DiMensie komt met een nieuwe variant van een oud Russisch leugenpropaganda verhaaltje.
Een Su-25 vliegtuig kan helemaal niet een op meer dan 10 kilometer hoogte vliegend verkeersvliegtuig uit de lucht knallen. Dat was mij in de eerste dagen na de ramp al duidelijk.
Met google "su-25 Mh17" vond ik enige linken naar info die dat duidelijk maken. Ik heb een link uitgekozen naar juli 2014 om duidelijk te maken dat het onzin babbelverhaaltje toen al volledig debunked was zodat het in december 2014 geen enkele zin heeft om dezelfde onzin opnieuw in de discussie te gooien.
Volgens mij ben ik dan klaar.
Een Su-25 is een bodemaanvalsstraalvliegtuig welke niet de bewapening, de snelheid noch het plafond heeft om een op meer dan 10.000 meter hoogte vliegende Boeing uit de lucht te knallen.
Zoals ik al schreef:
Je moet wel enige kennis van zaken hebben om dit soort Russische leugensprookjes te kunnen herkennen.
Kennis van zaken ontbreekt bij Dimensie.
Moet dit nu zo? Bonjour
Het tweede verhaaltje van die Russische mevrouw is zo te zien van hetzelfde kaliber, ik ga daar evenmin veel tijd aan verspillen. Dat verhaaltje is dus volledig voor de rekening van DiMensie.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.