Duidelijk "hooked".
Dat is toch niet de reden dat je geen tijd meer had voor FT?
Welkom terug.
Moderator: Moderators
Duidelijk "hooked".
Holy shit. Dit is erg, zoveel levels. Een hopeloze missie. Alleen de dood kan hier verlossing brengen.Lanier schreef:Level 3572? Beginner!
Ik speel het al vanaf het begin dat het spel uitkwam. Ben nu bij 7106, helemaal aan de top. Regelmatig moet ik wachten op nieuwe levels, er verschijnen 45 per week.
Level 7145 is nu de laatste voor Android, morgen komen er weer 45 bij.GROBBO schreef: ↑15 jun 2020 21:50Holy shit. Dit is erg, zoveel levels. Een hopeloze missie. Alleen de dood kan hier verlossing brengen.Lanier schreef:Level 3572? Beginner!
Ik speel het al vanaf het begin dat het spel uitkwam. Ben nu bij 7106, helemaal aan de top. Regelmatig moet ik wachten op nieuwe levels, er verschijnen 45 per week.![]()
Het is inderdaad aandoenlijk. Toen in 2016 alle schoolkindertjes Pokemon Go gingen spelen wilde ik erachter komen wat die rage nu weer is, en laadde ik die app op mijn phone, en ja hoor, na vier jaar zit ik nog steeds op verdwaalde momenten die balletjes te gooien, terwijl iedereen allang naar het volgende spelletje is overgestapt.