Muis zonder pootjes door slangen DNA

Hier kan gedebateerd worden over de nieuwste ontwikkelingen in de wetenschap.

Moderator: Moderators

Berjan
Bevlogen

Re: Muis zonder pootjes door slangen DNA

Bericht door Berjan »

Gershom schreef:Allemaal tot je dienst maar ik heb foto's gezien van een schilderij waarop Eva van die appel staat te eten. God is nergens te zien daar, dus de slang is nog niet bestraft, maar hij heeft mooi geen pootjes. Een duidelijk bewijs dat de slang toen hij Eva verleidde al geen pootjes had.
Dit snap ik niet? Het feit dat er een schilderij is waarop te zien is dat de slang geen pootjes had bewijst niet dat de slang vroeger geen pootjes had. Schilderijen zijn geen 6000 jaar geleden geschilderd maar 500-nu. En in die tijd (500-nu) had de slang geen pootjes, maar daarvoor dus misschien wel. Vooral omdat de slang gestraft werd door God door zijn pootjes af te nemen.

Voor mij is dit allemaal kinderachtig geneuzel. Ik zie meer in het idee dat de joodse schrijvers proberen te verklaren waarom slangen geen pootjes hebben. God strafte de slang, probleem opgelost!
Ik wens je veel devotie na je bekering. Laat even weten naar welk geloof. In Amerika is een mooie sekte. de "snake handlers" https://www.youtube.com/watch?v=cwBVcsWYJd8 Misschien een ideetje?
Mooie sekte ja. In landen als India doen ze het veel stoerder en al veel langer. Maar er gaan wel altijd mensen dood, want slangen doen niet aan kinderachtige stoerdoenerij.

Het was overigens ook maar een grapje van mijn bekering, maar je kent mij niet en dus neem je het serieus. Kwestie van achter internet zitten en geen emoties kunnen zien van de ander maar enkel tekst.
Maria
Moderator

Re: Muis zonder pootjes door slangen DNA

Bericht door Maria »

:lol: :lol: :lol:

Dit is humor. :angel12:
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Plaats reactie