Ah, je vooringenomenheid bepaald dus wat ik zeg, je kijkt dus niet naar wat ik zeg, maar sluit bij voorbaat het al uit door je vooringenomen aannname. Daarnaast zie ik geen problemen in die zin, enkel zie ik het iets anders. Maar dat zal je wel niet willen begrijpen.Erik schreef: Mensen die menen problemen te zien in de ET laten mij iets te vaak de gidswoorden "God(en)" e.d. voorbij komen in hun betoog.
Wat doe je hier dan, je komt dus enkel om weet te etteren.Daarnaast wordt in dit verhaal direct alweer het begrip abiogenese er bij gehaald, wat mij de zin alweer ontneemt het nog verder te lezen.
Lees OP
Wanneer je per definitie niet open staat voor een iets andere kijk op evolutie? Dan graag dit topic negeren. Dan heb je hier niks te zoeken. Wanneer je er wel voor open staat om evolutie eens te bekijken op een iets andere manier? Dan van harte welkom.
Dit toont juist jouw oppervlakkigheid aan.Het toont aan hoe vreselijk oppervlakkig de persoon zich heeft verdiept in de materie.
Geen zin daar nog tijd aan te besteden.
Sorry, ik ben niet de arrogante hier. Dat ben jij, en je laat gelijk in je eerste bericht al zien waarom.Dag A.T. Jist!
Ps.
Zelfs van het arrogante toontje is nog niets verloren gegaan.![]()
Het ontneemt je iedere zin.
Dat zijn jouw woorden. Mijn boek is aardig op weg, zit rond 100 pagina's. Erg leerzame ervaring. Wil eerdaags weer verder gaan er mee.Pps.
Is je boek al af wat de wetenschappelijke wereld op zijn kop ging zetten?