Dan moeten we terug naar paard en wagen! Ook goederenvervoer is verantwoordelijk voor veel schadelijke gassen. Ook maar met paard en wagen gaan doen ?kiks schreef:Jawel hoor, de auto laten staan.Cactus schreef: Helaas kan je bijna niets doen aan de uitlaatgassen van auto's.
Het begrip overlast is nogal subjectief. Bekijk de bijdrage van Pallieter, waar ik me wel in kan vinden.Maar het gaat hier over de overlast die sigarettenrokers de niet rokers aandoen.
Groet
kiks
Ik gebruik mijn auto heel spaarzaam en voor de "lol" autorijden is er bij mij niet bij.
Ik heb onlangs mijn oude VW Passat ingeruild voor een lekker jong ding met kleinere motor en die is ook veel zuiniger.( Rutte ook weer happy!
Ja overlast is idd subjectief en dit verschilt van persoon tot persoon. Als ex roker verafschuw ik nu sigarettenrook en zal nooit naar verjaardagspartijtjes gaan waarvan ik weet dat daar gerookt wordt.
Als ik ergens zit waar later een roker vlak bij komt zitten dan verkas ik. Ik wil die rotzooi gewoon nooit meer inademen. Iemand schreef eens: Als je een vrouw kust die rookt is het net alsof je een asbak uitlikt.
Kan ik helemaal inkomen.
Gr,
Cactus