GS750E schreef:Cymric, is die vraag zo belangrijk voor jou.
Ja, want ik wil weten of je het lef hebt om na A ook B te zeggen.
[pwauwelverhaal over celvoedingsstoffen]
Daar staat in ieder geval geen antwoord in.
[kunstmest]
Ook niet.
Een magnetron verwarmt de gerechten vanbinnenuit, zal er nog vitamine overblijven denk je?
Oh jee. Het aura van de magnetron is blijkbaar in staat om vitaminen te vernietigen. Magnetrons verwarmen niet 'van binnen uit': de EM-golven worden natuurlijk beter aan de buitenkant geabsorbeerd dan aan de binnenkant. Geleiding zorgt voor de rest. Punt is alleen dat EMS wat dieper in het eten doordringt dan pure hitte van kokend water. Het uiteindelijke thermische effect is echter volkomen gelijk. Je moet voedsel natuurlijk niet droog in de magnetron zetten, want als het water eenmaal is verdampt, kookt het gerecht droog. Niemand zal beamen dat dát een lekkere manier is om eten te bereiden. Verder kunnen de meeste vitaminen best tegen een stootje voor ze denatureren. Een paar minuten kookhitte is niet voldoende.
Omdat ik helaas geen arts ben, zal ik proberen een goede arts te kiezen en na de diagnose zal ik mijzelf proberen te genezen met celvoedingsstoffen omdat ik daar wel veel kennis van heb. Dus geen of zo weinigmogelijk medicijnen omdat deze niet genezen.
Half tot geen antwoord. Je hebt weliswaar schoorvoetend toegegeven naar een reguliere arts te gaan voor de diagnose---dat is dus hypocriet---maar de vraag wat je doet met de nazorg in deze gevallen is mij nog niet geheel duidelijk. De casussen: hevige pijn in de borst met kortademigheid, wegtrekkende mondhoek, branderige pijn bij het plassen, knobbel in de borst van je vrouw (of bij jezelf indien vrouw). Met uitzondering van de blaasontsteking allemaal urgente tot ZEER urgente medische gevallen, waarbij je om zeer dwingende redenen wordt volgepompt met medicijnen. Blaasontsteking is dermate pijnlijk en ongemakkelijk dat je een rasechte masochist bent als je alleen maar veel drinkt (ook cranberrysap) en weigert je antibiotica in te nemen.
Ik voeg trouwens een 5e casus toe: continue dorst, veel plassen, slecht zien, schilferende huid op de voeten, moedeloos. Dé tekenen van diabetes. Laten we even stellen dat je diabetes type I hebt, waarbij insulineinjecties noodzakelijk zijn. Ga je met celvoedingsstoffen aanmodderen, of koop je een glucosemonitor en ga je injecteren?
Tot slot, bij wet moet geregeld zijn ook de ziektekostenverzekering, dat iedereen zelf een keuze mag maken welke geneeswijze en middelen de persoon wil.
Nee. We gaan alternatieve kwakers niet het plezier gunnen van officiële registratie als werkzame geneeskundigen zonder een zware wetenschappelijk verantwoorde studie vooraf, en ik weiger elke verzekeraar die het ook maar in zijn hoofd haalt om mijn premie aan dat soort charlatans te geven. Als je je gezondheid naar de pleuris wilt helpen, doe je dat maar op eigen kosten.