Athene 8 Okt. 2012.
.

Deze vlag behoort altijd en overal totaal uit de europese straten geweerd te blijven.
Moderator: Moderators

Alleen bleef het,in dit geval, niet bij een mening.YvesVL schreef:Als eerste vind ik het een schande van ieder die pleit voor democratie maar er voluit tegen is dat de kant waar men tegen is niet tot vrijheid van mening mag zijn.

De steen is dus wel zo oud, maar waarschijnlijk netjes gerestaureerd.City and Catholic officials in Graz, about 120 kilometers (70 miles) south of Vienna, had long claimed a section of criminal law banning such symbols didn't apply because the headstone was put up before the law was passed in 1947.
But critics cited a civil law provision requiring covering up such symbols or removing them.
Read more here: http://www.kansas.com/2014/05/05/343938 ... rylink=cpy" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind dat het hele grafstenenbouwsel verwijderd moet worden.Bonjour schreef:Ik denk ook dat wanneer je het (neo-)nazisme wilt bestrijden door boeken of symbolen te verbieden, je verloren hebt.