Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

HierEnNu schreef: 25 mar 2025 11:21 Telkens weer de Gazanen met honden vergelijken,
zo lijkt het of die bevolkingsgroep bestaat uit gevaarlijk beesten die bijten!
Het is Hamas&Co waar Israël oorlog tegen voert, niet tegen de Gazanen!
Wat zit je weer te zuigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is een algemeen gangbare zegswijze, dat weet je donders goed.

De Zionisten voeren oorlog tegen de Palestijnen om ze te verdrijven of te elimineren.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Mus schreef: 25 mar 2025 10:07
B.S. schreef: 25 mar 2025 03:32
De grootste drijvers van dit onderwerp zijn de anti's hier.
Anti’s? Anti-Palestina of anti-Israël? Verklaar je nader over welke anti’s gaat het hier precies?
Gazanen
Gazanen? Wat zijn Gazanen? Ik ken geen Gazanen. Ik ken alleen Palestijnse vluchtelingen die gevlucht zijn voor een agressor die zichzelf, tegen alle afspraken in, ten koste ( dat is nog vriendelijk gezegd ) van de niet Joodse inheemse bevolking een stukje grond heeft toegeëigend, genaamd Palestina, en dat vervolgens Israël (even kotsen, want het ‘staat Israël’ krijg ik nog net over mijn lippen zonder onpasselijk te worden maar bij het woord ‘Israël’ kan ik de kotsreflex niet langer onderdrukken ) hebben genoemd. Dus Gazanen? Door ons Gazanen te noemen ontken je ons bestaansrecht als Palestijn, stop daarmee!!!
Wat een Schijtvolk'(=Joden) al vanaf meer dan honderd jaar geleden (hè Mus...)
Idd. Mijn volk wordt al meer dan honderd jaar op alle mogelijke manieren verkracht door dat schijtvolk en het wordt een keertje tijd dat net wereldwijde victimblaming eens een keertje stopt.

En ps: de vergelijking van dikkemick is helemaal niet denigrerend, het is de waarheid. Degenen die denigrerend zijn naar de Palestijnse bevolking dat is de Israëlische bevolking dat valt voor de Israëlische propaganda en zij die die propaganda de wereld in brengen en ach en wee roept omdat het slachtoffer de dader/agressor terecht een gevoelige trap in de ballen heeft gegeven.

Want het is wat, je woont ergens en de’r komen zooitje klootzakken die vinden dat zij daar moeten wonen die jou dan met geweld je huis uitzetten wat je niet zomaar pikt waarna de klootzak dan zegt: had je daar maar niet moeten wonen, als je daar niet had gewoond dan zouden we je ook niet met geweld verjaagd hebben. En dan, de internationale gemeenschap is het met ons eens want kijk maar hier staat het zwart op wit. De niet Joodse Palestijn:” maar, maar…..maar er staan nog wat kleine lettertje in de zijlijn en daar staat….”, de klootzak:” waar, ik zie geen kleine lettertjes, je liegt…..”.

Dat is wat gaande is.
Ps: Ik heb een tip gekregen dat ik in navolging van b.s. geen schijtvolk mag zeggen mbt joden want dat zou anti-semitisch zijn. Sorry ik wordt dus schijt ziek dat ik als Palestijnse voortdurend op mijn tenen moet lopen voor de van gevoelige tenen van de joodse bevolking hier terwijl andersom ik hier voortdurende de meest walgelijke teksten voorbij zie komen die betrekking hebben op mij. volk. Laat ik net dan zo zeggen: ik heb als Palestijnse recht een volk dat mijn volk haat een schijtvolk te noemen. Ik ga er niet voor vallen, ik ga het niet doen…GODVERDOMME…

Want vertel mij
Hoe anders kan ik laten blijken dat ik de Israëlische gemeenschap en ja, ook de Joodse gemeenschap die bij voortduring de kop in het zand blijft steken over wat men mijn volk aandoet schijtvolk vindt, want dat is wat ik vind. En aangezien ik dat dus niet mag vinden, laat staan uiten, zie ik mezelf niet echt thuis horen op dit forum en zo wint opnieuw, onder de valse vlag van anti-semitisme, een volk dat het mijne haat enkel en alleen omdat wij bestaan. Ik dank God mijn blote knieën dat ik hier niet degene ben die mij de stront in trapt en blijft trappen, dat laten we over aan de HierEnNu’s en b.s’ en van deze wereld, succes jongens.
Laatst gewijzigd door Mus op 25 mar 2025 12:24, 7 keer totaal gewijzigd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 25 mar 2025 11:39
HierEnNu schreef: 25 mar 2025 11:21 Telkens weer de Gazanen met honden vergelijken,

Het is een algemeen gangbare zegswijze, dat weet je donders goed.

