Moslims in Nederland 2004-2012
Moderator: Moderators
Re: Moslims in Nederland 2004-2012
Ik hoop niet, dat het hier niet zo gaat als in Amerika, waar de oorspronkelijke bewoners gemarginaliseerd zijn.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Is dat alles wat jij na lange overpeinzing uit dit onderzoek haalt?Berjan schreef:
Ik denk dat de enige die een probleem heeft jij bent, en de mensen die net zulke woorden gebruiken. Bezettingsmacht? Ga toch een eind fietsen, is veel gezonder dan dit soort negatief geblaat.
Het is een zeer normaal verschijnsel dat mensen in het buitenland in groepen bij elkaar gaan zitten, en in hun religie nog enig houvast hebben. Dit doen Engelsen, Schotten, Nederlanders, Duitsers, Amerikanen en dus ook mensen die in de Islam hun geloof stellen. Volgens mij is de mens een kuddedier, dat zal het wel verklaren.
De mens, ook de moslimmens in Nederland, is een kuddedier.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Wellicht is het binnenkort wel zo.Berjan schreef:Cluny schreef:Je kan het zo stellen.
Dit is de situatie in 2012.
5% van Nederland is bezet door moslims.
Ik denk dat de enige die een probleem heeft jij bent, en de mensen die net zulke woorden gebruiken. Bezettingsmacht? Ga toch een eind fietsen, is veel gezonder dan dit soort negatief geblaat.
5% van Nederland is door de moslims bezet en deze bezettingsmacht annexeert binnenkort de Scheveningse Pier.
Scheveningse Pier wordt een moskee
.
.
Het grote voorbeeld staat in Maleisië.

God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Triest dat dit soort hersenloze flauwekul nog steeds getolereerd wordt op FT. Berjan heeft volkomen gelijk.Cluny schreef:5% van Nederland is door de moslims bezet en deze bezettingsmacht annexeert binnenkort de Scheveningse Pier.
Dit is hysterische, zieke onzin en getuigt ronduit van vreemdelingenhaat. Ga lekker op StormFront verder, zou ik zeggen.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
-
Jinny
Iedereen heeft het recht om zijn haar mening te verkondigen, en zolang eea niet in strijd is met de regels zal ik niet ingrijpen.....
Het zal allemaal niet zo'n vaart lopen met de islamisering van de Scheveningse Pier.The Prophet schreef:Triest dat dit soort hersenloze flauwekul nog steeds getolereerd wordt op FT. Berjan heeft volkomen gelijk.Cluny schreef:5% van Nederland is door de moslims bezet en deze bezettingsmacht annexeert binnenkort de Scheveningse Pier.
Dit is hysterische, zieke onzin en getuigt ronduit van vreemdelingenhaat. Ga lekker op StormFront verder, zou ik zeggen.
Net zoals het niet zo'n vaart heeft gelopen met de islamisering van Nederland.
Maar stel je voor dat het wel verkeerd afloopt.
Zou Prophet zelf het wel of niet erg vinden dat dit stukje Nederland, de Scheveningse Pier dus, anti-nederlands moslimgebied wordt?
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Retorische truc, de tendentieuze term "moslimgebied" koppelen aan "anti-nederlands". Bovenstaande zin ademt een en al vreemdelingenhaat uit.Cluny schreef:Zou Prophet zelf het wel of niet erg vinden dat dit stukje Nederland, de Scheveningse Pier dus, anti-nederlands moslimgebied wordt?
Het lijkt mij overigens heel sterk dat de pier een moskee zou worden. Is gewoon 1 of ander wild plan dat Cluny aanhaalt om te doen alsof Nederland zo'n beetje wordt overgenomen door moslims. Het enige wat de anti-islam club kan, is incidenten en futiliteiten als "bewijs" opvoeren.
Kritiek op religie, prima, maar dit gaat minstens drie stappen verder. Ik lees in de regels dat racisme en discriminatie niet mag. Herhaaldelijk beweren dat moslims een "bezettingsmacht" zouden zijn, vind ik daar duidelijk onder vallen. Het doet me denken aan hoe in de jaren 30 in sommige kringen over Joden werd gesproken. (Ja, dat is een Godwin.)
