Jim schreef:Dat heeft te maken met de Joodse sponsoren van Wilders.
Nederland heeft, net als Duitsland, WO2 nog steeds niet volledig verwerkt wat zich dan uit in een bijna blinde ondersteuning van Israel en elke afketsen van palestijnse eisen.
Vooral dui bewijst daarmee dat ze bijzonder weinig van hun eigen geschiedenis geleerd heeft
mbt genocide, vernietiging, onderdrukking, ontmenselijken,...
Dee dee ramone schreef:
Inderdaad. Het is overigens ook in onze politiek aanwezig; uit het verkiezingsprogramma van de PVV 2012.
- Jordanië = Palestina
- opheffing vluchtelingenstatus Palestijnen
Die Wilders heeft een aantal jaren in een kibbuts geleefd en is dikke vrienden met die extreem militante Zionisten, kolonisten e.d.ultra fanatieke engerds.Vandaar zijn Islamofobie die hij hier ook ten toon spreidt.
De PVV wordt o.a. financieel gesteund door Amerikaanse zionisten.( Was eens op een TV doku te zien) Die arrangeren dinners met exhorbitante prijzen en de opbrengst krijgt Wilders voor zijn partijkas. Het is niet voor niets dat hij weigert om zijn donateurs bekend te maken ! Die enge blondie heeft een dubbele agenda.
Hij was ook een voorstander voor deportatie van Israelische Palestijnen naar Jordanie.
Jim schreef:Dat heeft te maken met de Joodse sponsoren van Wilders.
Nederland heeft, net als Duitsland, WO2 nog steeds niet volledig verwerkt wat zich dan uit in een bijna blinde ondersteuning van Israel en elke afketsen van palestijnse eisen.
Vooral dui bewijst daarmee dat ze bijzonder weinig van hun eigen geschiedenis geleerd heeft
mbt genocide, vernietiging, onderdrukking, ontmenselijken,...
Je kan niet generaliseren Appelfflap
Er zijn heel veel joden die het volkomen oneens zijn met hetgeen Israel uitvreet.
Lees eens EAJG.nl Dit is een joodse site die heel wat gefundeerd en kritisch commentaar heeft op Israel.
In Israel zelf zijn ook veel mensen die demonstreren tegen de gruweldaden van het Isr. leger en politie.
Gush Shalom is er één van. In het AD van vandaag stond een verhaal van een Rabbi die Israel ontvlucht is omdat hij daar geen leven meer heeft omdat hij het ook oneens is met hetgeen de Isr. regering doet. Hij is daar in elkaar geslagen, opgesloten en gemarteld door die militante zionisten.Dat heet daar democratie en VVM !
De Hamasterroristen executeren zonder enige vorm van proces ook leden van hun eigenste volk ...
... waarna de lijken letterlijk met voeten getreden en bespuugd worden:
Palestinian civilians take pictures of bodies of men, allegedly Israeli collaborators, after they were shot dead Tuesday. The victims had notices pinned to their bodies saying they had been killed by Hamas's armed wing.
Hamas laat ook weten dat vandaag zes "collaborateurs" zijn doodgeschoten. Volgens Hamas was vastgesteld dat ze voor Israël werkten. In Gaza-Stad werd het lijk van een van de zes in triomf rondgesleept achter een motor.
Wat een mentaliteit bij die kolonisten daar, hebben ze dan geen enkel historisch gevoel?
Hier heb je imo helemaal gelijk in Fish! Joodse kolonisten en Palestijnse terroristen schaar ik onder dezelfde noemer! Voorbeeld: ik was in maart dit jaar in Hebron, met een Israelische vriend van mij! Toen we daar weggingen werden we lastig gevallen door kolonistische kinderen! Wat denk je, stenen tegen mn huurauto! Kom ik twee uur later in Jeruzalem bij een vriend en vertel hem het verhaal. Hij vraagt aan mij, is je auto geraakt door Palestijnen of kolonisten! Dat zegt mij al genoeg!
Edit, dacht dat het bericht van Siger was, maar was van Fish!
Laatst gewijzigd door lost and not found yet! op 20 nov 2012 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Cactus schreef:Verraders worden in veel landen geëxecuteerd!
Dat gebeurde ook in Nederland tijdens de bezetting met NSBers. Geheel terecht trouwens.
Ook in Israel nu? Waar 16,6% van de bevolking Moslim is? Ooit de mening van de Moslims gevraagd die in Israel wonen, een Israelisch paspoort hebben, gewoon kunnen stemmen en elke week naar de moskee gaan?? Ik wel! En die mening was volkomen helder!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Dit is nonsens. Ik ben die historische argumenten van zowel de joden als arabieren spuugzat.
Ik schreef: Je bent je er hopelijk wel van bewust dat dit geen realistisch argument is??
Dee dee ramone schreef: Heb ik nooit gezegd ook.
Jawel, dat zeg je hier! Het probleem is dat zowel de orthodoxe Joden als de Arabieren veel te veel in het verleden leven! Zo van, jou generatie heeft mijn kinderen vermoord dus ga ik jouw kinderen ook maar vermoorden! Beiden zijn te afgestompt om over een toekomst na te denken, terwijl de gemiddelde Israeli dat wel doet! Die wil gewoon leven! Haha, het zijn net mensen! En dat heeft, zoals ik al eerder aangaf, alles met educatie te maken! Heb je je ooit verdiept in de verschillen wat betreft de opvoeding van Palestijnse en Israelische kinderen, en specifiek wat geschiedenis betreft? Maar om even op jou bericht terug te komen, je bent beiden zat, dus geen reden meer voor een discussie?
We will dance again!