Kijk, je voelt meteen aan wat een ander topic is waarin de SGP en Nederland moeten worden "teruggespoord" door "in het spoor"Fish schreef:Ik las daar;extian schreef:[q Tot een paar weken terug had ik me nooit in ze verdiept totdat ik https://www.inhetspoor.nl/nieuws/" onclick="window.open(this.href);return false; tegen kwam. Ik wist dat ze van de rokjes e.d. waren maar sommige dingen die ik daar las, pfff alsof je in een tijdmachine stapt.Vrouwen daar nog steeds geen kiesrecht?Standpunt inzake referendum Associatieverdrag EU-Oekraïne
Wat moeten we als kiesgerechtigde mannen bij dit referendum dan doen: stemmen of thuisblijven?
SGP is in 1918 opgericht vanwege het "actieve" vrouwenkiesrecht.(ze waren daar pertinent tegen). Daar hoor je de meeste SGP'er niet meer over ( waarschijnlijk is wel 60% van de SGP kiezer vrouw ). De hobbel van het passieve kiesrecht is bijna genomen ( met wat lichte dwang van buiten ). Bij "in het spoor" praten ze hier nog wel over..........
Dus weer : kom je een SGP,er tegen die prat op gaat dat zij een waardevaste partij zijn en dat ze heel zielig zijn omdat het "passieve" kiesrecht hun wordt opgelegd. Even doorvragen waarom juist de vrouwen in de SGP achterban WEL gaan stemmen?