Petra schreef:Je hamertje tikt nochtans alleen maar op 3.
Wat voor mij logisch is hoeft dat voor jou niet te zijn, logischerwijs.
Is voor mij goed genoeg.
Toon dan aan dat het logischerwijs niet aannemelijker is te stellen dat Mattheus de gulden regel uit z'n directe context had, maar dat hij hem van Boeddhisten meekreeg. Iedereen heeft meningen & overtuigingen -- daar koop ik niets voor. Dat bedoel ik niet disrespectvol. Maar het gaat er in een discussie om dat je de jouwe aannemelijk kunt maken.
Ik het mijne jij het jouwe is voor mij goed genoeg, en dat bedoel ik ook niet disrepectvol.
Ga lekker van een fijn muziekje genieten, ik heb net een nieuwe gepost.
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
ChaimNimsky schreef:Toon dan aan dat het logischerwijs niet aannemelijker is te stellen dat Mattheus de gulden regel uit z'n directe context had, maar dat hij hem van Boeddhisten meekreeg. Iedereen heeft meningen & overtuigingen -- daar koop ik niets voor. Dat bedoel ik niet disrespectvol. Maar het gaat er in een discussie om dat je de jouwe aannemelijk kunt maken.
Ik het mijne jij het jouwe is voor mij goed genoeg
Dat is een statement. Het gaat er in een discussie om dat je het jouwe aannemelijk kunt maken. We kunnen deze discussie ook gewoon stoppen -- dat is wellicht de meest eenvoudige & respectvolle manier.
Petra schreef:
Ik het mijne jij het jouwe is voor mij goed genoeg
Dat is een statement. Het gaat er in een discussie om dat je het jouwe aannemelijk kunt maken.
Je bent niet zo aannemerig, tenzij er een tapas wordt aangeboden denk ik.
Klopt helemaal. Ben dol op heftige discussies, maar voor tapas doe ik bijna alles. Laten we stoppen -- onze discussie is hier volgens mij op een duidelijk eindpunt beland. We kunnen natuurlijk doorpraten over tapas, maar daar zal Peter - denk ik - niet blij van worden.