bontkraagjes op scooters?Cluny schreef: Wat een lullig testje.
Denk aan brozems.
Waarom Wilders een serieus gevaar is
Moderator: Moderators
- collegavanerik
- Superposter
Re: Waarom Wilders een serieus gevaar is
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Vervang collegavanerik door Dhimmie CVE.Dhimmie CVE schreef:Gewoon een testje doen, vervang "moslim" en "islam" door "neger" in alle uitspraken van Wilders en kijk waar je het dan nog mee eens bent.
Bedenk ook dat er een groot verschil zit tussen marokkanen en turken die toch beide moslim zijn.
Dus de vraag is of "criminaliteit door jeugdigen van mediterrane herkomst" uberhaupt een religieus issue is en niet gewoon een culturele generatiekloof die vijftig jaar later komt (denk aan de "nozems" in de jaren 50-60).
Begrijp je?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- collegavanerik
- Superposter
wil je dat even terugnemen horkCluny schreef:Vervang collegavanerik door Dhimmie CVE.Dhimmie CVE schreef:Gewoon een testje doen, vervang "moslim" en "islam" door "neger" in alle uitspraken van Wilders en kijk waar je het dan nog mee eens bent.
Bedenk ook dat er een groot verschil zit tussen marokkanen en turken die toch beide moslim zijn.
Dus de vraag is of "criminaliteit door jeugdigen van mediterrane herkomst" uberhaupt een religieus issue is en niet gewoon een culturele generatiekloof die vijftig jaar later komt (denk aan de "nozems" in de jaren 50-60).
Begrijp je?
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
- collegavanerik
- Superposter
Het doel van Al Qaeda (en elke terreurgroep) is angst zaaien, en Wilders helpt daar vrolijk aan mee door olie op het vuur te gooien.
Vroeger zei Wilders nog: "Ik heb geen bewaar tegen de islam, ik heb bezwaar tegen de uitwassen van de islam". Wilders is ernstig geradicaliseerd, en Ayaan heeft het nog niet door.
Vroeger zei Wilders nog: "Ik heb geen bewaar tegen de islam, ik heb bezwaar tegen de uitwassen van de islam". Wilders is ernstig geradicaliseerd, en Ayaan heeft het nog niet door.
Het is een slechte start van een hernieuwde anti-Wilders campagne van je.collegavanerik schreef:wil je dat even terugnemen horkCluny schreef:Vervang collegavanerik door Dhimmie CVE.Dhimmie CVE schreef:Gewoon een testje doen, vervang "moslim" en "islam" door "neger" in alle uitspraken van Wilders en kijk waar je het dan nog mee eens bent.
Begrijp je?
Het is mijn bedoeling dat duidelijk te maken.
En dat 'testje' van je.
Mag ik dat een dhimmietestje noemen?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Linkje.
Eén op drie dieven Gouda is Marokkaan.
Vandaag zijn er cijfers in het AD verschenen waaruit blijkt dat één op de drie dieven in Gouda Marokkaan, of van Marokkaanse komaf is. Hiermee heeft Gouda relatief het hoogste aantal criminelen van Marokkaanse afkomst. Deze cijfers zijn vrijgegeven door het Ministerie van Binnenlandse Zaken.
Uit deze cijfers blijkt ook dat het percentage misdadigers van Marokkaanse afkomst groot is in de steden Utrecht, Veenendaal, Culemborg en Zeist. Van alle veroordeelde misdadigers, is 20 tot 25 procent van Marokkaanse origine.
Logischerwijs voeren de grote steden sowieso de lijst aan in absolute aantallen criminelen. De top drie bestaat uit Amsterdam (2.500 Marokkanen op 15.000 criminelen), Rotterdam (1.798 op 16.299) en Den Haag (1.271 op 11.544).
- collegavanerik
- Superposter
Er is een radicalisering van arabisch sprekende underdog brozems, omdat deze zich vereenzelvigen met de arabisch sprekende underdog in palestina en de arabische underdog Bin-laden.
Waar ik mij dus gruwelijk aan erger is dat Wilders een complex cultureel-religieus probleem met de botte bijl benadert.
Waar ik mij dus gruwelijk aan erger is dat Wilders een complex cultureel-religieus probleem met de botte bijl benadert.
Dat mag.collegavanerik schreef:Er is een radicalisering van arabisch sprekende underdog brozems, omdat deze zich vereenzelvigen met de arabisch sprekende underdog in palestina en de arabische underdog Bin-laden.
Je eraan ergeren.
- Mahalingam
- Ervaren pen
En dat ze alle Wilders-stemmers op 1 hoop gooien.collegavanerik schreef:Er is een radicalisering van arabisch sprekende underdog brozems, omdat deze zich vereenzelvigen met de arabisch sprekende underdog in palestina en de arabische underdog Bin-laden.
En complex? Het is echt heel simpel: denk je dat de wereld er beter aan toe is met meer Islam dan met minder Islam?
Denk je dat de hedendaagse problemen hier kunnen verminderen en verbeteren met meer islam of met minder?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
- collegavanerik
- Superposter
jaMahalingam schreef:En dat ze alle Wilders-stemmers op 1 hoop gooien.collegavanerik schreef:Er is een radicalisering van arabisch sprekende underdog brozems, omdat deze zich vereenzelvigen met de arabisch sprekende underdog in palestina en de arabische underdog Bin-laden.
En complex? Het is echt heel simpel: denk je dat de wereld er beter aan toe is met meer Islam dan met minder Islam?
Denk je dat de hedendaagse problemen hier kunnen verminderen en verbeteren met meer islam of met minder?