En niet verbannen door Ayasha, of hij heet die tot de islam bekeerde dame ook al weer?JanC schreef:Ik heb hem een paar dagen geleden op het forum van ontdekislam gezet. Reakties: nul.Rereformed schreef:Zou inderdaad interessant zijn om reaktie van moslims erop te lezen.dikkemick schreef:Deze brief zou op ieder Islam-forum gepost moeten worden.
Beste gematigde moslims - Maarten Boudry
Moderator: Moderators
Re: Beste gematigde moslims - Maarten Boudry
- Jabba de Hut
- Forum fan
Ik weet zeker dat dit in grote lijnen opgaat.vegan-revolution schreef:Ik ben bang dat dit inderdaad in grote lijnen opgaat, al zou ik wat dat betreft niet alle atheïsten over één kam willen scheren. De realiteit is vermoedelijk altijd te complex voor ons, dus dat lijkt een open deur. Maar dat het een goede gewoonte is om te proberen iets van meerdere kanten te bekijken onderschrijf ik.Rereformed schreef:Geloofsfanaten lezen tesamen met de atheïsten de teksten te letterlijk, en zijn dus allebei even simplistisch, hebben allebei gebrek aan inzicht en diepte, haten nuances, verwerpen contextualiseren, en kunnen de complexiteit van de realiteit niet vatten.
Zie deze reactie nu pas staan. Werkelijk?JanC schreef:Ik heb hem een paar dagen geleden op het forum van ontdekislam gezet. Reakties: nul.Rereformed schreef:Zou inderdaad interessant zijn om reaktie van moslims erop te lezen.dikkemick schreef:Deze brief zou op ieder Islam-forum gepost moeten worden.
0 reacties???
Dat is op z'n zachtst gezegd vreemd?! Er zou toch, hoe dan ook (neutraal,positief of negatief) op gereageerd moeten worden? Het is me nogal een brief!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb op dat forum lopen zoeken naar de naam Boudry, maar kom die niet tegen.
Born OK the first time
De bedoelde atheïsten wijzen er slechts op, dat de teksten er zijn en dat die teksten door geloofsfanaten letterlijk worden genomen.Rereformed schreef:Geloofsfanaten lezen tesamen met de atheïsten de teksten te letterlijk, en zijn dus allebei even simplistisch, hebben allebei gebrek aan inzicht en diepte, haten nuances, verwerpen contextualiseren, en kunnen de complexiteit van de realiteit niet vatten.