Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.
Moderator: Moderators
Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.
Trump says he will 'take a good, strong look' at whether UFOs exist.
bron: Daily Mail UK
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... exist.html
bron: Daily Mail UK
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... exist.html
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
De UAP wind steekt op. Nu van de andere kant.
Scientists call for serious study of 'unidentified aerial phenomena'
Toe maar. Eerst Michio Kaku die het aan heeft gedurft, en nu dit ...
Maar de verontschuldiging voor het beschamende onderwerp: UAP zit er nog wel een beetje in.
https://www.space.com/unidentified-aeri ... c-scrutiny
Haha. De comformistisch wetenschapper schaamt zich inmiddels steeds minder voor het UAP onderwerp.
Scientists call for serious study of 'unidentified aerial phenomena'
Toe maar. Eerst Michio Kaku die het aan heeft gedurft, en nu dit ...
“SpaceCom” schreef:You don't have to be an alien truther to be curious about recent UAP events.
Maar de verontschuldiging voor het beschamende onderwerp: UAP zit er nog wel een beetje in.
Haha. De comformistisch wetenschapper schaamt zich inmiddels steeds minder voor het UAP onderwerp.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
- Peter van Velzen
- Site Admin
Ik argumenteer niet, doch meldt alleen feiten. Er is geen verband aangetoond tussen UAP's een storende installlaties. Dat zou er overigens wel kunnen zijn. Maar Ockham's Razor sniift de overbodige aliens weg. Andere verklaringen voor de UAP's zouden wellicht de storingen óók verklaren. Bijvoorbeeld zonne-uitbarstingen. Er was er een in mei 1967. Wel een buitenaardse verklaring dus!
Ik wens u alle goeds
Nee er is uiteraard geen officieel openbare persconferentie over geweest met wetenschappelijke verklaringen die openbaar werden gemaakt met de officiële mededeling dat aliens steeds kerninstallaties komen plat leggen.Peter van Velzen schreef: ↑13 okt 2020 01:18Ik argumenteer niet, doch meldt alleen feiten. Er is geen verband aangetoond tussen UAP's een storende installlaties. Dat zou er overigens wel kunnen zijn.
Dat lijkt me ook heel logisch, daar het hier namelijk gaat over kernwapens. Maar als je geen zin hebt om de documentatie van de mensen die er zelf deel van uit maakten erover door te lezen kom dan ook niet met dit soort naïeve te kort schietende reacties zonder dat je de stof en de documentatie erover goed kent. Dan heeft dit gesprek geen enkele zin.
Niet dat ik dat zelf niet blijf proberen.
https://www.ufohastings.com/documents
Voor het experiment zijn helemaal geen aliens nodig. Maar apparaten die door de lucht zoeven met supersonische snelheden die kun je nauwelijks menselijk noemen. Wellicht zijn het drones van de Russen of Chinezen. Maar dat lijkt me nogal ingewikkeld wanneer we het hebben over de jaren 50 en 60.
Nee hoor. Zonne uitbarstingen zijn niet de zaken die werden beschreven en lijken daar totaal niet op. Dan zou een veel groter gebied zonder elektriciteit hebben gezeten en was er veel meer onbruikbaar geweest. Zonne uitbarstingen zorgen niet voor “rode lichtende schijven” die lange tijd boven een nucleair platvorm stil blijven hangen of die met een laser achtig licht het hele terrein af zoeken/scannen. Die later weer wegschieten met supersonische snelheden zoals ook de incidenten bij Bentwaters (The Rendlesham Forrest Incident) die men op alle mogelijke manieren heeft geprobeerd te verzwijgen. Echter is dat de Amerikanen niet gelukt. Uiteraard zijn de getuigen daarna wel flink belachelijk gemaakt en werd de zaak aan alle kanten ‘gedebunked’ en ‘verklaart’ om de schade te beperken. Vandaag is het een zaak die door TTSA zeer serieus benaderd wordt. Dat zegt mij voldoende. Daar alles wat TTSA heeft aangezegd nu rolt zoals is aangezegd.Peter van Velzen schreef: ↑13 okt 2020 01:18Andere verklaringen voor de UAP's zouden wellicht de storingen óók verklaren. Bijvoorbeeld zonne-uitbarstingen. Er was er een in mei 1967. Wel een buitenaardse verklaring dus!
Verder zijn UAP simpelweg officieel erkend dit jaar en is het officieel onderzoek reeds begonnen, en het zicht op congressional hearings in volle gang.
Mmm volgens mij zijn de steeds herhaalde joeptoepjes die als argumentatie voor de buitenaardsheid van eerdere datum. Dat er later opnieuw komkommernieuws in zit maakt het niet houdbaarder.
