Rereformed schreef:Ik kan me deze geïrriteerdheid waarmee je je betoog begint wel voorstellen, aangezien je in de beklaagdenbank zit, maar mijn vorige reaktie laat duidelijk zien dat je verdediging niet veel om het lijf heeft wat voor de dag kan komen en dat je bewering over de moefti eenvoudig getuigt van een schromelijk gebrek aan kennis van zaken en een amateuristische manier van redeneren.
BFA mag dan misschien in de beklaagdenbank zitten, het zijn een aantal Freethinkers die, op grond van een feitje dat waarschijnlijk niet klopt, menen een wapen in de schoot geworpen te hebben gekregen.
Op basis van dat mogelijk onjuiste detail denken zij het hele verhaal ondergraven te hebben. Het hele internet staat vol met de vrijage tussen de nazi's en Al Husseini, maar de betreffende vrijdenkers zijn zo verblind door hun overwinningsroes dat ze menen de bewijzen in handen te hebben dat de boodschapper de waarheid opzettelijk verdraait en dus, ja dat kan niet anders, en dus een hetze tegen moslims voert. Welk een geweldige zege: de waarheid, die vervelende waarheid hoeven ze niet meer onder ogen te zien. Dankzij BFA is - in de ogen van deze Freethinkers - Al Husseini gerehabiliteerd.
De bewering die hier onder de loep genomen is is zelfs zo belabberd dat ik Uncle Rat nu wel een plezier kan doen door te stellen dat ik hier de conclusie uit kan trekken dat je hier niet met opzettelijke verdraaiing en haathetze bent bezig geweest, want daar is die inderdaad veel te amateuristisch voor en dan zou de argumentatie veel slimmer zijn geweest.
Het is merkwaardig dat dit nu pas geconcludeerd wordt. De argumentatie van BFA werd immers al veel eerder te licht bevonden. Blijkbaar was de reflex om alle onwelgevallige feiten als verdraaiingen en een hetze tegen moslims af te doen, te sterk.
De beschuldigingen worden ingetrokken met dezelfde argumentatie die eerder reden was om ze te uiten.
Wat deze knoert van een vergissing aangaande die moefti op de Duitse radio sinds de dertiger jaren betreft zou dit voorval je voor eens en altijd moeten leren NOOIT meer zo onzorgvuldig te werk te gaan in discussies als je hier deed en nog steeds schijnt te willen goedpraten.
Wat deze knoert van een overdrijving ('deze knoert van een vergissing aangaande die moefti op de Duitse radio sinds de dertiger jaren') betreft zou dit voorval BFA voor eens en altijd moeten leren dat sommige Freethinkers alles uit de kast halen om de boodschapper neer te halen.