Jammer toch, dat Jezus nou nooit eens communiceert op een zodanige manier dat het gewoon duidelijk is dat het om Jezus gaat.
Het is veel waarschijnlijker dat hier om hersenspinsels gaat van iemand die alleen maar aandacht wil.
En geld; o sorry het gaat niet om geld.
En daarom kunt u alleen uw gratis exemplaar van de boeken downloaden op....
o wacht, je moet er toch voor betalen. En het ging niet om geld ?
( nieuw hier) oproep !!
Moderator: Moderators
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Re: ( nieuw hier) oproep !!
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
]Beste Adam7
Als het om de eerste plaats niet om geld gaat en het is geen geloof de Christusbrieven. want daar heeft het niets mee te maken.
en we ook niet blind commentaar kunnen geven op iets waarvan we nog niet eens iets van af weten, en al helemaal niets van de inhoud.
waar kunnen we dan een gesprek over gaan voeren op internet ? Toch niet over deze zin ?
"ik kan zeggen dat het diepgaande materie is, zo wel voor gelovigen al voor ongelovigen."
Ik kan zeggen dat ik geen enkele diepgang zie en doe eens een keer iets aan die kitscherige vormgeving, die doet mijn bullshitdetector al helemaal op hol slaan en fan is de aandacht weg.
Ik ben bang dat het misschien niet om de eerste plaats om geld gaat maar wel op al die plaatsen daarna .
Het is behoorlijk stil trouwens, Adam7 is een wespennest gestapt en heeft nu een anafalactische intellectuele shock te verwerken.
Als het om de eerste plaats niet om geld gaat en het is geen geloof de Christusbrieven. want daar heeft het niets mee te maken.
en we ook niet blind commentaar kunnen geven op iets waarvan we nog niet eens iets van af weten, en al helemaal niets van de inhoud.
waar kunnen we dan een gesprek over gaan voeren op internet ? Toch niet over deze zin ?
"ik kan zeggen dat het diepgaande materie is, zo wel voor gelovigen al voor ongelovigen."
Ik kan zeggen dat ik geen enkele diepgang zie en doe eens een keer iets aan die kitscherige vormgeving, die doet mijn bullshitdetector al helemaal op hol slaan en fan is de aandacht weg.
Ik ben bang dat het misschien niet om de eerste plaats om geld gaat maar wel op al die plaatsen daarna .
Het is behoorlijk stil trouwens, Adam7 is een wespennest gestapt en heeft nu een anafalactische intellectuele shock te verwerken.
Nothing in life is certain except death, taxes and the second law of thermodynamics.
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell
—Seth Lloyd
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
—Bertrand Russell
Toch is het soms verstandig af en toe een intellectueel mentaal prikje te halenHankS schreef: Het is behoorlijk stil trouwens, Adam7 is een wespennest gestapt en heeft nu een anafalactische intellectuele shock te verwerken.
(http://www.menselijk-lichaam.com" onclick="window.open(this.href);return false;)n de eerste plaats kunt u gebruik maken van immuuntherapie om een tolerantie op te bouwen tegen het irriterende gif. Iedere week worden kleine hoeveelheden van het betreffende gif gegeven totdat u de hoeveelheid gif kunt verdragen die tijdens een steek in het lichaam komt. Vanaf dat moment krijgt u tijdens een periode van drie tot vijf jaar om de vier tot zes weken een herhalingsinjectie.
Er zijn ook andere mogelijkheden. U kunt dit soort insecten zo veel mogelijk ontwijken.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Dit doet mij enorm denken aan new age... Zonder hierover een oordeel te vellen overigens, new age is al tien stappen beter dan traditionele geloven. Omdat het is aangepast aan de tijd en normen van vandaag de dag.
MAAR de topic opener lijkt te denken dat Jezus enkel door die persoon die nu 95 jaar is gesproken heeft. Hij weet waarschijnlijk niet dat ook Lorber, Swedenborg en andere mystici al gesprekken met God hadden, of met Jezus.
Al in 1900 sprak men over Christusbewustijn, en dat dat is waar mensen naar toe moeten groeien. Dus al de ideeën die voor sommigen nieuw lijken zijn al zo oud als de weg naar Rome.
Ik denk overigens niet dat de starter van dit topic geld in het oog heeft, want de brieven kun je allemaal gratis downloaden als pdf (dit even voor alle critici die niet verder kijken dan hun neus lang is!). Dit zie je overigens wel vaak bij mensen die denken een nieuwe en echte waarheid te weten zijn gekomen, dan maakt geld niks meer uit.
Als je die brieven een beetje leest kun je alles al tegenkomen op internet, dus de meerwaarde ontgaat me eigenlijk. Misschien is het enkel interessant omdat de entiteit de naam Jezus heeft?
Dat TS niet wist dat hij op een freethinkersforum atheïsten tegen zou komen is overigens wel
MAAR de topic opener lijkt te denken dat Jezus enkel door die persoon die nu 95 jaar is gesproken heeft. Hij weet waarschijnlijk niet dat ook Lorber, Swedenborg en andere mystici al gesprekken met God hadden, of met Jezus.
Al in 1900 sprak men over Christusbewustijn, en dat dat is waar mensen naar toe moeten groeien. Dus al de ideeën die voor sommigen nieuw lijken zijn al zo oud als de weg naar Rome.
Ik denk overigens niet dat de starter van dit topic geld in het oog heeft, want de brieven kun je allemaal gratis downloaden als pdf (dit even voor alle critici die niet verder kijken dan hun neus lang is!). Dit zie je overigens wel vaak bij mensen die denken een nieuwe en echte waarheid te weten zijn gekomen, dan maakt geld niks meer uit.
Als je die brieven een beetje leest kun je alles al tegenkomen op internet, dus de meerwaarde ontgaat me eigenlijk. Misschien is het enkel interessant omdat de entiteit de naam Jezus heeft?
Dat TS niet wist dat hij op een freethinkersforum atheïsten tegen zou komen is overigens wel
Maar niet alleen met God of Jezus kan gesproken worden hoor. Dat kan met elke willekeurige overleden persoon. Daarnaast is het ook mogelijk om met engelen of buitenaardse wezens te babbelen.
Dit fenomeen heet channeling
Uiteraard voor hen die er in geloven...
Dit fenomeen heet channeling
Uiteraard voor hen die er in geloven...
I don't know. That is my gospel. I preach the gospel of I don't know. (Bill Maher)