Wedden dat Keffer deze quote op andere fora zal gebruiken met als commentaar: "Zelfs op Freethinker.com heeft men mij gelijk moeten geven, zie dees commentaar."Theoloog schreef:Toch wil ik je bedanken Kaffer. Ik snap nu namelijk de hele Aziatische vogelgriep-pandemie kwestie een stuk beter. Dus bij deze: mijn dank! Ik heb iets bijgeleerd.
Hoe de pers de evolutietheorie bewijst
Moderator: Moderators
Ni dieu, ni maître.
-
Atheist_1984
- Ervaren pen
JA!! Goed idee, als iedereen dat nou eens zou doenKevin schreef:Oh kom op... wordt het niet tijd dat we kaffer gewoon negeren?![]()
Exodus 12
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Jullie zijn wel enorm zeurderig.
Elk jaar ontstaat een nieuwe griepvariant , ik noem het dus een nieuw griepvirus.
Gezien niemand daar antilichaampjes voor heeft wordt dit onmiddellijk een pandemie.
Die pandemie ontstaat altijd in Guangdong , dus met de stelling dat alle nieuwe griepvirussen in Guangdong zijn ontstaan is niets mis mee.
Nu moet mij eens iemand uitleggen waarom op basis van toevallig opduikende mutaties die nieuwe griep virus/variant/pandemie altijd in Guangdong ontstaat , iets meer dan 1% van de wereldbevolking minder dan 0,1% van de aardoppervlakte , er rekening mee houdende dat Guangdong dus niet zoals de evolutiebiologen beweren het dichtsbevolkte gebied ter wereld is en boeren overal in de derde wereld in onhygienische omstandigheden met hun pluimvee samenleven?
Elk jaar ontstaat een nieuwe griepvariant , ik noem het dus een nieuw griepvirus.
Gezien niemand daar antilichaampjes voor heeft wordt dit onmiddellijk een pandemie.
Die pandemie ontstaat altijd in Guangdong , dus met de stelling dat alle nieuwe griepvirussen in Guangdong zijn ontstaan is niets mis mee.
Nu moet mij eens iemand uitleggen waarom op basis van toevallig opduikende mutaties die nieuwe griep virus/variant/pandemie altijd in Guangdong ontstaat , iets meer dan 1% van de wereldbevolking minder dan 0,1% van de aardoppervlakte , er rekening mee houdende dat Guangdong dus niet zoals de evolutiebiologen beweren het dichtsbevolkte gebied ter wereld is en boeren overal in de derde wereld in onhygienische omstandigheden met hun pluimvee samenleven?
Kaffer, jij bent toch creationist hé ? Dat wil dus zeggen dat jij gelooft dat god alles heeft gecreëerd ? Misschien heeft jouw god zijn griepvirusfabriek in Guangdong en worden al zijn nieuwe virussen daar gemaakt. Voor een creationist moet zoiets volkomen logisch zijn toch. En ik kan mij inbeelden, als god zo heel lang geleden al alles geschapen heeft, dat hij zich nu onnoemelijk zou zitten vervelen als hij niets meer kan maken. Hij amuseert zich waarschijnlijk te pletter om te zien hoe zijn ziektes en virussen hier huis houden.Kaffer schreef:Jullie zijn wel enorm zeurderig.
JONGENS
verspilde moeite!!!! Gaar laten koken in het eigen sop... Dat ze herhaalt dat in guangdong alle griepvirussen onstaan zegt DUIDELIJK dat ze niets gelezen heeft Prodigy.. Ze laat ons in circeltjes lopen, en elke keer wijzen wij haar braaf de goeie kant op en begint het spelletje weer opnieuw:
->>>- Kaffer maakt haar stelling
-****- Wij ontkrachtigen die elke keer op een andere manier of met een ander stukje bewijs
-<<<- Kaffer negeert het, misinterpreteert het, haalt eruit wat zij WIL en laat de context voor wat het is of gooit met een quote van een bioloog die totaal iets anders bedoeld.
Ik stel voor dat we dit tot "De kringloop van Kaffer" benoemen en opslaan in ons gezamelijk geheugen, zodat wanneer iemand in een discussie terugvalt op herhalen we kunnen zeggen "hey wacht eens... Dit is de kringloop van Kaffer, lees voorgaande stukjes nog maar eens opnieuw".
