Liefde op het eerste gezicht

Hier kan gedebateerd worden over de nieuwste ontwikkelingen in de wetenschap.

Moderator: Moderators

Hopper
Banned

Re: Liefde op het eerste gezicht

Bericht door Hopper »

Petra schreef: 20 mei 2018 04:13

Ahhhhhh :love1:
Dat had ik ook!
'Met hem ga ik later trouwen', zei ik, rotsvast overtuigd, tegen mijn vriendinnetje. :D
Het heeft wel heeeeel wat jaren geduurd om het secreet te vangen, dus wederzijds was het op dat moment niet hoor Hopper :lol:
Petra, er zijn twee mogelijkheden:

1. Jouw lief is niet zo’n sulletje als ik.
2. Jij bent niet zo goed in het aan pakken van dit soort zaken.

Of 3. Een combinatie van beiden.

Die vrouw van mij liet eerst wat maten van mij passeren om hen vervolgens hooghartig af te wijzen.
Zo maakte ze in mij de 'versierder’ wakker die de zaak wel even regelde. En zo geschiedde.
Ik als man dacht de vrouw van mijn dromen aan de haak te slaan, maar ik was zelf de vis……

De moraal? Laat mannen altijd in het (waan)idee dat zij het heft in handen hebben. Succes verzekerd!
Zien dat er niks te bereiken valt is zien.
Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

Ja ik geloof in verliefdheid op het eerste gezicht. Mijn man geloofde in liefde op het eerste gezicht; hij wist dat ik de ware was. Ik geloof in meer "waren", maar vond hem wel meteen heel leuk. En het plekje waar we elkaar ontmoeten was super romantisch dus of dat ook nog meespeelde. :-({|=
https://www.boshuisdrie.nl/ Ik ging er samen met collega's met de taxi naar toe, want het ligt midden in de bossen en een eigen auto hadden we nog niet.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Hopper schreef: 20 mei 2018 15:01
Petra schreef: 20 mei 2018 04:13

Ahhhhhh :love1:
Dat had ik ook!
'Met hem ga ik later trouwen', zei ik, rotsvast overtuigd, tegen mijn vriendinnetje. :D
Het heeft wel heeeeel wat jaren geduurd om het secreet te vangen, dus wederzijds was het op dat moment niet hoor Hopper :lol:
Petra, er zijn twee mogelijkheden:

1. Jouw lief is niet zo’n sulletje als ik.
2. Jij bent niet zo goed in het aan pakken van dit soort zaken.

Of 3. Een combinatie van beiden.

Die vrouw van mij liet eerst wat maten van mij passeren om hen vervolgens hooghartig af te wijzen.
Zo maakte ze in mij de 'versierder’ wakker die de zaak wel even regelde. En zo geschiedde.
Ik als man dacht de vrouw van mijn dromen aan de haak te slaan, maar ik was zelf de vis……

De moraal? Laat mannen altijd in het (waan)idee dat zij het heft in handen hebben. Succes verzekerd!
:lol: Nououou Hopper, ik was 15 toen, dus moest nog wat oefenen met al die tactieken.
Ik had toen al een bloedhekel aan de versierderstypes, die de zaak wel even regelen, dus is het allemaal goed gekomen. :D
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Plaats reactie