Blues-Bob schreef:Cluny schreef:Soms heb ik het gevoel dat onze thailandemigrant ons te veel info voert.
Misschien ligt het aan mij, ik heb blijkbaar een te levendige verbeelding, maar toch.
Deze beste man heeft gewoon een naam, te verstaan Peter van Velzen. Waarom je hem thailandemigrant noemt is mij een raadsel.
Had je verwacht dat Peter van Velzen nooit gemasturbeerd heeft? En dat masturbeergedrag niet verandert naar mate e.e.a. verandert omtrent omstandigheden zoals een vaste partner en de ervaring van seks? Dat getuigt eerder van een smalle verbeelding, dan een levendige. An sich een inhoudelijke bijdrage lijkt me dus.
Groet,
Bob
Ik ben zelf voor een redelijke anonimiteit als ik actief ben op een forum.
Dus altijd een nick kiezen die geen enkele aanwijzing geeft over je echte naam. Zeker je eigen naam nooit prijsgeven.
Maar iedereen mag er voor kiezen om dat niet te doen. Ik vind het alleen niet verstandig.
Ziektes en medicijngebruik, daarvan vind ik ook dat je deze niet al te gedetailleerd op het internet moet prijsgeven.
En zo is er veel meer.
Sexualiteitbeleving, ook daarvan vind ik dat je op een forum terughoudend moet zijn.
De strakheid van iemands vagina is naar mijn bescheiden mening niet de info wat op een forum thuishoort.
Niet dat ik geschokt ben of zo, ik heb gewoon heel sterk het gevoel, dat ik dit niet wil weten, dat ik geen recht heb om zoiets te weten.
Ik heb dus
het gevoel dat Peter van Velzen te veel info over zichzelf prijsgeeft wat eigenlijk privé zou moeten blijven.
Hij mag het van mij natuurlijk allemaal zelf weten, hij lijkt oud en wijs genoeg, maar ik vraag hem toch er eens over na te denken.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.