Ok nou ja nog steeds niet echt reacties.
Maar ik begin ook op een gegeven moment weer over andere onderwerpen.
Maar er zijn zoveel dingen...
Maar basically...
Ik ga trouwens toch weer verder met video's maken. Boeiend. Maar tot op het punt dat ik zei ok nu niet meer. Volgens mij pas de 19de video of zo. Over "knowing when to shut up". Daar stop het punt eigenlijk.
Maar eigenlijk het speerpunt waarom ik dacht shit... misschien... ik moet een paar video's maken...
Is.
Robots. En technologie. Bitcoins. Encryptie. Singulariteit. Wat is het leven? En ik dacht ff van ja waarschijnlijk zijn robots wanneer ze levend lijken, ook echt gewoon levend. Omdat er echt geen verschil bestaat tussen leven en dood. Eigenlijk. Misschien. Want we beginnen weer helemaal overnieuw. Soort reïncarnatie... of zo.
Ach ja.
Wetenschappers hebben zelfs gedacht dat wij misschien middels singulariteit een tijd in zouden kunnen gaan rollen nu, althans in ieder geval de jeugd misschien al... waarin we gewoon onsterfelijk worden. Althans misschien dus idd nog niet op een manier dat we alle auto ongelukken kunnen overleven etc. Maar... behalve dat wel gewoon onsterfelijk... eigenlijk... Omdat onze ontwikkeling dan zo'n tempo aan neemt dat we met de tijd die we winnen steeds meer tijd weer kunnen winnen etc etc etc. Nou goed. Iets ooit gezien op de website TED talks. Daarover. Zal echt wel waar zijn dan. Maar goed.
Ik heb het over van allerlei dingen gehad. Ik vraag me af wat jullie...
Ok want ik heb nog weinig reactie gekregen eigenlijk moet ik zeggen. Omdat er waarschijnlijk niet doorheen te komen is. Maar wat vinden jullie zelf bijvoorbeeld over die schijnbaar opkomende singulariteit? Gaat dat überhaupt wel ooit gebeuren?
Want nog zo iets. In de jaren 60 voorspelde we dat we nu allemaal al met robots rond zouden lopen. Dat is nu niet. Technologie gaat wel hard. Maar allemaal hun eigen weg. Robots bij lange na niet... tot nu toe in ieder geval...
En ja alle andere dingen.
Ben alleen beetje bang dat als iemand reageert of als het ergens over zal gaan dat het dan over mij zal gaan persoonlijk zoals wtf waarom denk je over zoveel dingen na... en waarom ben je er zo warrig over... dwaal je zo vaak af... ja ik weet niet of dat een interessant verhaal is. Heb niet zo'n zin om dat uit te leggen. Als je je er aan stoort kun je idd beter niet kijken. Veel mensen haakten dan ook al af op video 1.
ZO BEN IK NOU EENMAAL.
Lang van weg geweest! 5 videos, of ja 6.
Moderator: Moderators
Re: Lang van weg geweest! 5 videos, of ja 6.
Weet je volgens mij gaat het allemaal om tijd.
Heb er schijnbaar te veel van. Laat maar zitten.
Als ruimte en tijd gelinkt aan elkaar zijn..
Althans... verandering en tijd eigenlijk.. Hmm.
Ik had althans net ineens die gedachte en toen hield ik op met nadenken. Heel fijn. Video's zijn dan verder nutteloos... want ze zijn dan niet meer up-to-date in mijn ogen.
Heb er schijnbaar te veel van. Laat maar zitten.
Als ruimte en tijd gelinkt aan elkaar zijn..
Althans... verandering en tijd eigenlijk.. Hmm.
Ik had althans net ineens die gedachte en toen hield ik op met nadenken. Heel fijn. Video's zijn dan verder nutteloos... want ze zijn dan niet meer up-to-date in mijn ogen.
Re: Lang van weg geweest! 5 videos, of ja 6.
Reageren is lastig Gyro. Als je de filmpjes terug ziet kan je de draad gelijk weer oppakken. Ik zie flits, flits en nog meer flits in de vorm van allerlei gedachten in beeld komen. Welke opvatting spreekt je zelf het meest aan als je er één tussen uit mag halen?Gyro schreef: Ben alleen beetje bang dat als iemand reageert of als het ergens over zal gaan dat het dan over mij zal gaan persoonlijk zoals wtf waarom denk je over zoveel dingen na... en waarom ben je er zo warrig over... dwaal je zo vaak af... ja ik weet niet of dat een interessant verhaal is. Heb niet zo'n zin om dat uit te leggen. Als je je er aan stoort kun je idd beter niet kijken. Veel mensen haakten dan ook al af op video 1.
ZO BEN IK NOU EENMAAL.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!