->>>- Kaffer maakt haar stelling
-****- Wij ontkrachtigen die elke keer op een andere manier of met een ander stukje bewijs
-<<<- Kaffer negeert het, misinterpreteert het, haalt eruit wat zij WIL en laat de context voor wat het is of gooit met een quote van een bioloog die totaal iets anders bedoeld.
Ik stel voor dat we dit tot "De kringloop van Kaffer" benoemen en opslaan in ons gezamelijk geheugen, zodat wanneer iemand in een discussie terugvalt op herhalen we kunnen zeggen "hey wacht eens... Dit is de kringloop van Kaffer, lees voorgaande stukjes nog maar eens opnieuw".
Bekende pandemieën:
430 v. Chr: Peloponesos en Athene - (onbekende ziekte) een kwart van de bevolking en een kwart van de troepen die de Peloponesische Oorlog voeren sterft aan de ziekte
412 v. Chr: Griekenland (waarschijnlijk griep) Van deze pandemie bestaat een beschrijving door de Griekse arts Hippocratus
165-180: Antoniaanse Plaag Romeinse Rijk (waarschijnlijk pokken) 5 miljoen doden
251-266: - Romeinse Rijk (vermoedelijk pokken) vele duizenden doden
541-552: Justiniaanse Plaag Oost-Romeinse Rijk en oostelijk Middellands Zeegebied (onbekende ziekte) In de getroffen gebieden sterft 40% van de bevolking
1347-1352: Zwarte Dood China, Westelijk Azië en Europa (pest) In Europa sterft éénderde van de bevolking (25 miljoen doden)
1492-1650: - Noord- en Zuid-Amerika (mazelen en enkele andere ziekten die inheems zijn in Europa) miljoenen indianen sterven
1663-1666: - Europa (pest) vele tienduizenden doden
1732-1733: - wereldwijd (griep) onbekend aantal doden
1775-1776: - wereldwijd (griep) onbekend aantal doden
1816-1826: - India, China en gebied rond Kaspische Zee (cholera) onbekend aantal doden
1829-1851: - Noord-Amerika en Europa (cholera) onbekend aantal doden
1847-1848: - wereldwijd (griep) onbekend aantal doden
1852-1860: - Rusland (cholera) meer dan 1 miljoen doden
1857-1858: - wereldwijd (griep) onbekend aantal doden
1862-1875: - Europa en Afrika (cholera) onbekend aantal doden
1889-1890: Aziatische griep wereldwijd griep onbekend aantal doden
1896-1945: - wereldwijd (pest) 12 miljoen doden
1899-1923: - Rusland en andere landen in Europa (cholera) onbekend aantal doden
Hippocratus gaf een duidelijke omschrijving van de ziekte in 412 v. Chr. en het was vrijwel zeker griep.
Zie: Martin, P; Martin-Granel E (Jun 2006). "2,500-year evolution of the term epidemic". Emerg Infect Dis 12 (6). PMID 16707055.
Hippocrates; Adams, Francis (transl.) (400 BCE). Of the Epidemics
Als griep altijd is ontstaan in China, hoe kan dan deze pandemie alleen in Griekenland zijn uitgebroken? Waarom is er geen enkel spoor van een pandemie tussen China en Griekenland? Er zijn geen meldingen van vele doden in het tussenliggende gebied die zijn overleden aan een (onbekende) ziekte.
430 v. Chr: Peloponesos en Athene - (onbekende ziekte) een kwart van de bevolking en een kwart van de troepen die de Peloponesische Oorlog voeren sterft aan de ziekte
412 v. Chr: Griekenland (waarschijnlijk griep) Van deze pandemie bestaat een beschrijving door de Griekse arts Hippocratus
165-180: Antoniaanse Plaag Romeinse Rijk (waarschijnlijk pokken) 5 miljoen doden
251-266: - Romeinse Rijk (vermoedelijk pokken) vele duizenden doden
541-552: Justiniaanse Plaag Oost-Romeinse Rijk en oostelijk Middellands Zeegebied (onbekende ziekte) In de getroffen gebieden sterft 40% van de bevolking
1347-1352: Zwarte Dood China, Westelijk Azië en Europa (pest) In Europa sterft éénderde van de bevolking (25 miljoen doden)
1492-1650: - Noord- en Zuid-Amerika (mazelen en enkele andere ziekten die inheems zijn in Europa) miljoenen indianen sterven
1663-1666: - Europa (pest) vele tienduizenden doden
1732-1733: - wereldwijd (griep) onbekend aantal doden
1775-1776: - wereldwijd (griep) onbekend aantal doden
1816-1826: - India, China en gebied rond Kaspische Zee (cholera) onbekend aantal doden
1829-1851: - Noord-Amerika en Europa (cholera) onbekend aantal doden
1847-1848: - wereldwijd (griep) onbekend aantal doden
1852-1860: - Rusland (cholera) meer dan 1 miljoen doden
1857-1858: - wereldwijd (griep) onbekend aantal doden
1862-1875: - Europa en Afrika (cholera) onbekend aantal doden
1889-1890: Aziatische griep wereldwijd griep onbekend aantal doden
1896-1945: - wereldwijd (pest) 12 miljoen doden
1899-1923: - Rusland en andere landen in Europa (cholera) onbekend aantal doden
Hippocratus gaf een duidelijke omschrijving van de ziekte in 412 v. Chr. en het was vrijwel zeker griep.
