Siger, ik heb het licht al gezien.siger schreef: Een keiharde test voor je eerlijkheid Surrendered!
Volgens mij moet je nu stilaan licht beginnen zien.
Groeten, Surrendered
Moderator: Moderators
Siger, ik heb het licht al gezien.siger schreef: Een keiharde test voor je eerlijkheid Surrendered!
Volgens mij moet je nu stilaan licht beginnen zien.
Met ingang van wanneer, want hier op dit forum zullen toch weinig van die te corrigeren broeders van je zijn.Sur schreef:Keuze a
Groeten, Surrendered
Een paar jaarheeck schreef: Met ingang van wanneer, want hier op dit forum zullen toch weinig van die te corrigeren broeders van je zijn.
R.
Het zal in de koran staan, maar deze woorden zijn ontzettend kwetsend voor iemand die ondragelijk lijd en WAAR HIJ NIETS AAN DOEN KANAl het slecht dat bij een mens gebeurt komt door zichzelf. En niet door Allah. Stond volgens mij ook in de koran. En de test die Allah geeft, is nooit zwaarder dan dat jij aan kan.
Wie zegt dat diegene niets kan doen?vuurdoorn schreef: Het zal in de koran staan, maar deze woorden zijn ontzettend kwetsend voor iemand die ondragelijk lijd en WAAR HIJ NIETS AAN DOEN KAN
Wat zou een klein kind met terminale kanker kunnen doen? Of een kind dat diep simpel geboren is? Of een kind wat zonder grote hersenen geboren is?Surrendered schreef:Wie zegt dat diegene niets kan doen?vuurdoorn schreef: Het zal in de koran staan, maar deze woorden zijn ontzettend kwetsend voor iemand die ondragelijk lijd en WAAR HIJ NIETS AAN DOEN KAN
Groeten, Surrendered
IK, ik had het over mezelf!vuurdoorn schreef:Het zal in de koran staan, maar deze woorden zijn ontzettend kwetsend voor iemand die ondragelijk lijd en WAAR HIJ NIETS AAN DOEN KAN
Wie zegt dat diegene niets kan doen?
Groeten, Surrendered