Ik had het moeten vermelden. Het is echt even zoeken ja. En vertaalt soms toch wat minder accuraat. (Ik zei eerder perfect)
neuh,
Moderator: Moderators
Ik had het moeten vermelden. Het is echt even zoeken ja. En vertaalt soms toch wat minder accuraat. (Ik zei eerder perfect)
En dan April een jaar geleden;Twenty airmen assigned to the 16th Expeditionary Space Control Flight and the 609th Air Operations Center at Al Udeid Air Base, Qatar, transferred into the military's newest branch during enlistment or oath of office ceremonies earlier this month, according to a news release. The airmen are in organic space career fields such as space operations and space systems operations, officials said.
Zeker een oefening in geduld.heeck schreef: ↑13 sep 2020 09:41 Een oefening in geduld is het!
Zeker gezien dit artikel van een drie jaar geleden alweer van de Scientific American:
https://www.scientificamerican.com/arti ... ufo-story/
Roeland
Wel, het ging daarna rollen, zoals verwacht.. En zoals Luis Elizondo en Christopher Mellon vooraf al hadden aangekondigd.Labyrint op 08 Jan 2018 schreef:Ik bemerk een zekere conditionering en het opwerpen van deze vragen aan het publiek en media zodat reacties voor “hen” over de onthullingen meetbaar worden zodat men daarop weer kan reageren. De reguliere media wordt er zo lijkt het bewust in betrokken met de overduidelijke vraag aan het publiek er serieus mee om te gaan. Met het “misschien”. Ik volg dit allemaal sinds 16 december op de voet en ik denk dat het “misschien” bloedserieus is bedoeld en volkomen uitgestippeld. Er komt een lawine aan over dit onderwerp in 2018 vermoed ik zelf.
Dit vond ik de beste verklaring, anders dan iets "buitenaards"..Peter van Velzen op 05 Jan 2018 schreef:Derhalve is de kans dat een ongeïdentificeerd object een buitenaards ruimteschip zal zijn, uiterst gering. Als een regering er geheimzinng over doet, dan wil dat waarschijnlijk zeggen dat ze iets te verbergen heeft. Bijvoorbeeld een geheim militair project. De kans is dan ook veel groter dat een UFO door de betreffende overheid zelf is gefabriceerd, dan dat ze van buitenaarde herkomst is.
en dat kon weer iets anders zijn dan MaartenV, de Topic Opener ziet.Marco Rubio Hopes UFOs Are Aliens, Not Chinese Planes
"Frankly, if it’s something outside this planet that might actually be better than the fact that we’ve seen some sort of technological leap from the Chinese or Russians."
Ik vermoed China Het enige land met een vergelijkbaar militair budget. UAf 's zijn op zich geen bedreiging, maar wel landen die ecomisch aan de VS gewaagd zijn.Labyrint schreef: ↑11 sep 2020 06:51
Senator Richard Blumenthal die in April 2019 stelde dat “het Amerikaanse volk” - (het gaat wat dat betreft steeds over henzelf) - “geen idee hebben van de immensiteit van de dreiging die uit de ruimte komt”.
Verder blijft hij erg cryptisch en geheimzinnig over wat de precieze bronnen, aard, of identiteit(en) van die dreiging uit de ruimte dan wel zou moeten zijn, omdat de details hierover staatsgeheim zijn.
Russen? Chinezen? Anders?
Het is iets om er naast te houdenPeter van Velzen schreef: ↑13 sep 2020 17:46Ik vermoed China Het enige land met een vergelijkbaar militair budget. UAf 's zijn op zich geen bedreiging, maar wel landen die ecomisch aan de VS gewaagd zijn.
Analoog aan “Space Odyssee 2001”Peter van Velzen schreef: ↑17 sep 2020 16:25
Buitenaardsen zouden een primitief observatorium nodig hebben om de dag van de zonnewende vast te stellen?![]()
RoelandDe volgende ochtend ontwaken ze naast een grote, zwarte, rechthoekige monoliet, die op een onverklaarbare manier en zonder dat de mensapen het gemerkt hebben, daar terecht is gekomen. Deze ‘Nieuwe Rots’ wordt onderzocht. Hij lijkt hen de ‘vonk’ van menselijke intelligentie te geven.
https://www.thesun.co.uk/news/2085656/b ... -a-frenzy/“The Sun in 2016” schreef:OFF THEIR ROCKERS?
Blink 182 star Tom DeLonge poses with Hillary Clinton’s campaign boss John Podesta in a photo which is sure to send UFO believers into a frenzy
Leaked emails reveal rocker held meetings with top generals and key Clinton adviser to discuss 'secret UFO project’
Het is wel een samenloop van merkwaardige gebeurtenissen zo alles bij elkaar dit jaar. Inclusief Covid, sociale onrust, etc.etc.etc.en de Koning die waarschuwde voor een "externe schok".Peter van Velzen schreef: ↑13 sep 2020 17:46Ik vermoed China Het enige land met een vergelijkbaar militair budget. UAf 's zijn op zich geen bedreiging, maar wel landen die ecomisch aan de VS gewaagd zijn.Labyrint schreef: ↑11 sep 2020 06:51
Senator Richard Blumenthal die in April 2019 stelde dat “het Amerikaanse volk” - (het gaat wat dat betreft steeds over henzelf) - “geen idee hebben van de immensiteit van de dreiging die uit de ruimte komt”.
Verder blijft hij erg cryptisch en geheimzinnig over wat de precieze bronnen, aard, of identiteit(en) van die dreiging uit de ruimte dan wel zou moeten zijn, omdat de details hierover staatsgeheim zijn. Russen? Chinezen? Anders?
Voortekenen?Labyrint schreef: ↑17 sep 2020 22:30 Het is wel een samenloop van merkwaardige gebeurtenissen zo alles bij elkaar dit jaar. Inclusief Covid, sociale onrust, etc.etc.etc.en de Koning die waarschuwde voor een "externe schok".![]()
Als ik zaken nu al te dubieus door elkaar haal en aan elkaar verbind, mag men mij daarover best even tot de orde roepen.
Nou, slaap lekker. Oogkapjes op, mondkapjes ook maar dan. Wat een wereld.