Cabbage schreef:Lolz, ik heb t gister geprobeerd, en ik was vergeten dat vista nog erger is dan ik dacht:P
Mijn Cod2 multiplayer start niet op omdat vistaart daar gewoon geen zin in heeft. RTCW ? die afkorting ken ik niet...
Btw, ben je een C&C Fan?
Oh en als je keys nodig hebt voor games ofzo, ik weet wel een net programma;) ( + nog veel meer:P )
Nee, COD2 kan wel op vista hoor. Je moet hem wel eerst updaten tot 1.3. ook moet je de compatabiliteit veranderen. Dit doe je zo:
Klik met je rechtermuis op het icoontje op je bureaublad. Als je die niet op je bureaublad heb staan, zoek hem dan op. Het icoontje
"Call of Duty(R) 2 Multiplayer" moet je hebben.
Klik rechtermuis en ga dan helemaal onderaan naar
eigenschappen. Vervolgens zie je verschillende opties, en kies dan compatibiliteit.
Je ziet dan staan
"compatibiliteitsmodus". Je kan dan een kruisje aanvinken waar bij staat:
Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren.
Als het goed is staat er automatisch al bij:
Windows XP ( Service pack 2 )
Die moet je dus hebben! Je kan hem dus gewoon draaien op Vista. Vergeet niet eerst te upgraden naar 1.3!
Als het goed is zie je dan ook in het beginscherm van de Multiplayer, rechts in de hoek heel klein 1.3 staan. Je zit dan dus goed.
Bij mij werkt ie ook, dus zou ie het bij jou ook moeten doen. Ik ken je systeem verder niet, maar met een beetje P.C. moet je hem kunnen spelen.
Over RTCW:
Dit is best een oud spel. De volledige naam is:
Return
to
castle
Wolfenstein.
Dit spel speelde ik zeer vaak. Helaas werkt het niet meer. Dit is wat ik te zien krijg als ik een server in wil gaan:
bad index in triangle surface
Heb je enig idee waar dit mee te maken heeft? Of iemand anders misschien?
Voor de rest speel ik nooit spellen als C&C. Houd meer van First Person Shooters zoals
Half Life 2 Deatmatch. Speel je die wel eens. Via de
Steam-account is dat.
( Valve Corporation )
Oh en als je keys nodig hebt voor games ofzo, ik weet wel een net programma;) ( + nog veel meer:P
keys? Ik weet niet wat je hier bedoeld.
Groetjes,
0ortje.