1000 schreef: Doe dan wat, in plaats van dat eindeloze gezanik en gezeik van sommigen.
Uiteraard mag je een mening hebben dat de wet niet deugt, maar zodra je er niet door gaat slapen en vervuld raakt met haat en woede, dan zul je toch echt iets moeten ondernemen en niet tegen mensen als ik - die er niets mee te maken hebben - tekeer gaan.
Met klagen kom je inderdaad nergens hoewel er wel psychologische voordelen mee kunnen behaald worden. Namelijk het krijgen van aandacht. Wat betreft die geweldadige onderneming die jij hier schetste ben ik het echter niet eens, maar ik neem aan dat maar gewoon een voorbeeld was. (Of moedig je Kochimodo serieus aan dit te doen?)
The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo
De wet hoeft niet veranderd te worden! Nederland kent al levenslang! Alleen die kl*** f****** k** rechters leggen hem niet vaak genoeg op!
Maar levenslang in Nederland is toch niet echt levenslang?
The most disturbing, heartbreaking and *disgusting thing about the idea of heaven and hell is not that so many people BELIEVE it to be the truth, but that they WANT it to be. ~ yoyo
De wet hoeft niet veranderd te worden! Nederland kent al levenslang! Alleen die kl*** f****** k** rechters leggen hem niet vaak genoeg op!
Maar levenslang in Nederland is toch niet echt levenslang?
Volgens mij is Nederland juist wèl één van de landen in Europa waar levenslang ook levenslang is. Dat kan de oorzaak zijn dat rechters het niet zo snel uitspreken.
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Yoyo schreef:Wat betreft die geweldadige onderneming die jij hier schetste ben ik het echter niet eens, maar ik neem aan dat maar gewoon een voorbeeld was. (Of moedig je Kochimodo serieus aan dit te doen?)
Ik ben Kochimodo niet, dus hier kan ik me niet over uitlaten.
Ik kan wel zeggen dat als iets mij weerhoudt van een gezond, mooi leven, dat ik daar dan iets tracht aan te doen.
1000 schreef:
Ik kan wel zeggen dat als iets mij weerhoudt van een gezond, mooi leven, dat ik daar dan iets tracht aan te doen.
Wat is mooi? Eerder gaf je aan dat volgens jou de eindeloze discussie met betrekking to God nutteloos zijn. Maar als de mensen hier dat nu een mooie, gezonde invulling van hun tijd vinden wat bereik je daar dan mee?
Hoezo kan je dat niet? Is het fysiek onmogelijk voor je?
1000 schreef:
Wat is mooi? Eerder gaf je aan dat volgens jou de eindeloze discussie met betrekking to God nutteloos zijn. Maar als de mensen hier dat nu een mooie, gezonde invulling van hun tijd vinden wat bereik je daar dan mee?
Wat is mooi? Datgene dat jij persoonlijk mooi vindt. Als ze die discussie willen voeren, vind ik dat heel mooi voor ze. Dat zegt niet dat ik het ook mooi vind.
Yoyo schreef:
Hoezo kan je dat niet? Is het fysiek onmogelijk voor je?
Ik kan me niet in zijn situatie verplaatsen. Ik kan zijn gevoelens niet voelen en dus geen afweging maken van wat ik zou gaan doen.
1000 schreef:Nee, dan moet je zien dat je de wet verandert.
Niets moet.
Het is niet verplicht om de wet aan te passen als je het er niet mee eens ben. Is dat zo moeilijk om te begrijpen ?!
Iemand die roept 'Fuck the System', ik adviseer hem slechts - als hij er echt niet door kan slapen 's nachts - dat hij de wet moet zien veranderen.
Niks moet, het was maar een tip, een advies, een idee.
Levenslang mensen! Ik pleit voor levenslang ingeval van moord! Komt al voor in de wet! Alleen die rechters doen er te weinig mee!
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
1000 schreef:
Wat is mooi? Datgene dat jij persoonlijk mooi vindt. Als ze die discussie willen voeren, vind ik dat heel mooi voor ze. Dat zegt niet dat ik het ook mooi vind.
Nogmaals, wat bereik je daar dan mee?
Ik kan me niet in zijn situatie verplaatsen. Ik kan zijn gevoelens niet voelen en dus geen afweging maken van wat ik zou gaan doen.
Dat vroeg ik niet, lees de posts eens terug en geef me dan s.v.p antwoord op mijn vraag.
1000 schreef:
Nogmaals, wat bereik je daar dan mee?
Niets. Hoezo?
Yoyo schreef:
Dat vroeg ik niet, lees de posts eens terug en geef me dan s.v.p antwoord op mijn vraag.
Ik blijf bij mijn antwoord. Ik heb je vraag toch goed beantwoord?
Kochimodo schreef:Levenslang mensen! Ik pleit voor levenslang ingeval van moord! Komt al voor in de wet! Alleen die rechters doen er te weinig mee!
Stuur ze e-mails, brieven of neem telefonisch contact met ze op en vertel ze wat je van hun instelling vindt.
Neen, ik heb een beter idee. Ik stuur jou!
Kochimodo schreef:Neen, ik heb een beter idee. Ik stuur jou!
Het interesseert mij geen moer of een moordenaar, na een meedogenloze moord op een 3-jarig meisje, eeuwig wordt gefolterd, of dat hij een bos bloemen krijgt en een luxe villa uit mag zoeken.
Ik denk dus niet dat ik de juiste persoon ben om te sturen.
Het interesseert mij geen moer of een moordenaar, na een meedogenloze moord op een 3-jarig meisje, eeuwig wordt gefolterd, of dat hij een bos bloemen krijgt en een luxe villa uit mag zoeken.
Gelet op je avatar zullen ze naar jou wel willen luisteren.
Dan weet ik wel een andere locatie waar ik je heen zou sturen.