Een kind voor iedereen? Dacht het niet..

Moeilijke ethische vraagstukken.

Moderator: Moderators

dikkemick
Adelaar

Re: Een kind voor iedereen? Dacht het niet..

Bericht door dikkemick »

Hoeft niet wat mij betreft hoor (het erbij laten). Ik volg het wel vanaf de zijlijn. Vind het wel interessant.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
HenkM
Superposter

Bericht door HenkM »

zoals ik al lang geleden betoogde komt het er nu toch van. De eerste stap, en nog eerder dan ik dacht:

http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2089462 ... rwens.html
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Wederom lastige onderwerpen HenkM
Nu testen we op zeer ernstige geboorte(?)-afwijkingen, de volgende keer op erfelijke kankergenen, daarna op gedrag en wat volgt dan? De keuze om een meisje of jongen te krijgen, maar niet te kort of te lang en uiteraard met bruine ogen...
Maar misschien zie ik spoken en is dit gewoon de toekomst. Een gezond intelligent kind op bestelling.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Plaats reactie