De Zionisten voeren oorlog tegen de Palestijnen om ze te verdrijven of te elimineren.
Hamas&Co startte deze oorlog met 'Operatie al-Aqsa Storm'. Deze Islamistisch terroristische aanslag, die ik tevens als een antisemitisch gemotiveerde pogrom beschouw, was er op gericht om het hele Midden Oosten in de fik te steken, met als doel Israël te vernietigen. Volgens mij is het daarom voor Israël een legitiem militair doel om Hamas&Co in Gaza te vernietigen, ik kan zulks niet anders zien dan als zelfverdediging en bescherming van de eigen bevolking!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

671pagina's en nog steeds niets geleerd.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 25 mar 2025 11:39
Onderbouwing? :lol:
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

HierEnNu schreef: 25 mar 2025 11:21
Telkens weer de Gazanen met honden vergelijken,
Omdat je kennelijk oostindisch doof bent of alleen bezig bent met palestijntje pesten, want zo beschouw ik wat jij hier doet, voor jou nog een keer.

STOP met Palestijnen in de Gazastrook Gazanen te noemen. Er bestaat niet zo iets als Gazanen. Dus nogmaals STOP daarmee want ik ervaar wat jij en hier doet als kwalijke pesterij.

Ps: ik zou dit willen melden maar vermoed zomaar dat deze pesterijen niet gezien wordt als zulks, dus heb jij even mazzel.

Oh, en oh, ja, een paar postings terug kun je de uitleg vinden waarop ik nogmaals uitleg waarom er niet zo iets als gazanen bestaan, dus a.u.b. ga nu niet doen alsof je gek bent, bij voorbaat dank.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Mus schreef: 25 mar 2025 11:46:scissors:
En aangezien ik dat dus niet mag vinden hoor ik hier niet thuis op dit forum en zo wint opnieuw, onder valse vlag, een volk dat het mijne haat enkel en alleen omdat wij bestaan. Ik dank God mijn blote knieën dat ik hier niet degene ben die mij de stront in trapt en blijft trappen.
Het valt mij op dat jij je presenteert als atheïst en tevens telkens opnieuw
God aanbiddend aanroept, nu zelfs devoot op je knieën! Als agnost durf ik
je te verzekeren dat ook jouw God niemand te hulp zal schieten, ook niet
een atheïstische God aanbiddende Nederlandse Mus van Palestijnse afkomst.

Kom op Mus, ontzie je lieftallige knietjes die je zelf onnodig belast voor een
niet bestaande God, en sta op, sta met geheven hoofd op en verman je! Blijf
niet teneer liggen in die door jou zelf bij mekaar gefantaseede stront! Misbruik
jouw emotionele buien niet langer om je behoefte aan antisemitische uitingen
te spuien, dat is jou onwaardig, maar blijf bij de les en bij jouw missie!

Jouw missie is toch niet om je op die wijze te verlagen en telkens opnieuw met veel
bombarie te dreigen dit forum te verlaten, om vervolgens telkens opnieuw toch te
blijven en dan in herhaling te vallen? Als ik me niet vergis heb je zelf geuit dat het
juist de Palestijnse kwestie is die jou motiveerde om hier mee te komen discussiëren,
doe dat dan ook! Maar om tot zinvol discussiëren te kunnen komen moeten we ons
allemaal een beetje aanpassen en tenminste proberen ons een beetje aan de regels
te houden, ook uit respect voor het Moderating team, anders ontaard het niet alleen
in de Levant in een steeds grotere chaos, maar ook hier op dit forum.
  • Dat willen we toch niet? Ik niet, jij wel?
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Mus schreef: 25 mar 2025 11:46 Ps: Ik heb een tip gekregen dat ik in navolging van b.s. geen schijtvolk mag zeggen mbt joden want dat zou anti-semitisch zijn... ik heb als Palestijnse recht een volk dat mijn volk haat een schijtvolk te noemen. Ik ga er niet voor vallen, ik ga het niet doen…GODVERDOMME…
weer schijtvolk?
Zionist
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

ChaimNimsky schreef: 25 mar 2025 12:26
Mus schreef: 25 mar 2025 11:46 Ps: Ik heb een tip gekregen dat ik in navolging van b.s. geen schijtvolk mag zeggen mbt joden want dat zou anti-semitisch zijn... ik heb als Palestijnse recht een volk dat mijn volk haat een schijtvolk te noemen. Ik ga er niet voor vallen, ik ga het niet doen…GODVERDOMME…
weer schijtvolk?
Met alles wat jij over de Palestijnen gezegd hebt, zou ik me maar even rustig houden. Zeker omdat het B.S. die met het woord begon.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Bonjour schreef: 25 mar 2025 11:59 671pagina's en nog steeds niets geleerd.
Je vergist je!
Ik heb bijvoorbeeld geleerd dat ook jij steeds vaker oneliners gebruikt!

