Nee, ik ook niet.Joe Hn schreef:Niet echt. En jij ... ?siger schreef:Ken je Dennett goed?Joe Hn schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. Ik denk dat Dennett niet van voor- of uitkauwen houdt.
Daniel Dennett, niets aan.
Moderator: Moderators
Re: Daniel Dennett, niets aan.
Inderdaad,heeck schreef:Met wat voor reden doe je die aanhalingen ?
.....Freedom evolves, p.305 schreef:Our brains have been designed by natural selection, and all the products of our brains have likewise been designed, on a much swifter timescale, by physical processes in which no exemption from causality can be discerned.
Logisch toch dat ik wat uit de vergaarbak vis wat mij past, en dat jij er wat achteraan zet wat mijn openingspost illustreert?Siger in de openingspost schreef:lezers van Dennett hebben blijkbaar allemaal wat anders gelezen, uiteenlopend van heel zeker tot onbepaald, en van geen bewustzijn en/of vrije wil, tot hun tegengestelde.
Ik gaf die citaten van D. natuurlijk niet als een soort bewijs, ik wou alleen maar aantonen dat wat ik zeg toch niet zo wereldvreemd zal zijn als Big D het ook wel eens zegt.
Siger,
Het ontgaat je kennelijk dat je elders ook wat had neergeschreven, maar ik vind het best zo.
Net als ik daar elders ook vermeldde.
Roeland
Het ontgaat je kennelijk dat je elders ook wat had neergeschreven, maar ik vind het best zo.
Net als ik daar elders ook vermeldde.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.