Strengholt zijn schrijfsels.

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Plaats reactie
collegavanerik
Superposter

Re: Strengholt zijn schrijfsels.

Bericht door collegavanerik »

Fish schreef:Heb je nog kans dat hij vanavond bij Knevel en van de Brink zit.
je voorspelling kwam uit.
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Ik heb naar De Killing op 2 gekeken, wat gemist?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Kevin
Diehard

Bericht door Kevin »

Neu niet echt.. Was verhelderend om iets te horen van iemand die zelf al wat jaartjes in Egypte woont maar hij kwam me wat nerveus en gestrest over. Hij vertelde in grote lijnen over de situatie en op zich was dat wel leuk. Ik heb gezien dat het een anglicaan is.
Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik »

Hij praat onzin:
JS: "De moslimbroederschap was bezig op een ondemocratische en illegale manier het land naar de knoppen te helpen.; het was niet meer normaal, om te beginnen de economie, het land ging economisch gezien als een mammoettanker het strand op, werkeloosheid, valuta ging omlaag, benzinetekorten, elektriciteit werd afgesneden"
Interviewer: "was dat de schuld van Morsi allemaal ? "
JS: "Nee, natuurlijk niet, maar hij kreeg de schuld want hij was de man die het had moeten oplossen".
Interviewer zegt dan nog: "Maar is dat te doen in een jaar, onze regering lost toch ook niet alle problemen in een jaar op ?"
JS (knikt ja): "Maar ze willen wel verantwoordelijk worden gehouden. Nee, maar dit was niet het enige" etc etc.

Ja, hoor eens, eerst zeggen dat M. het land naar de knoppen helpt en 10 seconden later zeggen dat het allemaal M's schuld niet is, maar wel zijn verantwoording.
En als de interviewer dan nog zegt dat dit niet binnen een jaar opgelost kan worden, ijskoud over wat anders beginnen.
In het luchtledige weglullen, noemen ze dat.

On top zegt hij ook nog eens in vertrouwen terug te gaan en niet te vrezen voor zijn eigen hachje.
In een land waar de ene na de andere kerk in brand wordt gestoken, inclusief toevallige inzittenden.

Ik weet niet waar hij zijn voeten heeft zitten maar ze staan niet op de grond.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Dat beloof ik schreef:
Ik weet niet waar hij zijn voeten heeft zitten maar ze staan niet op de grond.
Die indruk is nu op meerdere plaatsen bevestigt. Hebben ze bij de EO nu alle Nederlandstalige christenen uit Egypte aan het woord gelaten. Of zijn nu de christelijke toeristen aan de beurt.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Verdi

Bericht door Verdi »

Ik heb nog niet het volledige topic van Rereformed als reactie op Strengholt gelezen , maar ik kan me er nu al niet meer van weerhouden om te zeggen : schitterend !!!
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

@Verdi
Dank je wel voor deze pluim. :)
Born OK the first time
Plaats reactie