nog te werken ook!
Ik wens u alle goeds
Verlicht me dan zou ik zeggen. Mijn begrip is opPeter van Velzen schreef: ↑25 nov 2021 02:37Dat laatste is wel duidelijk. Je beide conclusies zouden op gebrek aan kennis gebaseerd kunnen zijndikkemick schreef: ↑24 nov 2021 13:47Er is geen excuus voor deze raddraaiers. Geen enkel. Zielige jeugd, 1,5 meter, cafeetje dicht, sigaretten duurder etc etc. Deze sneuneuzen laat geen gelegenheid voorbij gaan om de maatschappij te ontwrichten. Dit maakt me inderdaad intolerant.Peter van Velzen schreef: ↑24 nov 2021 03:20 Het lijkt wel dat iedereen intoleranter wordt, en dat is géén goed teken. Ondertussen lijkt er een complot gaande om door middel van complottheoriën de macht volldig in handen van rechts te brengen, en het lijkt nog te werken ook!![]()
- lost and not found yet!
- Superposter
Maar heb je je ooit gerealiseerd wat de oorsprong hiervan is? Mede daardoor heb ik bewust geen kinderen! Of doen jouw kinderen dit niet?dikkemick schreef: ↑24 nov 2021 13:47Er is geen excuus voor deze raddraaiers. Geen enkel. Zielige jeugd, 1,5 meter, cafeetje dicht, sigaretten duurder etc etc. Deze sneuneuzen laat geen gelegenheid voorbij gaan om de maatschappij te ontwrichten. Dit maakt me inderdaad intolerant.Peter van Velzen schreef: ↑24 nov 2021 03:20 Het lijkt wel dat iedereen intoleranter wordt, en dat is géén goed teken. Ondertussen lijkt er een complot gaande om door middel van complottheoriën de macht volldig in handen van rechts te brengen, en het lijkt nog te werken ook!
We are dancing again!
"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
de voorwaarde is voor alle andere waarden." ChaimNimsky
🔱
🔱
- Superposter
Sorry Peter, maar “links” heeft toch volledig afgedaan? Ik hoop op nieuwe verkiezingen!Peter van Velzen schreef: ↑24 nov 2021 03:20 Het lijkt wel dat iedereen intoleranter wordt, en dat is géén goed teken. Ondertussen lijkt er een complot gaande om door middel van complottheoriën de macht volldig in handen van rechts te brengen, en het lijkt nog te werken ook!
We are dancing again!
🔱
🔱
- Peter van Velzen
- Site Admin
Dat zei ik: het lijkt nog te werken ook.lost and not found yet! schreef: ↑25 nov 2021 23:09
Sorry Peter, maar “links” heeft toch volledig afgedaan? Ik hoop op nieuwe verkiezingen!
Ik wens u alle goeds
- Peter van Velzen
- Site Admin
Er zou een excuus kunnen zijn op grond waarvan - zou je er kennis van hebben - ook jij tot verminderde toerekeningsvatbaarheid zou concluderen.dikkemick schreef: ↑25 nov 2021 10:45Verlicht me dan zou ik zeggen. Mijn begrip is opPeter van Velzen schreef: ↑25 nov 2021 02:37Dat laatste is wel duidelijk. Je beide conclusies zouden op gebrek aan kennis gebaseerd kunnen zijn![]()
Er zou een gelegenheid - die jij niet kent - kunnen zijn geweest die de raddraaiers voorbij hebben laten gaan,
Ik wens u alle goeds
Er is GEEN excuus voor dit gedrag.lost and not found yet! schreef: ↑25 nov 2021 23:07Maar heb je je ooit gerealiseerd wat de oorsprong hiervan is? Mede daardoor heb ik bewust geen kinderen! Of doen jouw kinderen dit niet?dikkemick schreef: ↑24 nov 2021 13:47Er is geen excuus voor deze raddraaiers. Geen enkel. Zielige jeugd, 1,5 meter, cafeetje dicht, sigaretten duurder etc etc. Deze sneuneuzen laat geen gelegenheid voorbij gaan om de maatschappij te ontwrichten. Dit maakt me inderdaad intolerant.Peter van Velzen schreef: ↑24 nov 2021 03:20 Het lijkt wel dat iedereen intoleranter wordt, en dat is géén goed teken. Ondertussen lijkt er een complot gaande om door middel van complottheoriën de macht volldig in handen van rechts te brengen, en het lijkt nog te werken ook!
- Superposter
Dat is geen antwoord op mijn vraag! Er moet een oorzaak voor dit gedrag zijn, indien niet, dan gebeurt dit niet!dikkemick schreef: ↑26 nov 2021 10:35Er is GEEN excuus voor dit gedrag.lost and not found yet! schreef: ↑25 nov 2021 23:07Maar heb je je ooit gerealiseerd wat de oorsprong hiervan is? Mede daardoor heb ik bewust geen kinderen! Of doen jouw kinderen dit niet?
We are dancing again!
🔱
🔱
Er is altijd een oorzaak.lost and not found yet! schreef: ↑26 nov 2021 23:11Dat is geen antwoord op mijn vraag! Er moet een oorzaak voor dit gedrag zijn, indien niet, dan gebeurt dit niet!dikkemick schreef: ↑26 nov 2021 10:35Er is GEEN excuus voor dit gedrag.lost and not found yet! schreef: ↑25 nov 2021 23:07
Maar heb je je ooit gerealiseerd wat de oorsprong hiervan is? Mede daardoor heb ik bewust geen kinderen! Of doen jouw kinderen dit niet?
Maar er zijn tijden dat elke aanleiding of oorzaak leidt tot protesten die van kwaad tot erger worden.
Ook in de tweede helft van de 60er jaren.
Internationaal rellen en geweld jaar onder de bevolking wereld wijd met verre gaande gevolgen voor protestacties vreedzaam of vol geweld.
Steeds gewelddadiger.
https://www.historischnieuwsblad.nl/rampjaar-1968/
Dat geldt ook voor Nederland.
Alleen al in Amsterdam Steeds meer en steeds vaker en steeds massaler en ook gewelddadiger.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Telegraafrellen
Later, na de eerdere vreedzame krakers protesten, ook steeds gewelddadiger.
Later weer andere redenen.
Versterkt en opgeklopt door wat in die tijd uitgroeide tot termen als "beroepsprotesteerders" en meelopende "beroepsrellers" later uitmondend in vernielers en vandalen.
Dat was de generatie van de grootouders en de ouders van de vandalen van nu.
Met allemaal met een eerste reden en een oorzaak voor protestacties
Uitmondend in redeloosheid van een massa vaak latere meelopers en randjongeren.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.