Of zoals mijn Klingon vrienden in zo'n geval zeggen nolHa'chugh yoH neHbe'chugh ghaH, vaj pagh vIlIghlaHbe'
Mij ook maar misschien durven ze niet toe te geven dat ze het niet goed weten. Jij hebt ook al geen toegang tot het incidentenlogboek van de technische staf van de lanceerinrichtingen.Dit alles zo overhoop trekken lijkt me wat overdreven vanwege een hibbeltje of twee.
Knipseltje en theorietjes klinkt neerbuigend ik zie geen reden hun idee in te ruilen, want dan wordt ik in de nacht bezocht door de geest van Ockham, terwijl ik mij pas na het opstaan pleeg te scherenJa geweldig. Dat skeptisch knipseltje dat jij stuurt dat had Heeck ook al aangevoerd. viewtopic.php?p=564744#p564744 Er staat daar zo goed als niets wat ik nog niet wist. Keith Kloor volg ik al een paar jaar op Twitter, evenals Mick West. Ze hebben vanuit hun stoel hun theorietjes over de 3 grappige filmpjes maar daar blijft het bij.
Hibbel geïnteresseerden kan ik Tom Poes en de Grootdoener aanbevelen.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
We missen nog de "hefboom schaveel". Het is het misschien waard daar nog even op te wachten
Ga ik me ondertussen weer bezig houden met de realiteit van officieel erkende UAP.
Kan je naast het incidentenlogboek van de technische staf ook even deze officieel erkende UAP tonen. Heb tot nu toe enkel tamelijk langdradige youtubetjes gezien van gepensioneerden die niet meer te verliezen hebben.
Kortom boter bij de vis, walk the talk en zo
Je hebt dit topic nauwelijks gevolgd. Je hebt dus geen idee waar het over gaat.
Ga hier maar eens beginnen. Dan heb je ongeveer alles van het verhaal in context, objectief, inclusief sceptische reacties en links.
https://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_ ... on_Program
Maar ik verwacht absoluut niet dat je serieus bent.
Het enige wat ik merk is dat je bezig bent met trollen.
Topic vervuiling is sommigen hier toegestaan.
Moderators kijken dan even de andere kant op.
Heel erg vermoeiend allemaal.
Ga hier maar eens beginnen. Dan heb je ongeveer alles van het verhaal in context, objectief, inclusief sceptische reacties en links.
Een Nederlands tintje.
UAP expedition
_________
Daarnaast vandaag weer nieuws over Harry Reid
Harry Reid claims US government is hiding key evidence of UFO encounters
(NYPost) https://nypost.com/2020/10/13/harry-rei ... SocialFlow
TRUTH BURIED UFO evidence is being HIDDEN in a massive cover-up by US government, ex Senate Majority Leader Harry Reid claims. (The Sun) https://www.the-sun.com/news/1623252/uf ... overnment/
UAP expedition
“space.com” schreef:Philippe Ailleris is a project controller at the European Space Agency's Space Research and Technology Center in the Netherlands.
Working with Ailleris to employ satellite imagery to detect and monitor UAPs is Kevin Knuth, a former scientist with NASA's Ames Research Center in California's Silicon Valley. He is now an associate professor of physics at the University at Albany in New York.
"We are looking into using satellites to monitor the region of ocean south of Catalina Island where the 2004 Nimitz encounters occurred," Knuth said, referring to UAP sightings reported by pilots and radar operators based aboard the aircraft carrier USS Nimitz.
That area will also be the target for a 2021 UAP expedition carried out by Knuth and other researchers. The goal of the outing is "to provide unassailable scientific evidence that UAP objects are real, UAP objects are findable and UAP objects are knowable," according to the website for the project, which is called UAPx.
The UAPx team includes military veterans and physicists, as well as research scientists and trained observers that will use specialized gear to observe any would-be UAP.
"We are hoping to detect UAPs, determine their characteristics, flight patterns and any patterns in activity that will allow us to study them more effectively," Knuth told Space.com. "In addition to monitoring a region for UAPs, we are also looking into using satellites to obtain independent confirmation of prominent UAP sightings and to obtain quantifiable information about those UAPs.”