Ik denk dat FT zich moet realiseren dat het bieden van een podium aan lieden als Cluny afstraalt op FT zelf. Mensen die liever het forum mijden omdat zulke haatzaaiers ongestraft hun gang kunnen gaan.
De vraag was:The Prophet schreef:Retorische truc, de tendentieuze term "moslimgebied" koppelen aan "anti-nederlands". Bovenstaande zin ademt een en al vreemdelingenhaat uit.
Het lijkt mij overigens heel sterk dat de pier een moskee zou worden. Is gewoon 1 of ander wild plan dat Cluny aanhaalt om te doen alsof Nederland zo'n beetje wordt overgenomen door moslims. Het enige wat de anti-islam club kan, is incidenten en futiliteiten als "bewijs" opvoeren.
Kritiek op religie, prima, maar dit gaat minstens drie stappen verder. Ik lees in de regels dat racisme en discriminatie niet mag. Herhaaldelijk beweren dat moslims een "bezettingsmacht" zouden zijn, vind ik daar duidelijk onder vallen. Het doet me denken aan hoe in de jaren 30 in sommige kringen over Joden werd gesproken. (Ja, dat is een Godwin.)
Ik denk dat FT zich moet realiseren dat het bieden van een podium aan lieden als Cluny afstraalt op FT zelf. Mensen die liever het forum mijden omdat zulke haatzaaiers ongestraft hun gang kunnen gaan.
Is dit stukje schrijven van Prophet nu een ja of een nee op de vraag?Zou Prophet zelf het wel of niet erg vinden dat dit stukje Nederland, de Scheveningse Pier dus, anti-nederlands moslimgebied wordt?
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Die vraag is helemaal niet relevant, dat weet jij ook wel.
- Mahalingam
- Ervaren pen
@ The Prophet:
Dan hier nog een vraag die irrelevant verklaard kan worden: "Geeft meer Islam nu meer of minder problemen?"
Dan hier nog een vraag die irrelevant verklaard kan worden: "Geeft meer Islam nu meer of minder problemen?"
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
De vraag van Cluny is in die zin irrelevant door de verwoording.
Wat The Prophet zegt, de koppeling van moslimgebied aan anti-nederlands, is een stempel drukken op de vraag.
Echter, als de vraag anders wordt gesteld, met de informatie die we nu hebben: zouden we het erg vinden als er van de Pier van Scheveningen een moskee, met daarnaast een multifunctioneel centrum wordt gemaakt?
Er wordt inderdaad gesproken over een moskee in het stukje wat Cluny aanhaalt. Echter, ook over een centrum waar mensen kennis kunnen maken met de Islam.
Persoonlijk zou ik het erg vinden als er een moskee wordt gemaakt van de Pier. Basisch, omdat ik vind dat er genoeg moskeeën zijn op het moment, maar ook omdat er dan een stukje typisch Nederlands wordt veranderd in een stukje wat Nederland niet vertegenwoordigt op dit formaat.
En The Prophet, het mijden van mensen door de haatzaaiers, kan ook ander worden gezien. Het feit dat jij er al tegenin gaat, is ook een signaal aan de buitenwereld, dat niet heel freethinker hetzelfde denkt. (anders zou het zo saai worden...)
Wat The Prophet zegt, de koppeling van moslimgebied aan anti-nederlands, is een stempel drukken op de vraag.
Echter, als de vraag anders wordt gesteld, met de informatie die we nu hebben: zouden we het erg vinden als er van de Pier van Scheveningen een moskee, met daarnaast een multifunctioneel centrum wordt gemaakt?
Er wordt inderdaad gesproken over een moskee in het stukje wat Cluny aanhaalt. Echter, ook over een centrum waar mensen kennis kunnen maken met de Islam.
Persoonlijk zou ik het erg vinden als er een moskee wordt gemaakt van de Pier. Basisch, omdat ik vind dat er genoeg moskeeën zijn op het moment, maar ook omdat er dan een stukje typisch Nederlands wordt veranderd in een stukje wat Nederland niet vertegenwoordigt op dit formaat.
