De cartoon is totaal niet toepasselijk.DiMensie schreef:@ Cluny
Je hebt oog voor detail, waarom zou de Davidster er niet op staan? Goed plekje daar, toch?
De herkomst van die zeer toepasselijke cartoon is inderdaad
http://www.wanttoknow.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
maar is niet te vinden bij politiek en 9-11 dus waarom wil je dat daar op geklikt wordt?
Nee dankje!
Beter is het om bij politiek op het kopje:
"Oekraïne: NATO’s neo-nazi-militaire organisaties..!!"
te klikken, want dan kom je op de pagina die ik aan het lezen ben en
daar kwam ik ook die betreffende zeer toepasselijke cartoon tegen.
In de cartoon zit een opsommingsdrogreden.
.
Deur 4.
De tegen de 200.000 Syrische burgeroorlogdoden zijn vrijwel geheel voor rekening van moslims van diverse pluimage.
Wel eens gekeken op de militaire uitrusting info pagina's die een beeld geven van de wapenaankopen van het Assad-regime?
De dictator aan het shoppen in Moskou.

Equipment of the Syrian Army
Syrian Air Force
En de nationaliteit van de oorlogvoerende tegenstanders van dit regime kan samengevat worden onder de noemer moslim. De wapens van deze moordende moslims zullen vermoed ik van overwegend Russische makelij zijn.
.
Deur 5.
En Oekraïne is een burgeroorlog met vrijwel alleen Oekraïners aan de ene kant en Russen en Ruslandsympathisanten aan de andere kant. Het knullig getekend de-dood-komt-je-halen mannetje van deze smakeloze leugencartoon zou voor deur 4 en 5 beter een sikkel van een ander soort in zijn knekelhandje moeten hebben. Van dit Russische model.

.
Deur 6.
De huidige machthebbers van Venezuela hebben een hekel aan Amerika, wellicht wel een haat.
Het is haast vanzelfsprekend dat Amerika de schuld krijgt van de uitingen van onvrede van de eigen bevolking.
De toestand in Venezuela volgens een recent nieuwsbericht.
Systematische schending mensenrechten in Venezuela’