Hallo!

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

lost and not found yet!
Bevlogen

Re: Hallo!

Bericht door lost and not found yet! »

Hallo Lowflyer! Gave introductie! Van mij ook een warm welkom! Is je boek ook gewoon in mn boekhandel te krijgen of heb ik, zoals gewoonlijk, weer ergens overheen gelezen?
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Fjedka
Bevlogen

Bericht door Fjedka »

Welkom.
Hij die denkt god te kennen, werpe de eerste steen.
lowflyer

Bericht door lowflyer »

Beste "lanfy" (die andere naam was me wat lang)
Jij leeft waar het goed toeven is ! Ook een beetje "een Paradijsgevoel" dus. Daarom heet mijn boekje (40blz) ook zo. Omdat we het hier helemaal zo slecht niet hebben. Ik zit nog in de uitdeelfase, maar je kunt ook via internet bestellen €11,95. Gewoon titel invoeren bij Google. Kom je wel achter mijn naam. Met die erbij vind je alle sites. Het boekje is eigenlijk ontstaan uit ingezonden stukjes naar de krant die gingen over evolutie, teloorgang van de kerk, respect enz.
Ik zit nu, na een dag fietsen, op mijn zolderkamer, raam op 't zuiden. Lekker internetradio aan op "Sky fm New Age". Ben zeker geen "New Ager" maar bij de muziek zitten heerlijke stukken om naar te luisteren en je gelukgevoel nog meer op te krikken. (Zoals Secret Garden "Dawn of a new Century" b.v.).
Het lukt dan ook aardig mijn gedachten bij het onderwerp te houden en leuke dingen te bedenken.
Zoals bv "GEEN BETERE HEMEL DAN EEN GOED LEVEN".
Groetjes, lowflyer.
"Geen betere hemel dan een goed leven." Grt, Lowflyer.
Plaats reactie