Zelfmoordterrorist kan het navertellen

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Surrendered
Ervaren pen

Re: Zelfmoordterrorist kan het navertellen

Bericht door Surrendered »

siger schreef: Een keiharde test voor je eerlijkheid Surrendered!
Volgens mij moet je nu stilaan licht beginnen zien.
Siger, ik heb het licht al gezien. :)

Groeten, Surrendered
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Sur schreef:Keuze a

Groeten, Surrendered
Met ingang van wanneer, want hier op dit forum zullen toch weinig van die te corrigeren broeders van je zijn.
R.
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Surrendered
Ervaren pen

heeck schreef: Met ingang van wanneer, want hier op dit forum zullen toch weinig van die te corrigeren broeders van je zijn.
R.
Een paar jaar

Groeten, Surrendered
vuurdoorn
Forum fan

Bericht door vuurdoorn »

Al het slecht dat bij een mens gebeurt komt door zichzelf. En niet door Allah. Stond volgens mij ook in de koran. En de test die Allah geeft, is nooit zwaarder dan dat jij aan kan.
Het zal in de koran staan, maar deze woorden zijn ontzettend kwetsend voor iemand die ondragelijk lijd en WAAR HIJ NIETS AAN DOEN KAN
Jabba de Hut
Forum fan

Bericht door Jabba de Hut »

Overgegevene ik sta achter je.
Surrendered
Ervaren pen

vuurdoorn schreef: Het zal in de koran staan, maar deze woorden zijn ontzettend kwetsend voor iemand die ondragelijk lijd en WAAR HIJ NIETS AAN DOEN KAN
Wie zegt dat diegene niets kan doen?

Groeten, Surrendered
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Surrendered schreef:
vuurdoorn schreef: Het zal in de koran staan, maar deze woorden zijn ontzettend kwetsend voor iemand die ondragelijk lijd en WAAR HIJ NIETS AAN DOEN KAN

Groeten, Surrendered
Wat zou een klein kind met terminale kanker kunnen doen? Of een kind dat diep simpel geboren is? Of een kind wat zonder grote hersenen geboren is?
Of een kleuter die sexueel mishandeld wordt?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
a.r.

Bericht door a.r. »

Sur! Ik heb veel begrip voor je, maar deze uitspraak van je gaat veel te vér! Je hebt geen idee waar je het over hebt door gebrek aan levenservaring. De wereld is niet zwart/wit. Ik las zojuist bijv een gedicht van een moeder met peilloos diep verdriet over het overlijden van haar kind. Ik weet niet eens hoe ik er op KAN reageren omdat het mij raakt tot op het bot!!!! Ook ik heb een kind verloren, niet door overlijden maar op een andere manier (en meer zeg ik er niet over) en het is het meest verschrikkelijke dat een mens kan overkomen. Jouw reactie getuigt van bitter weinig inzicht.....en dáár kán ik nog begrip voor opbrengen OMDAT je zo vreselijk jong bent, MAARRRR...juist omdat je zo jong bent heb je ook geen enkel benul waar je het over hebt...aan jou de keus om te leren durven ZIEN dat zo'n diep verlies volkomen buiten iemands schuld kán gebeuren. Er IS geen schuld(ige) ....zie ook de post van Fishhoek....er ZIJN slechts slachtoffers. EN ....sterker nog .....juist religieus overtuigden hebben ALTIJD hun antwoordje (en daarmee) hun oordeel klaar...of "jij hebt dus iets verkeerds gedaan" en/of "god zal er wel een bedoeling mee hebben". Je bent pas veertien, weet jij veel, religie is je met de paplepel ingegoten.....ik wil dát je weet dat ik respect heb voor je lef hier te komen en te blijven discussieren, maar ik wil ook dat je weet dát ik vind dat je gemakzuchtig bent, dát je helemaal niet zoekt....je hebt je religie ....en daarin vind je al je gemakzuchtige antwoorden...terwijl er geen gemakzuchtige antwoorden zijn! Je mist het lef om werkelijk te onderzoeken en maakt je er met gemakzuchtige dooddoenoers vanaf.....omdat echt denken te moeilijk voor je is, dát is alleen maar weggelegd voor echte zoekers. Jij hebt ondanks je IQ ALLEEN MAAR je lesjes uit het hoofd geleerd....werkelijk diepe denkers zoeken echter verder...durven verder te zoeken en/of hebben geen andere keus dán verder te zoeken omdát zij vinden dat het het al te gemakkelijk is om antwoorden slechts door anderen voorgekauwd te krijgen. Er zijn vaak geen antwoorden Sur, verlies /gemis(en daarmee) verdriet overkomt je....soms al als kind zijnde. Ik ben op een bepaalde manier blij dat jij dat nooit hebt hoeven voelen, maar het maakt me ook boos, omdat je zo gemakkelijk heenwalst (kunt walsen) over het diepste verdriet van anderen door gebrek aan inzicht. Bijna vijftien ben je Sur...en je bent in gesprek met mensen die diepreligieus zijn geweest en/of die zich al zeer lang bezighouden met religie....je antwoorden zijn TE gemakkelijk Sur en alles waar TE voor staat...is niet goed.....ga eens werkelijk op onderzoek uit en daarmee durven denken, dan doe je je (en andermans) ZIJN eer aan en KUN je worden wie je bent!
vuurdoorn
Forum fan

Bericht door vuurdoorn »

vuurdoorn schreef:Het zal in de koran staan, maar deze woorden zijn ontzettend kwetsend voor iemand die ondragelijk lijd en WAAR HIJ NIETS AAN DOEN KAN

Groeten, Surrendered
IK, ik had het over mezelf!

Laaiend wordt ik van dat soort uitspraken! Jij neemt het klakkeloos over uit de koran, maar jou Allah liegt!
Plaats reactie