Sex is een geschenk van god

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

PietV.
Erelid

Re: Sex is een geschenk van god

Bericht door PietV. »

Blues-Bob schreef:Hebben christenen uberhaubt wel seksspeeltjes nodig? Als je in god gelooft, hebben ze je toch al goed genomen? :D

Ik wordt een beetje melig van dit onderwerp... Mannen blijven jongens, zullen we maar zeggen!

Groet,

Bob
Nu bestuderen wij dit onderwerp natuurlijk vanuit het gezichtsveld van de sceptische lezer. En ik ben de site voorzichtig gegaan. En ja hoor, een tupper-ware party. Beetje prijzig dat wel. Ontvangst met koffie/thee en lekkers. Het lijkt me verstandig om even te informeren wat hij onder lekkers verstaat.
Een erotische Homeparty voor christenen

Een homeparty over erotiek en seks met de volgende ingrediënten:
- Ontvangst met koffie/thee en lekkers
- Uitleg over één seksuele mythe (een aangenomen waarheid dat niet waar is maar dat wel invloed heeft op ons seksuele leven)
- Uitleg over verschillende erotische artikelen: oorsprong, gebruik, mogelijkheden
- Een leuk en leerzaam seksverhaal uit het Oude Testament of
- Uitleg over genitaliën van man en vrouw aan de hand van medisch model
- Beantwoorden van alle vragen op erotisch en seksueel terrein; beantwoorden van bijbelse vragen aangaande erotiek en seksualiteit; beantwoorden van seksuologische vragen
- Tussendoor koffie/thee/water/fris
- Afsluiten met drankje en hapje

Voorwaarden:

Workshop wordt gehouden in Utrecht

Minimaal 5 en maximaal 10 personen vanaf 18 jaar

Per persoon E. 45,-

Geen verplichte afname van erotische artikelen. Koop of bestel je wel dan 10% korting.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Plaats reactie