Darktoughts schreef:Als het allemaal leugens zijn en onzin,
Dat zijn het en dat kan je weten als je kennis bezit over de onderwerpen die Hovind denkt aan te snijden als onwaar. De kennis van Hovind is van een belachelijk laag niveau, maar zijn pluspunt is - zoals bij meer religeuzen met een anti-evolutionistenhouding - (slechte) retoriek. Veel praat, maar weinig inhoud.
waarom heb niemand nog die half miloen dollar opgehaald?Die je krijg als je met ander bewijs komt.
Heb je zijn voorwaarden gelezen? Zo ja, bezit je kennis over onder andere biologie en kosmologie? Zo ja, zie je dan de absurditeiten in van Hovind zijn eisen? Zo niet, neem eens
hier een kijkje.
en waarom wint hij dan al ze debatten als ik vragen mag?
ik ben erg nieuwsgierig.

Welke debatten heeft hij gewonnen op inhoud i.p.v. slechte retoriek? Geen. De discussies hebben altijd het volgende in zich:
- Een opeenstapeling van onjuistheden aan de kant van de heer Hovind.
- Het bedelven van zijn tegenstanders met vragen
Beide punten gaan hand -in-hand: de heer Hovind zorgt ervoor dat zijn tegenstander niet alle onjuistheden en vragen kan beantwoorden in de desbetreffende tijd. Daarnaast zorgt de heer Hovind ervoor dat het elke keer op hetzelfde uitdraait: dezelfde valse argumenten die reeds weerlegd zijn, maar weer afgevuurd worden om tijd te kunnen consumeren en zijn tegenstander als verliezer neer te zetten.
Er zijn vele sites die handelen over argumentaties van creationisten en wat er aan mankeert. Er zijn zelfs op YouTube genoeg filmpjes te vinden waarin de 'hoorcolleges' van de heer Hovind onder de loep worden genomen en gefileerd.
Het eenvoudigste is gewoon zoeken op internet naar "Kent Hovind" + "Sceptic". Je komt genoeg leesvoer tegen dat je interessant zult vinden en je honger naar kennis zal stillen. Om je een handje te helpen:
Skeptic Report: Kent Hovind dissected
TalkOrigins: Kent Hovind FAQs Examining "Dr. Dino"
Kent Hovind vs Infidelguy.com
Kent Hovind - Truth in Arguments
Je bent afgestudeerd aan een universiteit? Welke mag dat zijn? Vraag je eens af waarom die vraag zo belangrijk is voor een werkgever in de VS

.
P.T. Barnum: "There's a sucker born every minute". Stel jezelf de vraag: Ben ik er eentje van?
Sergeant Joe Friday (serie Dragnet): "All we want are the facts, ma'am". Ken jij daadwerkelijk de feiten?