Hoe lang moet het westen zich nog laten chanteren door islam

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

rikus
Banned

Bericht door rikus »

Fenomeen schreef:En voor wie het spotprentengedoe nog niet zat is:
Nova Politiek.

Oa La LvdL, La AHA en schaapherder Rouvoet.
de video url staat op het forum aktueeel
Anders zijn is ook gewoon
Alie uit Turkije
LudwigEduardBoltzmann
Forum fan

Bericht door LudwigEduardBoltzmann »

Over chanteren door de islam gesproken:
Hezbollah stapt uit Libanese regering
zondag 12 november 2006 09:16

De Libanese ministers van de pro-Syrische bewegingen Hezbollah en Amal zijn afgetreden. De Libanese premier Fouad Siniora accepteert hun ontslag vooralsnog niet.

De politieke crisis draait om de vijf sjiitische, pro-Syrische ministers in het Libanese kabinet. Drie zijn van de radicale Hezbollah-beweging, twee andere zijn lid van Amal, een bondgenoot van Hezbolah.

Veto
De vijf sjiitische ministers eisen meer macht binnen een nieuw te vormen regering van nationale eenheid. De andere partijen willen de Hezbollah-minderheid de gewenste invloed niet geven. De opgestapte ministers willen een vetorecht binnen het kabinet. Met dat vetorecht will de radicale islamitische beweging die claimt de oorlog met Israël te hebben gewonnen, de instelling van een tribunaal voorkomen dat de moord op oud-premier Rafik Hariri zal onderzoeken. Syrië zou bij die moord betrokken zijn geweest.

Het kabinet van Siniora valt niet met het vertrek van de vijf pro-Syrische ministers, maar de stap van Hezbollah zal grote gevolgen hebben. De beweging dreigt massale demonstraties te organiseren om de Siniora-regering ten val te brengen.

Door Jan Kooistra
bron

Hier laat de ware, totalitaire aard van de islamitische minderheidsbeweging Hezbollah zich zien. "We willen nu vetorecht, anders gaan we 'demonstreren'!" (lees: anders zal men een golf van geweld over het land uitstorten) En dan te bedenken dat een groot deel van de Nederlanders onlangs partij koos voor deze religieuze beweging van haat, oorlog en bedrog, toen Israël terecht besloot dit fascitoïde tuig een kopje kleiner te maken.

Laat je toch niet beetnemen door de mooipraterij van moslims! Geloof me, dit staat ons in Nederland ook te wachten, als we te toegeeflijk zijn tov de islam.
"Brother, you can believe in stones, as long as you don't throw them at me." ― Wafa Sultan
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

DAAR heb je gelijk in. Net dreinende kinderen, als je mij niet de macht geeft om beleid te blokkeren, dan stap ik uit de regering.
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle »

Libanon was ook bijna totaal christenlijk. Een stevige voortplanting en palestijnen die weer eens macht wilden hebben, hebben daar voor een enorm bloedige burgeroorlog gezorgd. Ik vrees met grote vrezen als moslims hier meer dan 15% van de bevolking in nemen.

Volgens het cbs waren er in 2004 944000 moslims (5,8% van totaal) in dit land (moslims van nederlandse kant niet meegenomen vanwege insignificantie)

In 1993 was nog 3,7% moslim.

Bij een ruwe berekening van de trend (+0,2% van de totale bevolking ieder jaar) zal in 2027 10% moslim zijn. Dit zal waarschijnlijk echter eerder zijn aangezien moslims gemiddeld meer kinderen krijgen (zie beneden).

http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.as ... LA=nl&TT=2

edit: geboortecijfers allochtonen/autochtonen
http://statline.cbs.nl/StatWeb/Table.as ... D4=a&HDR=T

Ik vergelijk even autochtone geboortecijfers met die van marokkanen en turken

2005
autochtone vrouwen: gemiddeld 46 kinderen per 1000
marokkaanse vrouwen: gemiddeld 93,7 kinderen per 1000 (wel enorm verschil tussen 1e generatie: 115 en 2e generatie 45,5)
turkse vrouwen: gemiddeld 62,4 kinderen per 1000
Plaats reactie