Ja, feestje waard heh?Leon schreef: ↑13 jul 2025 13:33Fijn meegedacht… zo zie je maar er zijn toch altijd weer technische oplossingen.Gerard R. schreef: ↑13 jul 2025 13:27Kunnen we die niet zoeken onder vrijwilligers...?
En als we dan toch bezig zijn: kunnen we niet iedereen uit de vrijwilliger- en steun-pool halen?
Misschien ook 'zieken en ouden van dagen die toch alles maar opvreten zonder er wat voor te doen'...![]()
![]()
Dan kost het helemaal niets meer. Blijkbaar is dat van belang voor sommigen.Leve AI...
De toekomst is heden.
Moderator: Moderators
Re: De toekomst is heden.
** ¥ **
Nu het nog kan, in Venetië?Gerard R. schreef: ↑13 jul 2025 13:35Ja, feestje waard heh?Leon schreef: ↑13 jul 2025 13:33Fijn meegedacht… zo zie je maar er zijn toch altijd weer technische oplossingen.Gerard R. schreef: ↑13 jul 2025 13:27
Kunnen we die niet zoeken onder vrijwilligers...?
En als we dan toch bezig zijn: kunnen we niet iedereen uit de vrijwilliger- en steun-pool halen?
Misschien ook 'zieken en ouden van dagen die toch alles maar opvreten zonder er wat voor te doen'...![]()
![]()
Dan kost het helemaal niets meer. Blijkbaar is dat van belang voor sommigen.Leve AI...
![]()
Misschien…
Je moet wel werken voor je geld, tot loonslaaf gemaakte is something to be, je kan conducteur worden…
Laatst gewijzigd door Leon op 13 jul 2025 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien…
Als je maar niets of weinig kost, dan kan je van alles worden. Leve AI...
** ¥ **
Ken je die serie Futurama? Wat bijzonder profetisch is, volgens mij, is de zelfdoding-telefooncel in elke straat.
Misschien…
Ooww... films, boekjes, bespiegelingen over hoe de toekomst er uit zou zien, ik heb er vele gezien.
Het is mij heel vertrouwd, zeg maar. En het is niet altijd even leuk..
Het is mij heel vertrouwd, zeg maar. En het is niet altijd even leuk..
** ¥ **
Bijvoorbeeld. Prima film. Voor het beetje 'wakker maken'.
Want koekjes gaan ook de weg van AI.
** ¥ **
- Peter van Velzen
- Site Admin
Zullen we dit topic sluiten of hebben jullie nog hoop op morgen?
Ik wens u alle goeds
Peter van Velzen schreef: ↑14 jul 2025 02:33Zullen we dit topic sluiten of hebben jullie nog hoop op morgen?
Sprakeloos van deze moderatie mededeling.
Vanwege de overweldigende dystopian mindset op dit forum, zeer twijfelachtig of dit mogelijks eens ironische ondertoon heeft of niet.
The decel mindset is the most destructive force imaginable. It infects its host and convinces it to slowly die.
- Peter van Velzen
- Site Admin
holog schreef: ↑14 jul 2025 05:25Peter van Velzen schreef: ↑14 jul 2025 02:33Zullen we dit topic sluiten of hebben jullie nog hoop op morgen?![]()
Sprakeloos van deze moderatie mededeling.
Vanwege de overweldigende dystopian mindset op dit forum, zeer twijfelachtig of dit mogelijks eens ironische ondertoon heeft of niet.
Het was een vraag. Ingegeven door de Cynische competitie tussen Leon en Blijkbaar heb jij - niet zo snel - een antwoord.
Ik wens u alle goeds
Nog hoop op morgen hoor, maar enige cynische humor moet toch ook kunnen?Peter van Velzen schreef: ↑14 jul 2025 02:33Zullen we dit topic sluiten of hebben jullie nog hoop op morgen?
Misschien…
Ik zie het probleem ook niet zo 
Ik zie duidelijk wat de toekomst in zou kunnen houden (in alle opzichten), maar dat betekent naar mijn idee niet dat
je daarom dit topic beter kan sluiten. En een gezellig (of cynisch) babbeltje tussendoor is ook nooit weg.
Ik zie duidelijk wat de toekomst in zou kunnen houden (in alle opzichten), maar dat betekent naar mijn idee niet dat
je daarom dit topic beter kan sluiten. En een gezellig (of cynisch) babbeltje tussendoor is ook nooit weg.
OK we houden de moed er in
Peter van Velzen
Peter van Velzen
** ¥ **
https://www.nu.nl/wetenschap/6362806/ac ... eling.html
Op deze manier zou ik de wereld over 100 of 200 jaar wel eens willen zien. Maar ik ben natuurlijk niet de enige.
En zó lang leef ik niet meer
Het gaat nu steeds sneller met baanbrekende ontwikkelingen. DNA, AI, Quantum....In het Verenigd Koninkrijk zijn acht gezonde kinderen geboren via een speciale behandeling waarbij telkens het DNA van drie mensen is gebruikt. Door de nieuwe ivf-techniek hebben de kinderen veel minder kans op levensbedreigende ziektes. (..)
Op deze manier zou ik de wereld over 100 of 200 jaar wel eens willen zien. Maar ik ben natuurlijk niet de enige.
En zó lang leef ik niet meer
** ¥ **