Ze lappen VN resoluties stelselmatig aan hun laars.Alist schreef:Hoe zo schurkenstaat Kiks?
Groet
kiks
Moderator: Moderators
Ze lappen VN resoluties stelselmatig aan hun laars.Alist schreef:Hoe zo schurkenstaat Kiks?
Dus politieagenten zouden volgens jouw logica ook niet dagdagelijks standaard met scherpe munitie op zak hoeven uitgerust te zijn. Want zo redeneert onze helderziende Appelflap fijntjes: 'terwijl dit niet nodig was'.appelfflap schreef: bevel?
te vaak willekeurig tekeergegaan tegen de palestijnen en daardoor elke vorm van menselijkheid verloren?
ze hadden scherpe munitie bij terwijl dit niet nodig was. ze moest niet eens enteren om de schepen onder controle te krijgen. Leg dat eerst eens uit vooraleer je paniek bij paramilitaire soldaten aangrijpt om de doden te vergoeilijken.
kiks schreef: Ik zou zeggen: kom op VS stuur er troepen op af en zorg er voor dat de partijen de rechten krijgen die ze horen te hebben.
Je had dus even gemist dat het geheel zich in de internationale wateren afspeelde........lost and not found yet! schreef:Ik heb de discussie niet helemaal gevolgd, maar was het niet zo dat de Israelisch toestemming hadden gegeven om die boten in Ashdod te laten afmeren? Dus, wat is het probleem? Israel heeft gewoon het recht om te zeggen waar de boten die Israel willen aandoen moeten landen! Als al die schepen uit Turkije in Ashdod waren gearriveerd was er geen enkel probleem geweest! Provocering gebeurt gewoon vanaf 2 kanten!
De staat Israel is gelegitimeerd door de Volkerenbond Kiks, knoop dat eens goed in je oren.kiks schreef:Ze lappen VN resoluties stelselmatig aan hun laars.Alist schreef:Hoe zo schurkenstaat Kiks?
Groet
kiks
Ze gebruiken wapens die verboden zijn op de conventie van Genève (in bevolkingscentra). Mensen worden zonder proces vastgezet en gemarteld.kiks schreef:Ze lappen VN resoluties stelselmatig aan hun laars.Alist schreef:Hoe zo schurkenstaat Kiks?
Groet
kiks
Dat had ik gelijk door. Maar kon het gewoon niet laten om er nog een verhaaltje aan vast te plakken.kiks schreef:@ Piet.
Mijn opmerking was dan ook cynisch bedoeld. De belangen van de VS zijn hier heel anders en dus reageert men ook anders.
Groet
kiks
Was me wel bekend hoor, maar de legitimatie geeft Israël geen vrijbrief resoluties niet uit te voeren.Ali schreef:[De staat Israel is gelegitimeerd door de Volkerenbond Kiks, knoop dat eens goed in je oren.
Ik ook niet. Oorspronkelijk heb ik joodse roots, wat in WO2 in mijn familie gevolgen gehad heeft. Ik heb dat gelukkig niet meegemaakt.De in en in laffe moord op de Israelische olympische sportlieden in München zal ik nooit en te nimmer vergeten, evenals de talloze en eindeloze bloedige reeks ledematen aan flarden rijgende bomaanslagen op Israelische kleuterscholen (!), markten, bussen, hotels en andere openbare locaties door de jaren heen.
De bloedbaden in Sabra en Shatila zal ik nooit vergeten en zo kan ik wel door gaan. Een hele lange lijst.Ali schreef:
De in en in laffe moord op de Israelische olympische sportlieden in München zal ik nooit en te nimmer vergeten, evenals de talloze en eindeloze bloedige reeks ledematen aan flarden rijgende bomaanslagen op Israelische kleuterscholen (!), markten, bussen, hotels en andere openbare locaties door de jaren heen.
Hoe deze ellende te beëindigen vraag je je af kiks.kiks schreef:Was me wel bekend hoor, maar de legitimatie geeft Israël geen vrijbrief resoluties niet uit te voeren.Ali schreef:[De staat Israel is gelegitimeerd door de Volkerenbond Kiks, knoop dat eens goed in je oren.
Ik ook niet. Oorspronkelijk heb ik joodse roots, wat in WO2 in mijn familie gevolgen gehad heeft. Ik heb dat gelukkig niet meegemaakt.De in en in laffe moord op de Israelische olympische sportlieden in München zal ik nooit en te nimmer vergeten, evenals de talloze en eindeloze bloedige reeks ledematen aan flarden rijgende bomaanslagen op Israelische kleuterscholen (!), markten, bussen, hotels en andere openbare locaties door de jaren heen.
Joodse kindjes wordt afkeer van Palestijnen en Arabieren bijgebracht, Palestijnse kindjes het tegenovergestelde. Denk je dat dat goed gaat in de toekomst? Ik heb er een heel hard hoofd in, en ik zou zo ook maar niet even kunnen zeggen hoe je deze ellende kunt beeindigen.
Groet
kiks
Ali schreef: Dus politieagenten zouden volgens jouw logica ook niet dagdagelijks standaard met scherpe munitie op zak hoeven uitgerust te zijn. Want zo redeneert onze helderziende Appelflap fijntjes: 'terwijl dit niet nodig was'.
Voel je zelf nou niet waar hier de schoen wringt?
Ik maak een duidelijk verschil tussen de commando's en hun opdrachtgever.appelfflap schreef:ISrael had probleemloos de doorgang kunnen belemmeren zonder enige vorm van enteren en/of de aandrijving vd boten uitschakelen. blijft nog verwerpelijk maar we hadden tenminste geen bloedbad gehad.
kiks schreef: Nee hoor. Deze militairen zijn opgeleid om o.a. op met stenen gooiende of stokken in de hand houdende kinderen te schieten. Precies gedaan waar ze voor opgeleid zijn.