En The Prophet, het mijden van mensen door de haatzaaiers, kan ook ander worden gezien. Het feit dat jij er al tegenin gaat, is ook een signaal aan de buitenwereld, dat niet heel freethinker hetzelfde denkt. (anders zou het zo saai worden...)
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Bedankt Johan, voor de reactie. Kijk, daar kan je wat mee.
Het lijkt me gezien bestemmingsplan geen logisch plan en het lijkt me sterk dat dit van de grond gaat komen. Ik ben een groot voorstander van religieuze vrijheid en vind het logisch dat religieuze groeperingen hun eigen gebedshuizen willen. Je moet dan geen onderscheid maken tussen verschillende geloofsgroepen. Mits de wet en regelgeving wordt gehandhaafd, is er m.i. geen probleem. De pier lijkt me voor een moskee echter geen wenselijke plek. Net zo min als ik daar een kerk of synagoge of zoiets zie zitten. Het is toch een bij uitstek recreatieve plek.
Het lijkt me gezien bestemmingsplan geen logisch plan en het lijkt me sterk dat dit van de grond gaat komen. Ik ben een groot voorstander van religieuze vrijheid en vind het logisch dat religieuze groeperingen hun eigen gebedshuizen willen. Je moet dan geen onderscheid maken tussen verschillende geloofsgroepen. Mits de wet en regelgeving wordt gehandhaafd, is er m.i. geen probleem. De pier lijkt me voor een moskee echter geen wenselijke plek. Net zo min als ik daar een kerk of synagoge of zoiets zie zitten. Het is toch een bij uitstek recreatieve plek.
Een moskee op en aan een strand met bijna naakte mannen en vrouwen? Nheuj, lijkt met niet aannemelijk.
En als ik Cluny was zou ik mij de kritiek van De Prophet toch enigzins aantrekken.
En als ik Cluny was zou ik mij de kritiek van De Prophet toch enigzins aantrekken.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Het is niet de eerste keer dat ik onder vuur lig van een drogredenmitrailleur.Fish schreef:Een moskee op en aan een strand met bijna naakte mannen en vrouwen? Nheuj, lijkt met niet aannemelijk.![]()
Je kan wel alle drogredenen van Prophet op een rij zetten en deze stuk voor stuk gaan nalopen, maar daar ga ik niet al te veel energie aan verspillen.
Er is een verhaal in omloop dat moslims met buitenlands moslimkapitaal van de Scheveningse Pier een preuts anti-nederlands moslimbolwerk in het hart dus van de nederlandse kust-zon-zee-zand recreatie willen creëren.
Wat te denken en te doen als dat waar is.
Dat ik uitgerekend dit topic voor dit bericht gebruik is omdat de pier als het ware bovenop de reeds door de moslims veroverde 5% van Nederland komt, als een kers op de 1/20 slagroomtaartpunt.
Cluny, wederom noem je weer het anti-nederlands moslimbolwerk, terwijl de eerste zin in je artikel wordt gesproken over de link tussen Europa en het Midden-Oosten. Niets anti-nederlands.
Daarnaast zijn er honderden verhalen in de omhoop, al dan niet over moslims.
Er is vrijheid van religie in dit land, voor Christenen, Moslims, Heksen, of niet-gelovigen. Als 5% van het land Islamitisch is, jammer dan. Dan wordt dit een onderdeel van Nederland, gelijk als we nu een flink percentage Christenen hebben. Of vind je ook dat de Christenen Amerika hebben veroverd, een paar eeuwen geleden? Migratie vindt overal plaats, en daarmee gaan ook geloven mee.
Daarnaast zijn er honderden verhalen in de omhoop, al dan niet over moslims.
Er is vrijheid van religie in dit land, voor Christenen, Moslims, Heksen, of niet-gelovigen. Als 5% van het land Islamitisch is, jammer dan. Dan wordt dit een onderdeel van Nederland, gelijk als we nu een flink percentage Christenen hebben. Of vind je ook dat de Christenen Amerika hebben veroverd, een paar eeuwen geleden? Migratie vindt overal plaats, en daarmee gaan ook geloven mee.