YouTube Muziek
Moderator: Moderators
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: YouTube Muziek
Ik keek vanmorgen naar de dagelijkse on/line Garfield strip en ik had meteen een liedje in mijn hoofd. EeN liedje waar ik jarenlang niet aan gedacht heb.
Ik wens u alle goeds
Mooie tekst
Nice, kende 'm niet.Berjan schreef:
Mooie tekst
Mooie rauwe stem.
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
Ja he? Zijn stem past goed bij de nummers die hij zingt. "Bad as me" is ook een aanraderPetra schreef:Nice, kende 'm niet.
Mooie rauwe stem.
Als je via youtube gaat googlen, dan kom je vanzelf nummers tegen die je nooit kende. Zo ben ik ook bij Tom Waits terechtgekomen, en nu (via illegale weg) heb ik al zijn platen.
Deze is ook schitterend, enorm ironisch.
- De Encyclopedist
- Ervaren pen
Mijn fav Waitsliedje:
Stook een vuur voor iemand en hij heeft het een dag warm; steek hem in brand en hij heeft het de rest van zijn leven warm. (Terry Pratchett)
-
ChaimNimsky
- Superposter
Zionist
Berjan schreef:Ja he? Zijn stem past goed bij de nummers die hij zingt. "Bad as me" is ook een aanraderPetra schreef:Nice, kende 'm niet.
Mooie rauwe stem.
Als je via youtube gaat googlen, dan kom je vanzelf nummers tegen die je nooit kende. Zo ben ik ook bij Tom Waits terechtgekomen, en nu (via illegale weg) heb ik al zijn platen.
Maar eh... als ik het woord platen noem roepen mijn kinderen 'generatiekloof'
Braver dan the braafste braverik!
-
ChaimNimsky
- Superposter
Zionist
- De Encyclopedist
- Ervaren pen
Van de onvolprezen 2 Meter Sessies:
Stook een vuur voor iemand en hij heeft het een dag warm; steek hem in brand en hij heeft het de rest van zijn leven warm. (Terry Pratchett)
@Chaam en De Encyclopedist.
Mooi!
Nu Fragile - Yves Duteil.
Mooi!
Nu Fragile - Yves Duteil.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
Mooi deze Storm!
Dan vind je Charles Aznavour (Franse chansons) ook zeker niet vervelend om naar te luisteren?
Dan vind je Charles Aznavour (Franse chansons) ook zeker niet vervelend om naar te luisteren?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Mick helemaal niet vervelend.
Als we op vakantie gaan nemen we steevast de chansons mee, ook al wordt het vakantiedoel Italië, of Zwitserland..
Avec le temps - Léo Ferré
Als we op vakantie gaan nemen we steevast de chansons mee, ook al wordt het vakantiedoel Italië, of Zwitserland..
Avec le temps - Léo Ferré
Bob Dylan
Bob Dylan
-
ChaimNimsky
- Superposter
Verrassend mooi, Storm! Ook het animatiefilmpje is goed. Fransen zijn meesters in het vertolken van melancholie in alle mogelijke schakeringen. Overigens konden impressionisten als Debussy & Ravel er al goed mee overweg.Storm schreef:Nu Fragile - Yves Duteil.
Zionist
Inderdaad Chaim, Fransen kunnen het als de beste. Maar dit overbekende filmpje van de Nederlander Michaël Dudok de Wit is ook bijzonder en melancholisch..ChaimNimsky schreef:Verrassend mooi, Storm! Ook het animatiefilmpje is goed. Fransen zijn meesters in het vertolken van melancholie in alle mogelijke schakeringen. Overigens konden impressionisten als Debussy & Ravel er al goed mee overweg.Storm schreef:Nu Fragile - Yves Duteil.
Bob Dylan
Bob Dylan