Dat weet ik, maar dat waren geen argumenten.heeck schreef:
Dikkemick,
Dat waren de voorbeelden die hij uit het grote anti-evolutiboek aanhaalde over kevers en slangensterren.
R.

Moderator: Moderators
Dat weet ik, maar dat waren geen argumenten.heeck schreef:
Dikkemick,
Dat waren de voorbeelden die hij uit het grote anti-evolutiboek aanhaalde over kevers en slangensterren.
R.
Filmpje heet: "Wat zijn de religieuze argumenten tegen evolutie"heeck schreef:Dikkemick,
Je verwachtingen hebben je misleid tot de verkeerde gevolgtrekking.
Kan gebeuren.
R.
Ik snap jouw probleem niet. Het is gewoon een voordracht VOOR evolutie en enkele gevolgen daarvan.dikkemick schreef:Ik vind bovenstaande youtube meer een arguement voor unintelligent design. Heb geen 1 enkele argument tegen evolutie kunnen ontdekken...
p.s. Speelt DIT in Nederland?? Ik mag toch hopen op zeer kleine schaal.
Ben misleid door de titel! Maar hetgeen kort aangehaald is, wordt helaas wel geloofd en overgedragen op de jeugd.HenkM schreef:Ik snap jouw probleem niet. Het is gewoon een voordracht VOOR evolutie en enkele gevolgen daarvan.dikkemick schreef:Ik vind bovenstaande youtube meer een arguement voor unintelligent design. Heb geen 1 enkele argument tegen evolutie kunnen ontdekken...
p.s. Speelt DIT in Nederland?? Ik mag toch hopen op zeer kleine schaal.
O.m. in het menselijk lichaam.
Dit zou veel meer moeten spelen in de hele wereld.
The Unbelievers will be released in the US, Canada and the UK on iTunes and other VOD carriers June 3, 2014. The title is already available for pre-order on iTunes and Amazon.
Helaas...als fan van beide heren....niet de moeite waard! inderdaad een compilatie van eigen successen en beeldmateriaal welke op internet te vinden is. Geen toegevoegde waarde m.i.chromis schreef:Wat betreft 'the Unbelievers': deze schijn je nu te kunnen pre-orderen (via iTunes en Amazon), dus met wat geluk kunnen we deze binnenkort met z'n allen gaan zien
Zie het nieuws (sinds de 14e): http://www.unbelieversmovie.com/info.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The Unbelievers will be released in the US, Canada and the UK on iTunes and other VOD carriers June 3, 2014. The title is already available for pre-order on iTunes and Amazon.
Geweldig! Wat een enorme bron van films/docu's!JohanT schreef:Niet louter youtube, maar hier is een grote verzameling aan documentaires te vinden:
http://topdocumentaryfilms.com/" onclick="window.open(this.href);return false;