Dan is het wel een ontiegelijk dure dode mus, die wij, jij en ik, moeten gaan betalen via de belasting en waar de rijke wapenindustrie en aandeeltraders heel blij van worden vanwege de exorbitante winsten die zij gaan scoren.B.S. schreef: ↑31 jan 2023 14:30 Laat die Russen eens emotioneel worden over wat ze in Oekraïne aanrichten. Voor de verandering...
Die tanks zijn er voorlopig nog lang niet. Zeker die Abrahams zijn echt niet zomaar even inzetbaar.
Die Britse tanks zijn er waarschijnlijk ook pas tegen het eind van de zomer.
Oekraïne toch een beetje blij gemaakt met een dode mus?
Ik verwacht dat er veel heel snel geleverd zal worden daar zulk soort scenario's/draaiboeken al lang zijn voorbereid en reeds klaar liggen bij de NAVO, bij wijze van spreken uit de la worden getrokken. De gebruikelijke logistiek voor de burger zal ff moeten wijken en ingezet gaan worden voor militaire doeleinden. Meteen een goede voorbereiding op wat mogelijk nog komen gaat op militair gebied.
Inderdaad ja: ik bedoel wat hier {EU!] nog komen gaat!
Maar het is zoals het is: we [EU] zullen met zijn allen als de wiedeweerga om moet schakelen naar een oorlogsindustrie en ook veel Democratische verworvenheden [hopelijk tijdelijk] aan de kant moeten schuiven, anders zijn we dadelijk zomaar net zo ver als 80 jaar geleden, of erger.