Tsjok45 schreef:Beste AS
Wat de oorsprong van de door u aangehaalde creationistische canard ____ en waarbij twee bekende creationistische charlatans ,(net zoals jij )een spelletje bluf poker spelen _____over
blad- nabootsende wandelende takken + de
definitieve falsificatie van deze door u aangehaalde
claim , betreft .....
kunt u volgend ad rem artikel raadplegen ( vergeet ook de comments niet te lezen ) ---->
http://www.pandasthumb.org/archives/200 ... sermo.html
Als u nu vervolgens punt voor punt dit artikel wilt bekommentarieren en wilt aanduiden wat daar niet aan klopt volgens jou , kunnen we verder ....
Of beter nog : gooi je kaarten op tafel
Te weten ;
Welk fossiel van dat blad nabootsende ongedierte van een wandelende tak is ouder dan de oudste bladplanten ,
waar en door wie is het gevonden en beschreven
en waar en door wie wordt het bewaard ,
door welke entomologen is het authentiek bevonden ( 'stel je eens voor dat het een vervalsing is , door de pilletjes slikkende ID-oot in de grond gestopt om ons te misleiden en ons geloof op de proef te stellen ....God verhoede het
)
door welke geologen en experten is het gedateerd .
Wat je nog eens ten overvloede ( nu meer gedetailleerd )wordt gevraagd ... of hebt u nu ook al moeilijkhjeden met begrijpend lezen ?
en daarbij aansluitend
W at is al ( theoretisch)bekend over de stamboom der wandelende takken door het huidige vergelijkende DNA oderzoek aan extante soorten phasmida ?
Laat anders maar zitten of citeer gewoon een beetje verder jezelf , totdat het iedereen de stroit uitkomt : het is jouw dilettante keuze .....
Je zal me nu allicht gaan vertellen dat je niet genoeg Engels machtig bent of dat dit een Nederlandstalig forum is .... Maar ik hoop dat de meelezers ( als ze al niet voor jou en je flapdroodles zijn weggevlucht ) tocjh nog iets in teressants kunnen meepikken uit die link en uit deze draad ....
P.S.
Overjarige pop- en pseudo wetenschap boeken of artikels uit het antiquariaat , zijn zelfs NOOIT goed genoeg geweest om vis in te verpakken ....

Beste Tsjok45,
leuk dat je deze link gevonden hebt.
Engels is voor mij inderdaad niet zo makkelijk te lezen als Duits.
Het bewuste artikel in dat tijdschrift heb ik nog niet teruggevonden....
Echte sceptici zijn kritisch t.o.v. " vanzelfsprekendheden ", en zullen ook
de evolutietheorie overdenken en niet gewoon maar aannemen/geloven.
Echte sceptici zijn kritisch t.o.v. religie, dus
mij een creationist noemen alleen
omdat ik onbevooroordeeld vragen opwerp is kinderachtig en überhaupt niet
wetenschappelijk/filosofisch.
Tsjok45 schreef:
Beste AS
Wat de oorsprong van de door u aangehaalde creationistische canard ____ en waarbij twee bekende creationistische charlatans ,(net zoals jij )een spelletje bluf poker spelen _
Gisteren er nog over nagedacht. Ik wantrouw
ook bronnen die beweren
dat het om een vervalst- of niet-bestaand-fossiel gaat.
Eerst zo zorgvuldig mogelijk de bronnen proberen te achterhalen.
Vanzelfsprekend zullen evolutionisten wanneer zo'n artefakt werkelijk
zou bestaan, dit proberen te verdoezelen, gezien de belangen die op
het spel staan en uit psychologische redenen, lijkt mij

Er zijn maar weinig klokkeluiders als b.v. Paul van Buitenen die ongeregeldheden
in het Europees parlement aan de orde durfde te stellen.
Nou
stel ik eens ; Er is een fossiel van het bladdiertje aangetroffen in
geologische lagen uit het Carboontijdperk......
Let wel ! Een stelling die natuurlijk eerst waar is wanneer een desbetreffend fossiel
echt zou bestaan. Er zijn daarvoor
zover ik nu weet geen bewijzen !
Ik ben uitermate geinteresseerd in de reden waarom deze discussie ook
op internet is losgebarst.
Tsjok schreef:
P.S.
Overjarige pop- en pseudo wetenschap boeken of artikels uit het antiquariaat , zijn zelfs NOOIT goed genoeg geweest om vis in te verpakken ....
Zal voor dat al-dan-niet-bestaande bladdiertje niks uitmaken miljoenenen jaren oud
volgens de evolutionisten, in een overjarige pop- pseudo- anti- newage-
spiritueel- Protestants- Katholiek- wetenschappelijk boek/blad uit 1999 te staan :P