Abdul Jabbar van de Ven op Ontdekislam! (Marinus' Fate)

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

jacob schreef:Valt niets uit te lullen marinus.Voordeel van niet liegen is dat ik me nergens uit hoeft te lullen.

Jij daarentegen moet steeds het onderwerp omgooien om je leugens te verbergen.
:lol: :lol: :lol:

Jij schrijft leterlijk dat je de inhoud kent van berichten uit mijn mailbox op ontdekislam -wat betekent dat je toegang hebt en daar ook gebruik van maakt- en hier ontken je dit. Ik wijs je daarop en jij beweerd doodleuk dat je niet de waarheid heb verdraait (wat onder liegen valt) en dan moet iedereen ook nog geloven dat je betrouwbaar bent als het om privacy gaat. Ja ik weet het, het een sluit het ander niet uit.... Maar het helpt je zaak niet echt.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

jacob schreef:Valt niets uit te lullen marinus.Voordeel van niet liegen is dat ik me nergens uit hoeft te lullen.

@ jacob
En nu weer verder over dat forumlid dat graag hoofden af zou willen snijden?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
jacob
Geregelde verschijning

Bericht door jacob »

cluny schreef:

@ jacob
Wat wil je weten?
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

cluny schreef: @ jacob
Wat mij betreft wel. Maar ik wil nog eve het volgende kwijt

klemgeluld, jacob

(of is dat arrogant?)
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

jacob schreef:
Wat wil je weten?
Waarom noem je dat een gebed?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
jacob
Geregelde verschijning

Bericht door jacob »

Marinus schreef:
Wat mij betreft wel. Maar ik wil nog eve het volgende kwijt

klemgeluld, jacob

(of is dat arrogant?)
Je bent weer niet erg duidelijk.ik heb iig me punt duidelijk gemaakt.Jij bent een leugenaar en verder spreken heeft geen nut met jouw.
Laat een ieder die wil zelf de mailwisseling doornemen om te zien wat voor figuur jij bent.Mij maakthet weinig uit,je komt niet op ontdekislam en ik vind het dus wel best met jou.
jacob
Geregelde verschijning

Bericht door jacob »

cluny schreef:
jacob schreef:
Wat wil je weten?
Omdat zijn aanhef gericht is naar god.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

jacob schreef:
cluny schreef:
jacob schreef: Wat wil je weten?
Hij zou het dus fijn vinden als zijn godheid hem de mogelijkheid geeft om voor zijn eigen dood nog een willekeurige israëlier in uniform het hoofd af te snijden.
Vind je het wel een aardig idee dat er zulke 'gebeden' op je forum uitgesproken worden?
Zou ik dat ook mogen?
Op je forum schrijven:
"Lieve God, ik zou graag nog voor mijn dood een moslimgazapalestijn het hoofd afsnijden".
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

jacob schreef:Je bent weer niet erg duidelijk.
Dan beginnen we overnieuw
jacob schreef:Ah ,het knopje bewerk snap je niet?
Ook hierover heb ik nog wat berichten uit jouw inbox van je account op ons forum.Helaas bevat dat een wisseling van berichten tussen jouw en een ander forumlid en kan ik die niet plaatsen.
Je ontkent inderdaad nergens expliciet dat je prive-PB-s meeleest op OI, dus inderdaad je liegt niet. Mijn fout :oops:

Je bent dus een forumbeheerder die pb-s leest van anderen? ja of nee?
ik heb iig me punt duidelijk gemaakt.Jij bent een leugenaar en verder spreken heeft geen nut met jouw.
zonder goede onderbouwing is dit nogal lasterlijk, dus:waaruit blijkt overduidelijk dat ik lieg? Ik wil eea graag ondersteund zien met quotes of ik verwacht dat je dit terugneemt.
Laat een ieder die wil zelf de mailwisseling doornemen om te zien wat voor figuur jij bent
.

Nou dat is een idee!
Mij maakthet weinig uit,je komt niet op ontdekislam en ik vind het dus wel best met jou.
Ik moet even kijken of het beste een paar mailtjes rond kan sturen met een link naar bovenstaande uitspraak van jou, aangezien jij volgens eigen zeggen op grove wijze de (vermeende) privacy van anderen schend. Waaronder best een aantal mensen die ik mocht/mag.
jacob
Geregelde verschijning