Maar los daarvan: ik heb al heel veel geleerd en nog steeds bij herlezing!
Het verbaast me dan ook dat jij kennelijk nog niets geleerd heb:
  • misschien ook eens herlezen?
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 25 mar 2025 11:57. Volgens mij is het daarom voor Israël een legitiem militair doel om Hamas&Co in Gaza te vernietigen, ik kan zulks ......
Versta jij onder &Co Palestijnse burgers, vrouwen en kinderen?

P.s. Onderstaande is puur irritant zuigen! Dit haalt het slechtste in mensen naar boven HierEnNu! Doe dit nou niet!
Het valt mij op dat jij je presenteert als atheïst en tevens telkens opnieuw
God aanbiddend aanroept, nu zelfs devoot op je knieën! Als agnost durf ik
je te verzekeren dat ook jouw God niemand te hulp zal schieten, ook niet
een atheïstische God aanbiddende Nederlandse Mus van
Laatst gewijzigd door dikkemick op 25 mar 2025 12:36, 3 keer totaal gewijzigd.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

HierEnNu schreef: 25 mar 2025 12:29
Bonjour schreef: 25 mar 2025 11:59 671pagina's en nog steeds niets geleerd.
Je vergist je!
Ik heb bijvoorbeeld geleerd dat ook jij steeds vaker oneliners gebruikt!

Maar los daarvan: ik heb al heel veel geleerd en nog steeds bij herlezing!
Het verbaast me dan ook dat jij kennelijk nog niets geleerd heb:
  • misschien ook eens herlezen?
Je hebt niet geleerd dat het conflict al 100 jaar duurt en nooit geëindigd is. Dus dat de oorlog ook niet op 7 oktober 2023 begonnen kan zijn. Als er zo regelmatig gedood wordt, huizen vernield worden etc is het conflict altijd gaande.

Dat had j toch best wel opgepikt kunnen hebben. Mijn oneliners zijn bedoeld om mensen eens te late nadenken over wat voor stoms ze geschreven hebben.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Bonjour schreef: 25 mar 2025 12:28
weer schijtvolk?
Met alles wat jij over de Palestijnen gezegd hebt, zou ik me maar even rustig houden. Zeker omdat het B.S. die met het woord begon.
Als zijnde Moderator wees jij er mij in het verleden op:
  • dat is niet jouw taak, ik ben Moderator!
maar vind jij wat je nu schrijft als medeforummer en deelnemer aan de discussie
gepast wat je daar schrijft? OK, dan schrijf ik: houd je ff rustig man!
Jouw argument dat het B.S. was die met het woord begon doet namelijk geheel niet ter zake!
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

weer schijtvolk?
Ik raad je aan zaken binnen zijn en/of haar verband te zien ChaimNimsky, daar laat ik het verder bij wat jou betreft.

Wel jammer van die zgn handreiking want nu blijkt maar weer wat die waard is. Nul comma begrip mbt waar ik vandaan kom en waarom ik vind wat ik vind, ik ben namelijk niet opgegroeid bij zwaar getraumatiseerde ouders, ik heb geen onschuldig neefje verloren aan de Israëlische wraakgevangenis, is allemaal niet gebeurd idd en dus heb ik ook geen recht een zeker volk een schijtvolk te vinden, afgezien van de goeden uiteraard, die zeer waarschijnlijk zich niet aangesproken zullen voelen of derhalve heel goed snappen waarom ik vind wat ik vind en mij dus niet, zoals jij, met een opgeheven vingertje zullen willen berispen en of ik, bezijden jouzelf en de HierEnNu’s en B.S.- hier, ook iets dergelijks van de moderatie kan verwachten valt nog te bezien.
Laatst gewijzigd door Mus op 25 mar 2025 12:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

HierEnNu schreef: 25 mar 2025 12:35
Bonjour schreef: 25 mar 2025 12:28
ChaimNimsky schreef: 25 mar 2025 12:26 weer schijtvolk?
Als zijnde Moderator wees jij er mij in het verleden op:
  • dat is niet jouw taak, ik ben Moderator!
maar vind jij wat je nu schrijft als medeforummer en deelnemer aan de discussie
gepast wat je daar schrijft? OK, dan schrijf ik: houd je ff rustig man!
Jouw argument dat het B.S. was die met het woord begon doet namelijk geheel niet ter zake!
Wel degelijk. Hij had ook kunnen zeggen "Schijtvolk(= Israëliërs") maar hij bracht het liever op de antisemitische manier.
En ChaimNimsky weet ook heel goed dat hij aan het provoceren is. En omdat ik hier medeforummer ben heb ik het niet in het rood geschreven, maar ik ben nog wel moderator.
Gesloten