De godsdienstmeneer is geen wetenschapper, hij is een religieus.
Theologie is geen wetenschappelijke studie.
Dat blijkt ook wel, de schotse dominee weet het verschil niet meer tussen religie en wetenschap omdat hij de realiteit beschreven door de wetenschap met alle geweld ondergeschikt wil maken aan de grotendeels weerlegde schrijfsels van het christelijk geloof.
huib vindt hem daardoor aardig, ik juist niet.
Je reactie kan niet worden geplaatst; controleer of alle velden volledig zijn ingevuld, of het emailadres klopt en of het bericht geen links bevat.
Dat is een vreemd bericht.
Op het christelijke hersenspoel informatie centrum.
Ik vermoed dat deze bijdrage in het verkeerde keelgat is geschoten.
@huib
Toch, als je denkt dat jouw christenzijn wordt aangevallen, reageer je elke keer opnieuw heel erg onvolwassen.
Maar je hoeft niet ongelukkig te worden van deze boodschap, elke naarling die jou onzeker maakt, verdwijnt hier vanzelf.
Tournus, ZH | 29-5-2011 23:53:32
Nog een nagekomen reactie van huib, hem antwoorden kan ik niet meer.
Tournus, ik vraag niet om te verdwijnen en de mensen die hier niet meet mogen komen weten dat ik daar niet om heb gevraagd en sterker dat ik de redactie daar zelfs op aangesproken heb.Ik weet niet hoelang je hier komt maar je kent me dus absoluut niet.
Je mag mij ook aanvallen, en als je mijn reactie kinderachtig vind dan zij dat zo, maar ik val ook terug aan.Ik ga niet alleen maar verdedigen want dan denk ik dat jullie niet worden uitgedaagd om ook eens na te denken. Want jullie denken vaak dat christenen dat niet doen maar dan kan je die wereld niet.Ik wil dat jij nadenkt of er werkelijk niet een hogere intelligentie kan zijn dan de menselijke?
huib, Hoogvliet | 30-5-2011 0:16:52
Het was een aardig experiment, maar eerlijk gezegd kreeg ik een heel vies gevoel, zoveel losgeslagen christelijke achterlijkheid, ik had het niet veel langer uit kunnen houden daar.
Ik word te oud voor die christenshit.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.