Bericht door jacob »

cluny schreef:
jacob schreef:
cluny schreef: Waarom noem je dat een gebed?
Hij zou het dus fijn vinden als zijn godheid hem de mogelijkheid geeft om voor zijn eigen dood nog een willekeurige israëlier in uniform het hoofd af te snijden.
Vind je het wel een aardig idee dat er zulke 'gebeden' op je forum uitgesproken worden?
Zou ik dat ook mogen?
Op je forum schrijven:
"Lieve God, ik zou graag nog voor mijn dood een moslimgazapalestijn het hoofd afsnijden".
Van mij persoonlijk zou dat best mogen.Maar op een openbaar forum vind ik dit niet kunnen.Ik zou dus de tekst censureren.
jacob
Geregelde verschijning

Bericht door jacob »

Dan beginnen we overnieuw
Pfffff

Je ontkent inderdaad nergens expliciet dat je prive-PB-s meeleest op OI, dus inderdaad je liegt niet. Mijn fout :oops
Dus niet meer doen.
Je bent dus een forumbeheerder die pb-s leest van anderen? ja of nee?
ik lees geen pbs van leden van ontdekislam.
zonder goede onderbouwing is dit nogal lasterlijk, dus:waaruit blijkt overduidelijk dat ik lieg? Ik wil eea graag ondersteund zien met quotes of ik verwacht dat je dit terugneemt
.

Haha.Wat een arrogantie zeg.Je liegt alles aan elkaar en alles staat ook hier zwart op wit en jij durft dit nog te zeggen
Nou dat is een idee!
Ik moet even kijken of het beste een paar mailtjes rond kan sturen met een link naar bovenstaande uitspraak van jou, aangezien jij volgens eigen zeggen op grove wijze de (vermeende) privacy van anderen schend. Waaronder best een aantal mensen die ik mocht/mag.
Is goed stuur ze rond aan iedereen.Maak er dan niet zon langdradig onzinnig verhaal van zoals je mails aan mij want dan zullen de meeste mensen em niet lezen.
Cluny
Banned

Re: Abdul Jabbar van de Ven op Ontdekislam! (Marinus' Fate)

Bericht door Cluny »

cluny schreef:
Abdul-Jabbar
Super lid

Geslacht: Re: Minstens 155 doden bij Israëlische raids op Gaza
Yaa Rabbi, laat mij niet sterven totdat ik eigenhandig het hoofd van een Israelische soldaat er af heb gesneden.

za dec 27, 2008 6:37 pm
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 58#p563958
Abdul-Jabbar
Super lid

Geslacht: Re: Minstens 155 doden bij Israëlische raids op Gaza
***********niet toegestaan-Hou deze duas voor jezelf aub*************

za dec 27, 2008 6:37 pm
Kijk eens aan!
Het leek het moderatieteam toch een beter idee om het hoofdenafsnijdende gebed van de nederlandse moslimbekeerling te censureren.
Marinus
Bevlogen

Re: Abdul Jabbar van de Ven op Ontdekislam! (Marinus' Fate)

Bericht door Marinus »

cluny schreef:
Kijk eens aan!
Het leek het moderatieteam toch een beter idee om het hoofdenafsnijdende gebed van de nederlandse moslimbekeerling te censureren.
Net te laat om op wat voor manier dan ook geloofwaardig over te komen, maar de moderators van halal hebben gelukkig het licht gezien. Ik ben helemaal aan het huilen nu en zo.....

edit: griefende tekst verwijdert.
Laatst gewijzigd door Marinus op 29 dec 2008 06:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

jacob schreef:ik lees geen pbs van leden van ontdekislam.
Ah ,het knopje bewerk snap je niet?
Ook hierover heb ik nog wat berichten uit jouw inbox van je account op ons forum.Helaas bevat dat een wisseling van berichten tussen jouw en een ander forumlid en kan ik die niet plaatsen.
behalve de mijne dan natuurlijk....

En bedankt, dat je nog op de valreep even mijn these, dat jij degene bent die geen twee zinnen kunt uitspreken zonder zichzelf tegen te spreken, bewijst.

Ach jij mag me een leugenaar noemen,
jij bent het sukkeltje.

Jou in de hoek lullen is als een kleuter schaakmat zetten.
jacob
Geregelde verschijning

Bericht door jacob »

Marinus schreef:
jacob schreef:ik lees geen pbs van leden van ontdekislam.
Ah ,het knopje bewerk snap je niet?
behalve de mijne dan natuurlijk....

En bedankt, dat je nog op de valreep even mijn these, dat jij degene bent die geen twee zinnen kunt uitspreken zonder zichzelf tegen te spreken, bewijst.

Ach jij mag me een leugenaar noemen,
jij bent het sukkeltje.

Jou in de hoek lullen is als een kleuter schaakmat zetten.
Ignorance is bless:D

Maar om het ook voor jouw begrijpelijk te maken:JIJ BENT GEEN LID VAN ONTDEKISLAM.Op het moment van jouw ban had je nergens geen recht meer op kasparov.
Plaats reactie