ach kitty toch wil je het echt allemaal weten meid wil je nou echt dat ik alles vertel op dit forum??? want ik doe het met gemak hoor ik sla niks over egt helemaal niks ik zal je hel die ik afgelopen 15 jaar heb meegemaakt tot in de fijnste details beschrijven wil je dat???
love_jesus schreef:ach kitty toch wil je het echt allemaal weten meid wil je nou echt dat ik alles vertel op dit forum??? want ik doe het met gemak hoor ik sla niks over egt helemaal niks ik zal je hel die ik afgelopen 15 jaar heb meegemaakt tot in de fijnste details beschrijven wil je dat???
Nee, dat moet je op een therapeutisch forum doen. Nogmaals we bedrijven hier geen therapie, en zijn ook geen opvang voor beschadigde mensen, en ook geen plaats voor slachtofferhulp. Als je dat denkt heb je de doelstelling van dit forum niet begrepen.
Ik raad je aan de forumregels eens te lezen.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
al gedaan en als jij dat niet wil horen dan hou ook op met dneken dat je al zo veel van me weet en dat je het recht heb te zeggen of te denken dat mijn verhaal een leugen is of wat dan ook...
weet je hoeveel pijn die woorden kunnen doen???
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
love_jesus schreef:al gedaan en als jij dat niet wil horen dan hou ook op met dneken dat je al zo veel van me weet en dat je het recht heb te zeggen of te denken dat mijn verhaal een leugen is of wat dan ook...
weet je hoeveel pijn die woorden kunnen doen???
Dan vraag ik me af waarom je hier dan pijn komt lijden.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
love_jesus schreef:heb ik alleen niet zelf gestart maarja
Toch wil ik dat je je verdere postings alleen in de babbelbox doet in je eigen topic, dat inderdaad door de moderatie gestart is, om verdere forumvervuiling te voorkomen.
Volgens mij is Kitty duidelijk genoeg, Love_Jesus.
Ik zie op het forum al weer drie postings die voor andere forumgebruikers niet van belang zijn.
Je hebt gevraagd om een nieuwe kans, en dat we je serieus zouden nemen. De babbelbox is prima experimenteerruimte. Je kunt er zoveel onderwerpen beginnen als je wenst. Je zult dan aan de reacties wel merken of je op een aantrekkelijke manier discussieert of niet.