Hoera! We zijn weer online!

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Devious
Erelid
Contacteer:

Hoera! We zijn weer online!

Bericht door Devious »

Hoera! Het probleem is opgelost.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Samante

Bericht door Samante »

Ben blij dat ik mijn leven weer zin kan geven :D
Herman2
Forum fan

Bericht door Herman2 »

Ik begon mij al grote zorgen te maken en dacht dat de Heer het misschien niet zo heeft begrepen op vrijdenkers en skeptici. Immers ging het Belgische Skepp enige tijd geleden ook volledig plat en daar zijn ze die schok nog steeds niet helemaal te boven gekomen.

Ik hoop van harte dat Freethinker dergelijke ongemakken in de toekomst bespaard zullen blijven.
Grüss Gott, falls Du Ihn begegnest.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

God heeft geen verstand van computers, die kon niet eens een begrijpelijk boek citeren.

Ik ben blij dat we er weer zijn 8)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
a.r.

Bericht door a.r. »

Ben blij dat we er weer zijn, het gaf n.l. wel de nodige afkickverschijnselen dit weekend :wink:
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

Hallo fijn weer online :wink:

Weten jullie al wat het was? Was het een aanval op de site?
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Nee, serverproblemen.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Nee, geen aanval van Hackers, maar ik ken in ieder geval één evangelist die meende dat het een straf van God was. :)
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Tsja dan is god dermate almachtig dat hij alleen een netwerkkaartje laat sneuvelen? Ach, dan is de mens toch weer machtiger dan god.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Sararje schreef:Tsja dan is god dermate almachtig dat hij alleen een netwerkkaartje laat sneuvelen? Ach, dan is de mens toch weer machtiger dan god.
Wel, het kan ook zijn dat de Almachtige een beetje ontevreden was over de prestaties van de betreffende evangelist, en dat Hij besloot om de schade beperkt te houden :lol:

Ik moest er eerst hartelijk om lachen toen ik het las, maar toen bedacht ik me opeens dat die persoon dat bloedserieus meent.

Grtz..
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Wel, het kan ook zijn dat de Almachtige een beetje ontevreden was over de prestaties van de betreffende evangelist, en dat Hij besloot om de schade beperkt te houden
Gelukkig is alles in orde gekomen
Misschien dat god hier nu eindelijk zelf begint te posten ( zeker nu zijn beste rollende spreekbuis er zo'n schandelijke troep van heeft gemaakt ) ....of weet ie niet hoe hij zich moet inschrijven ? ...
Afbeelding
ik zal eens heel hard bidden dan hebben we ___hoop ik___ er een nieuw interessant lid bij ....Zouden we die eerbiedwardigheid kunnen veranderen in een free thinker of moet er eerst iemand gekruisigd worden of in de hel geworpen ?
dat zou dan zeker wel een ban moeten opleveren ...
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

a.r. schreef:Ben blij dat we er weer zijn, het gaf n.l. wel de nodige afkickverschijnselen dit weekend :wink:
Ik ben ook elders gaan kijken. Forum van Bartuz was ingeslapen en forum van Kevin/Geloof ook. Er was nergens wat aan.
Ik dacht na een paar dagen: welnu, de kans wordt blijkbaar gegeven me aan Freethinker te ontworstelen...
Maar nee hoor, het vlees van Rereformed is maar zwak, ik ging vanmorgen meteen weer kijken of ie site al werkte.
Born OK the first time
Samante

Bericht door Samante »

Tsjok45 schreef:
Gelukkig is alles in orde gekomen
Misschien dat god hier nu eindelijk zelf begint te posten ( zeker nu zijn beste rollende spreekbuis er zo'n schandelijke troep van heeft gemaakt ) ....of weet ie niet hoe hij zich moet inschrijven ? ...ik zal eens heel hard bidden dan hebben we ___hoop ik___ er een nieuw interessant lid bij ....Zouden we die eerbiedwardigheid kunnen veranderen in een free thinker of moet er eerst iemand gekruisigd worden of in de hel geworpen ?
dat zou dan zeker wel een ban moeten opleveren ...
Lijkt mij leuk als God van zich laat horen op dit forum. Het kan volgens mij niet anders dat God reeds een freethinker is.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Tsjok45 schreef:Misschien dat god hier nu eindelijk zelf begint te posten ( zeker nu zijn beste rollende spreekbuis er zo'n schandelijke troep van heeft gemaakt ) ....of weet ie niet hoe hij zich moet inschrijven ? ....
Wie weet onderhandelt hij met de moderators. Hij heeft geen knop "Wijzig" nodig, ook geen knop "Voorbeeld" want dat is allemaal beneden zijn stand, evenals een hoop godslasterende emoticons. God heeft namelijk nooit leren lachen, en kan geen rollende ogen laten zien, noch zich embarrassed of surprised voelen, noch confused, noch d'oh! zeggen. In plaats daarvan wil hij een knop naast iedere gebruikersnaam waarop staat: "punish user", en waar hij alleen en volkomen zwijgend één of meerdere malen op mag drukken.
Bovendien ergert hij zich een ongeluk aan de woorden "naar boven" die her en der op de pagina's te vinden zijn en waar iedereen maar op mag drukken. Volgens hem heeft hij daar alleenrecht op.
O ja, hij stoort zich er ook aan dat hij de benaming krijgt "Regular" wanneer hij hier moet beginnen en dan moet opklimmen tot Experienced. Zelfs met Unstoppable neemt hij geen genoegen. Hij wil absoluut een aparte benaming voor hemzelf.
Maar het kan ook zijn dat hij niet kan komen omdat hij al zijn tijd verdoet aan het aanhoren van de gebeden van gelovigen. Hij heeft gewoon geen vrije tijd, laat staan een vrije gedachte, want ook zijn gedachten zijn allemaal al eens geopenbaard.
Laatst gewijzigd door Rereformed op 05 nov 2007 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Born OK the first time
a.r.

Bericht door a.r. »

Rereformed schreef:
a.r. schreef:Ben blij dat we er weer zijn, het gaf n.l. wel de nodige afkickverschijnselen dit weekend :wink:
Ik ben ook elders gaan kijken. Forum van Bartuz was ingeslapen en forum van Kevin/Geloof ook. Er was nergens wat aan.
Ik dacht na een paar dagen: welnu, de kans wordt blijkbaar gegeven me aan Freethinker te ontworstelen...
Maar nee hoor, het vlees van Rereformed is maar zwak, ik ging vanmorgen meteen weer kijken of ie site al werkte.
@ Rereformed: That's the spirit :lol:
Plaats reactie