_________
Daarnaast vandaag weer nieuws over Harry Reid
Harry Reid claims US government is hiding key evidence of UFO encounters
(NYPost) https://nypost.com/2020/10/13/harry-rei ... SocialFlow
TRUTH BURIED UFO evidence is being HIDDEN in a massive cover-up by US government, ex Senate Majority Leader Harry Reid claims. (The Sun) https://www.the-sun.com/news/1623252/uf ... overnment/
- Peter van Velzen
- Site Admin
Je vergist je. Niet elke zonne-uitbarsting leidt tot een even massale stroomuitval maar het heeft zonder meer gevolgen voor licht in de atmosfeer. Denk aan het poollicht. Dat verplaatst zich ook met supersonische snelheden. Maar ik geef toe dat het best iets heel anders kan zijn geweest dat aanleiding is geweest voor dit verhaal. Het is echter ook heel goed mogelijk dat de verbeelding mensen parten heeft gespeeld, en dat er niet echt rode lichtende schijven of laser-achtig licht is waargenomen.Labyrint schreef: ↑13 okt 2020 06:53
Nee hoor. Zonne uitbarstingen zijn niet de zaken die werden beschreven en lijken daar totaal niet op. Dan zou een veel groter gebied zonder elektriciteit hebben gezeten en was er veel meer onbruikbaar geweest. Zonne uitbarstingen zorgen niet voor “rode lichtende schijven” die lange tijd boven een nucleair platvorm stil blijven hangen of die met een laser achtig licht het hele terrein af zoeken/scannen.
Lasers bestaan sinds 1960. En derhalve kon men 1967 inderdaad denken zoiets gezien te hebben. Of het ook echt zo was weet ik niet.
Ik wens u alle goeds
Fantastisch verhaal op zichzelf. Net als in 2018 viewtopic.php?p=554839#p554839
Echter .....
"The Unidentified Aerial Phenomena Task Force (UAPTF) is a program within the United States Office of Naval Intelligence used to "standardize collection and reporting" on sightings of unexplained aerial vehicles".
Vehikel. Mooi woord.
Olivier B. Bommel had er ook een.
Maar goed. Alle heissa die gaat dus over "vehikels"
Dus als je over "onweersbuien" en "zonne uitbarstingen" eens een topic zou kunnen openen dan kom ik daar later dit jaar eens kijken of het daar net zo gezellig zal zijn als hier in dit topic
Echter .....
"The Unidentified Aerial Phenomena Task Force (UAPTF) is a program within the United States Office of Naval Intelligence used to "standardize collection and reporting" on sightings of unexplained aerial vehicles".
https://www.defense.gov/Newsroom/Releas ... ask-force/defense.gov schreef:..to improve its understanding of, and gain insight into, the nature and origins of UAPs. The mission of the task force is to detect, analyze and catalog UAPs that could potentially pose a threat to U.S. national security.
Vehikel. Mooi woord.
Olivier B. Bommel had er ook een.
Maar goed. Alle heissa die gaat dus over "vehikels"
Dus als je over "onweersbuien" en "zonne uitbarstingen" eens een topic zou kunnen openen dan kom ik daar later dit jaar eens kijken of het daar net zo gezellig zal zijn als hier in dit topic
- Peter van Velzen
- Site Admin
Dat de storing mogelijkerwijs aan onweersbuien kan worden toegeschreven had ik nog niet bedacht. Maar je hebt waarschijnlijk gelijk. Er komen immers rare facetten bij kijken zoals bolbliksems.
Ik wens u alle goeds
Ach ja. Ik was in de war met Heeck zijn oplossingen voor het probleem.
viewtopic.php?p=554807#p554807
Heb je de rest van het bericht kunnen bevatten?
Het is net als met een hond of kat.
Je wijst naar het stuk vlees dat je het dier hebt toegeworpen maar die blijft maar vol onbegrip naar je wijzende vinger kijken. Het gaat het arme dier simpelweg boven de pet.
viewtopic.php?p=554807#p554807
Heb je de rest van het bericht kunnen bevatten?
Het is net als met een hond of kat.
Je wijst naar het stuk vlees dat je het dier hebt toegeworpen maar die blijft maar vol onbegrip naar je wijzende vinger kijken. Het gaat het arme dier simpelweg boven de pet.
Van a tot z gelezen en ik kan mij prima vinden in de conclusies van Mick West inclusief de ook daar genoemde hibbel.Labyrint schreef: ↑13 okt 2020 17:57 Je hebt dit topic nauwelijks gevolgd. Je hebt dus geen idee waar het over gaat.
IJzerenheinig als een acupuncturist die de meridianen niet kan aanwijzen en met het placebo-effect blijft zitten blijf je in troebel water vissen.
Ik ben heel serieus
Nou dat is mooi. Dan is er tenminste iets van een axioma en een warm plekje.doctorwho schreef: ↑14 okt 2020 20:43Van a tot z gelezen en ik kan mij prima vinden in de conclusies van Mick West inclusief de ook daar genoemde hibbel.IJzerenheinig als een acupuncturist die de meridianen niet kan aanwijzen en met het placebo-effect blijft zitten blijf je in troebel water vissen.Ik ben heel serieus
We wachten af wat er de komende tijd uit rolt.