Beste PietV, je psychologiseert i.p.v. dat je een zinnig antwoord kan produceren en ik vroeg helemaal niet naar een alomvattende verklaring voor het ontstaan van het heelal, maar ik vroeg slechts wat (of wie) verantwoordelijk is voor al die informatie die in die 'oerknal' zat die Bach zijn composities heeft kunnen laten maken, of zelfs dat het mogelijk was dat een boek als de Bijbel kon ontstaan.PietV. schreef:Als er stukken ontbreken in een puzzel, moet dan de hele puzzel in de prullenbak. Ik kan je geen alomvattende verklaring geven over het ontstaan van het heelal. Die illusie heb ik ook niet. Je kan zelf gaan zoeken naar dingen die je fascineren. Ik ga ook niet op de stoel van fysicus zitten om een uitleg te geven over dit vakgebied en de onderzoeksresultaten. Het evolutie verhaaltje daar kan ik heel veel over vertellen. Echter ik moet je teleurstellen er zijn prachtige boeken te koop waar je genoeg voorbeelden in kan vinden die dit natuurlijke proces uit de doeken doen. Zonde van mijn tijd om iemand die in een soort permanente ontkenningsfase bivakkeert uitleg te geven over iets wat hem toch niet boeit. En niet kan leven met de gedachte dat hij hier toevallig rondloopt en dat het straks afgelopen is. Net als de miljarden mensen die voor hem hebben geleefd.Hanss schreef: Als je daar geen antwoord op kunt geven (en dat kan je niet) dan is de rest van het evolutieverhaaltje ook niets waard.
Ik vind het zeer zwak om een opponent vervolgens voor gek te verslijten als je zelf geen antwoord weet op een vraag die aan de basis staat van alles waar het hier op deze site over gaat.
De evolutionist gelooft dus toch in een soort 'hocus pocus'?
Jouw allesomvattende verklaring is jouw imaginaire vriend god, dát heb je duidelijk genoeg gemaakt inmiddels, maar dit forum is geen zeepkist en dus krijg je bij deze de opdracht antwoorden te gaan geven op de vragen die andere forumleden aan je gesteld hebben en/of kennis te gaan nemen en te overdenken wat de leden van dit forum je inmiddels zo rijkelijk hebben aangedragen. Verzoeke hier goede nota van te nemen, de volgende keer krijg je een officiële waarschuwing!