Originele cartoons
Moderator: Moderators
- vegan-revolution
- Superposter
- Mahalingam
- Ervaren pen
- vegan-revolution
- Superposter
Re: Originele cartoons

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
En nog wat tegeltjes wijsheid

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
foto's verwijderd.
Ook al kan ik mij de reden van deze foto's wel indenken. Het zijn geen cartoons. In een topic over de ET kunnen deze foto's nuttig zijn ter illustratie van bepaalde punten. Maar hier waar verdere context ontbreekt, want dit is geen disucusie-topic, horen ze niet thuis.
Moderator axxyanus.
Ook al kan ik mij de reden van deze foto's wel indenken. Het zijn geen cartoons. In een topic over de ET kunnen deze foto's nuttig zijn ter illustratie van bepaalde punten. Maar hier waar verdere context ontbreekt, want dit is geen disucusie-topic, horen ze niet thuis.
Moderator axxyanus.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- vegan-revolution
- Superposter
- vegan-revolution
- Superposter

Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Mag ook nog wel eens gezegd worden.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Vragen die er toe doen
:

"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.