YouTube Muziek
Moderator: Moderators
Re: YouTube Muziek
https://www.youtube.com/watch?v=1PT90dAA49Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet of het op de juiste plek staat, maar wat een geweldig filmpje :buiging:
Ik weet niet of het op de juiste plek staat, maar wat een geweldig filmpje :buiging:
Van alle muziekgrootheden die veel te vroeg zijn gegaan is Hendrix toch de meest indrukwekkende popartiest geweest die ik tijdens mijn puberjaren heb meegemaakt en wiens dood voor mij de grootste klap is geweest in de lange rij van popartiesten die op tragische wijze veel te jong zijn heengegaan.DiMensie schreef:.
Geen Joeptjoep, maar wel Jimmy Hendrix:
http://en.musicplayon.com/play?v=177269
.
Na het zien van deze reportage kan niemand er meer omheen, Jimmy Hendrix was geniaal. En hij was uniek.
Zelf fantaseer ik wel eens wat als hij nog 5 jaar langer was doorgegaan? Ik kan me geen voorstelling maken wat hij dan allemaal nog voor moois had gemaakt. Want hij was bij zijn dood nog steeds op zijn hoogtepunt.
De reportage die ik al een paar keer op de TV heb zien langskomen is dus zeer de moeite waard om te bekijken.
Je heb elk jaar dat gezeur over de top 1000 popmuzieksingletjes.
Ze zouden eens een top 1000 beste pop-albums moeten samenstellen, dan zouden de eerste 3 plaatsen door Jimmy Hendrix bezet worden.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- Beagle1831
- Ervaren pen
Cluny schreef: Ze zouden eens een top 1000 beste pop-albums moeten samenstellen, dan zouden de eerste 3 plaatsen door Jimmy Hendrix bezet worden.

Dark side of the moon ?
Songs in the key of life ?
"Mag ik dat vinden?....ja dat mag ik vinden"
M Smeets
M Smeets
-
- Ervaren pen
https://www.youtube.com/watch?v=QJhVM930YXY" onclick="window.open(this.href);return false;
Je moet er van houden, maar ik hou er wel van. Heb jaaaaaaaaren geleden wel eens lekker stoned geweest met deze muziek op. Dat was echt een ervaring
Je moet er van houden, maar ik hou er wel van. Heb jaaaaaaaaren geleden wel eens lekker stoned geweest met deze muziek op. Dat was echt een ervaring
In een wereld waar alles mogelijk ZOU kunnen zijn, is er nog geen reden om alles maar aannemelijk te vinden.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- Beagle1831
- Ervaren pen
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
-
- Ervaren pen
https://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is de ideale muziek om te ontspannen, de perfecte balans tussen muziek en beweging. Dit is wel 1 van de groten van de laatste 20 jaar waarschijnlijk. Natuurlijk ook door een enorm team van producers dat perfect inspeelt op je emoties.
Geniet
Dit is de ideale muziek om te ontspannen, de perfecte balans tussen muziek en beweging. Dit is wel 1 van de groten van de laatste 20 jaar waarschijnlijk. Natuurlijk ook door een enorm team van producers dat perfect inspeelt op je emoties.
Geniet
In een wereld waar alles mogelijk ZOU kunnen zijn, is er nog geen reden om alles maar aannemelijk te vinden.
Gadver A.T.
En dit dan nog net na mijn magistrale Hurt van Cash.
Wel hier het mooiste liedje uit de Franse chanson ooit om even dit Hollandse "cultuur" trauma weg te spoelen.
PS. nog eentje speciaal voor jou A.T.
https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
En dit dan nog net na mijn magistrale Hurt van Cash.
Wel hier het mooiste liedje uit de Franse chanson ooit om even dit Hollandse "cultuur" trauma weg te spoelen.
Code: Selecteer alles
[youtube]DP5TXbDbrNo[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
-
- Ervaren pen
Ik ben niet echt dol op frankrijk, kwam er vaak(wekelijks) maar kan niet zeggen dat het mijn land/volk is
Fransen haten alles wat niet Frans is. Buiten les petit Belges. Met Belgen wordt misschien wel (heeeeeel vriendelijk) gelachen in Frankrijk maar als we mee lachen worden wij daar bepampert als babietjes. Belgen appreciëren eten en wijn zelfs meer dan de Fransen zelf, en dat maakt ons onwaarschijnlijk populair.Ik ben niet echt dol op frankrijk, kwam er vaak(wekelijks) maar kan niet zeggen dat het mijn land/volk is
De rest van de wereld kan de Franse cultuur (eten en wijn maar ook de Franse muziek zoals ook Brel) niet naar waarde schatten en moet daarom zo snel mogelijk creperen van een zeer pijnlijke kanker.
-
- Ervaren pen
Ik vind de Franssen vooral erg arrogant, vind het ook een rommelig en vies land. In Belgie zie je dat verschil ook erg tussen Walen en Vlamingen. Vlamingen zijn doorgaans veel vriendelijker en ingetogener.pallieter schreef:Fransen haten alles wat niet Frans is. Buiten les petit Belges. Met Belgen wordt misschien wel (heeeeeel vriendelijk) gelachen in Frankrijk maar als we mee lachen worden wij daar bepampert als babietjes. Belgen appreciëren eten en wijn zelfs meer dan de Fransen zelf, en dat maakt ons onwaarschijnlijk populair.Ik ben niet echt dol op frankrijk, kwam er vaak(wekelijks) maar kan niet zeggen dat het mijn land/volk is
De rest van de wereld kan de Franse cultuur (eten en wijn maar ook de Franse muziek zoals ook Brel) niet naar waarde schatten en moet daarom zo snel mogelijk creperen van een zeer pijnlijke kanker.
Overigens heb ik de "Nederlander" ook niet erg hoog zitten hoor
Och een beetje misantropie getuigt van realisme in mijn ogen.Ik vind de Franssen vooral erg arrogant, vind het ook een rommelig en vies land. In Belgie zie je dat verschil ook erg tussen Walen en Vlamingen. Vlamingen zijn doorgaans veel vriendelijker en ingetogener.
-
- Ervaren pen
inderdaad, zo zie ik dat ookpallieter schreef:Och een beetje misantropie getuigt van realisme in mijn ogen.Ik vind de Franssen vooral erg arrogant, vind het ook een rommelig en vies land. In Belgie zie je dat verschil ook erg tussen Walen en Vlamingen. Vlamingen zijn doorgaans veel vriendelijker en ingetogener.