Zie: Martin, P; Martin-Granel E (Jun 2006). "2,500-year evolution of the term epidemic". Emerg Infect Dis 12 (6). PMID 16707055.
Hippocrates; Adams, Francis (transl.) (400 BCE). Of the Epidemics
Als griep altijd is ontstaan in China, hoe kan dan deze pandemie alleen in Griekenland zijn uitgebroken? Waarom is er geen enkel spoor van een pandemie tussen China en Griekenland? Er zijn geen meldingen van vele doden in het tussenliggende gebied die zijn overleden aan een (onbekende) ziekte.
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
Lanier schreef
Zou er ook een soort kippen zonder kop gekakel-zeuren hersenrotgriepvariant bestaan waartegen nog geen vaccin bestaat?
Kan niet want zoals de grote viroloog kaffer zegt: een pandemie ontstaat altijd in GuangdongBekende pandemieën
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Ik stel voor de definitie op Wiki te plaatsen, aangezien Kaffer een fenomeen aan het worden is op .be en .nl domeinen.Kevin schreef: Ik stel voor dat we dit tot "De kringloop van Kaffer" benoemen en opslaan in ons gezamelijk geheugen, zodat wanneer iemand in een discussie terugvalt op herhalen we kunnen zeggen "hey wacht eens... Dit is de kringloop van Kaffer, lees voorgaande stukjes nog maar eens opnieuw".
Niets is zeker en misschien zelfs dat niet.
Kaffer heeft wat met teksten verkeerd interpreteren. Heb je last van dyslexie? Is geen enkel probleem, maar onderken het tenminste.
Oh ja, het voorbeeld:
http://forums.telenet.be/showthread.php?t=130993
Kaffer is trouwens een meneer.
edit:
Ik zit de link hierboven nog eens door te lezen, eigenlijk is het best lachwekkend.
Oh ja, het voorbeeld:
http://forums.telenet.be/showthread.php?t=130993
Kaffer is trouwens een meneer.
edit:
Ik zit de link hierboven nog eens door te lezen, eigenlijk is het best lachwekkend.
Niets is zeker en misschien zelfs dat niet.
Maar beste doctorwho, zou dit misschien dan betekenen dat de pest, cholera, aids en allerlei andere verschrikkelijke ziekten ook allemaal in China zijn ontstaan?Kan niet want zoals de grote viroloog kaffer zegt: een pandemie ontstaat altijd in Guangdong
En de dood van de eerstgeborene dan (7 plagen in de bijbel)? Ook overgewaaid uit China? Dat moet haast wel, want alle verschrikkelijke ziektes die hebben huisgehouden in het verleden, hebben geen spoor achtergelaten vanuit China. Er was ook geen rechtstreeks contact tussen chinezen en bijvoorbeeld de oude egyptenaren.
Sinds wanneer is dat gat ontstaan in de onzonlaag boven Guangdong? Misschien al 4000 v Chr? Moet haast wel, want anders konden die ziektes niet zijn ontstaan.
Waarom straft God China zo beste doctorwho?
Is er iets mis met het volkje?
Komt het omdat ze geen godsdienst hebben?
Komt dan toch niet al het goede uit het oosten?
Kunnen ze nog onder de vloek uitkomen?
Of gaat het hier misschien om een verbond tussen God en één of ander griezelig, tot nu toe onbekend gezelschap/volk wat de macht wil overnemen in China?
Of gaan er binnenkort ufo's landen in China die afrekenen met de bron des kwaads?
Zou Bush er misschien iets mee te maken hebben?
Zijn de WTC torens bezweken aan de griep?
Je weet maar nooit.........
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington