Hmmmmm ... ethiek en pvv lijkt mij niet te rijmenFenomeen schreef:Die klopt ook niet, er komt weer P(t-je)vdA uit.![]()
Dan de dierenpoes en pas daarna SP.
Als ik 'ethiek' laat meewegen en de rest niet, komt er PvdA, VVD, PVV, SP uit.![]()
Als Kitty dit ziet.
Stemwijzer 2012
Moderator: Moderators
Re: Stemwijzer 2012
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)

Klopt wel aardig met wat ik verwachte.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Waar heb je dat vandaan Fish??!! (website)
Groet, Sytze
Groet, Sytze
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)
Ethiek en partijpolitiek zijn dan ook verschillende zaken.HenkM schreef:Hmmmmm ... ethiek en pvv lijkt mij niet te rijmen
Dat geldt niet alleen voor de PVV.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- Jan van Lennip
- Diehard
Ik heb een heel ander schema gevonden. Deze is van de wiki over de christenunie ... Mmm hoe zit dat nu precies?sytze schreef:Waar heb je dat vandaan Fish??!! (website)
Groet, Sytze

De beste manier om kritiek te voorkomen is door je mond te houden. Aristoteles
http://www.kieskompas.nl" onclick="window.open(this.href);return false;sytze schreef:Waar heb je dat vandaan Fish??!! (website)
Groet, Sytze
Jagang schreef:Ethiek en partijpolitiek zijn dan ook verschillende zaken.HenkM schreef:Hmmmmm ... ethiek en pvv lijkt mij niet te rijmen
Dat geldt niet alleen voor de PVV.
Niet alleen. Correct. Daar hebben we al eens een topic aan gewijd.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)

Ik vind wel de pvv op een rare plek. Vooruit maar.
Voor mezelf klopt het goed.
Bedankt voor het plaatsen van mijn uitslag, Henk.
Nu nog even mijn stemgedrag overnemen...
Ni dieu, ni maître.
Als dat moet inhouden op de SP te stemmen dan moet ik je teleurstellen.HenkH schreef:Bedankt voor het plaatsen van mijn uitslag, Henk.
Voor de rest graag gedaan, Henk
De uitkomst klopte bij mij perfect:
1) GroenLinks
2) PvdD
3) PvdA
4/5) SP/D66
6) CU
7) CDA
8) PVV
9) SGP
10) VVD
Vooral die laatste drie vind ik goed geplaatst als de PVV en VVD worden omgedraaid. Dat bij de meesten niet de PVV onderaan eindigt is denk ik te danken aan de pragmatisch-linkse standpunten, die er puur zijn om kiezers te lokken, maar even gemakkelijk weggegeven worden. CU staat boven het CDA en SP/D66 eindigen gelijk. Prima.
1) GroenLinks
2) PvdD
3) PvdA
4/5) SP/D66
6) CU
7) CDA
8) PVV
9) SGP
10) VVD
Vooral die laatste drie vind ik goed geplaatst als de PVV en VVD worden omgedraaid. Dat bij de meesten niet de PVV onderaan eindigt is denk ik te danken aan de pragmatisch-linkse standpunten, die er puur zijn om kiezers te lokken, maar even gemakkelijk weggegeven worden. CU staat boven het CDA en SP/D66 eindigen gelijk. Prima.
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
-
KluukKluuk
Ik kwam uit op:
Top 5
------
PVV
Libertarische Partij
Partij van de Toekomst
Anti Europa Partij
SP
Laatste 5
-----------
PvdA
GroenLinks
SGP
D66
SOPN
Vreemd!
Top 5
------
PVV
Libertarische Partij
Partij van de Toekomst
Anti Europa Partij
SP
Laatste 5
-----------
PvdA
GroenLinks
SGP
D66
SOPN
Vreemd!
- BadAssChick
- Ervaren pen
grappig dat bij bijna iedereen die tegen Geert Wilders en Emiel Roemer is er toch hun partijen in de top 5 uitkomen hahaha ,dus als een ander politici het zelfde had gezegd had e het er wel mee eens geweest , dan is het toch een rancune tegen een bepaalde politici en niet vanwege diens stellingen
bij mij klopt het wel
1 SP
2 PVV
3 PVDA
4 PVD
bij mij klopt het wel
1 SP
2 PVV
3 PVDA
4 PVD
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Namen en rugnummers graag. Wie was het waarmee eens geweest als het door een ander dan Wilders gezegd was?BadAssChick schreef:grappig dat bij bijna iedereen die tegen Geert Wilders en Emiel Roemer is er toch hun partijen in de top 5 uitkomen hahaha ,dus als een ander politici het zelfde had gezegd had e het er wel mee eens geweest , dan is het toch een rancune tegen een bepaalde politici en niet vanwege diens stellingen
En wie was het waarmee eens geweest als het door een ander dan Roemer gezegd was?
Volgens mij kan deze conclusie niet getrokken worden uit de stemwijzer.
Groet,
Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
PiratenpartijFish schreef:
Klopt wel aardig met wat ik verwachte.
PvdA
D66
Nederland Lokaal
GroenLinks
ChristenUnie
Partij voor de Dieren
CDA
SGP
Liberaal Democratische Partij
SP
Partij voor Mens en Spirit
Partij van de Toekomst
50Plus
VVD
Democratisch Politiek Keerpunt
Libertarische Partij
SOPN
PVV
Anti Europa Partij
En de stemwijzer komt (bij mij) weer aardig overeen met het kieskompas, op 50 plus na dan.